مشاوره کنکوری حرف آخر

مشاوره کنکوری حرف آخر زیر نظر دپارتمان رتبه برتر حرف آخر برای داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 ایجاد شده است. مشاوره کنکوری رکن سوم کسب رتبه برتر در کنکور سراسری است. چرا که آزمون سراسری مقوله ای فرسایشی و طاقت فرسا و همراه با استرس، اضطراب و نگرانی است. در چنین شرایطی مشاور و راهنمای کنکور میتواند بسیار کمک کننده و مثمر ثمر باشد. برهمین اساس میخواهیم توضیحات بیشتری راجب مشاوره کنکوری حرف آخر بدهیم تا داوطلبان کنکوری بتوانند از این فرصت استثنائی استفاده کنند.

مشاوره کنکوری حرف آخر

موسسه حرف آخر برای داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 مشاوره کنکوری با حضور مشاورین ارشد و رتبه برتر و همچنین دانش آموزان رتبه برتر کنکور سالهای اخیر دایر کرده است. زمان طولانی قبل از آزمون سراسری برای خیلی از داوطلبان کنکوری ، چالش های بسیاری از حیث روحی، روانی و انگیزشی ایجاد میکند. ارتباط با افراد دیگری که این راه را با موفقیت طی کرده اند، میتواند تجربیات عالی به داوطلبان کنکور منتقل کند تا ایشان نیز این مسیر را با کسب رتبه برتر و موفقیت طی کند.

 

نکات مشاوره ای برای داوطلبان کنکور

کسب رتبه برتر و عبور از سد پر چالش کنکور دارای آیتم و فرآیندهای کلی و جزئی بیشماری است که میخواهیم در این مقاله فقط به آیتم های کلی اشاره کنیم و به آن بپردازیم. هدف گذاری، تلاش و پشتکار، منابع خوب و عالی، برنامه ریزی چهار آیتم مهم و اصلی کنکور هستند که این چهار آیتم باید در کنار هم باشند تا بتوانید با اقتدار این مسیر را طی کنید.

 

مشاوره کنکوری حرف آخر

هدف گذاری

هدف گذاری قدم نخست شما برای حرکت به سمت برتر شدن است. از خیال و اوهام بیرون بیاید و سراب زندگی کاری و آینده تحصیلی خود را واقعی ببینید. هدف شما نباید وهمی باشد. باید با جان و دل به هدفتان ایمان داشته باشید و به آن پایبند باشید. هدف شما داوطلبان کنکوری هر رشته و رتبه ای که هست باید برای آن بجنگید.

تلاش و پشتکار

قدم دوم تلاش و پشتکار است. تلاش، پشتکار و همت داوطلب کنکوری نیروی محرکه طی کردن مسیر پرچالش کنکور است. تا زمانی که خودتان نخواهید و استارت را نزنید موفقیتی کسب نمیشود. باید تلاشتان را به هدف و چشم اندازه تحصیلی و کنکوری گره بزنید و برای دست یافتن به هدفتان تلاش داشته باشید.

مشاوره

مشاور کنکوری و تحصیلی تاثیر قوی و مثبتی در هدایت و توقیت انرژی و انگیزه داوطلب کنکوری برای رسیدن به هدفش دارد. فرآیندآمادگی برای آزمون سراسری بسیار طولانی است. عواملی از قبیل نا امیدی، یاس، احساس شکست، عدم اعتماد به نفس و غیره از مواردی است که به کرات سروقت داوطلبان کنکوری می آید. وجود یک مشاوره قوی میتوانند این نیروهای منفی را تبدیل به شوق و انگیزه کند تا داوطلب کنکوری به مسیر برای کسب موفقیت ادامه بدهد. از سوی دیگر، مشاور کنکوری –  تحصیلی دارای تجربیات گرانبهای برای عبور از این مسیر است. می تواند مسیر درست و نادرست را به داوطلبان نشان بدهد. گاها خیلی از کنکوری ها راه اشتیاه را در پیش میگیرند که این امر باعث میشود زمان طلایی را از دست بدهند.

برنامه ریزی

برنامه ریزی جهت مسیر حرکت را به درستی نشان میدهد. باعث ایجاد جهت درست به سمت هدف میشود. عدم وجود برنامه باعث سردرگمی و آشفتگی داوطلبان میشود. و اگر هر کنکوری به این امر مبتلا شود خیلی از زمان با ارزش مطالعه را از دست میدهد. یکی از نکاتی که در برنامه ریزی مهم است و کمتر داوطلبی به آن توجه میکند، عدم توجه به ضعف هاست. اکثر داوطلبان شرو ع و استارت کنکور را با دروسی آغاز میکنند که قوی هستند. دانش آموزان و کنکوری های عزیز توجه داشته باشید که در برنامه ریزی در قدم اول روی ضعف ها و ترس هایتان کار کنید.

مشاوره کنکوری حرف آخر –  دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

مشاوره کنکوری حرف آخر زیر نظر دپارتمان رتبه برتر حرف آخر دارای کادری بسیار مجرب و با تجربه در امر کنکور سراسری است که خوشبختانه در کنکور 97 بسیار عالی درخشید و توانستیم کمک شایانی به داوطلبان کنکور 97 داشته باشیم. با مشاوره کنکوری حرف آخر  میتوانید موفقیت خود را تضمین کنید.

ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر- دپارتمان رتبه برتر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 میتوانند مشاوره و تهیه پکیج های کنکوری حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با مشاورین ارشد و رتبه برترها
  • پشتیبانی

مشاوره کنکوری حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *