مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر

مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر به عنوان بخشی از عملکرد دپارتمان رتبه برتر حرف آخر برای داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 آماده مشاوره و راهنمایی داوطلبان کنکور است. سرنوشت و آینده تحصیلی، کاری و موقعیت اجتماعی دانش آموزان و داوطلبان کنکور به آزمون سراسری گرده خورده است بنابراین سال کنکوری سال سرنوشت سازی برای داوطلبان است و از این فرصت و موقعیت برای ساختن آینده بهتر باید نهایت استفاده را بکنند. نکات کلیدی بسیار مهم در ارتباط با کنکور، کسب موفقیت و رتبه برتر وجود دارد که مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر در کنار شما داوطلبان برای این منظور ایجاد شده است.

مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر

بخشی از عملکرد موسسه حرف آخر مشاوره تحصیلی و کنکوری برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری است. در مثلث موفقیت در آزمون سراسری مشاوره کنکوری و راهنمایی تاثیر شگرف و چشم گیری دارد. چرا که کنکور و دوران آمادگی برای آزمون مقوله ای طاقت فرسا طاقت فرساست. داوطلبان کنکور به کرات عدم انگیزه، نا امیدی و ترس از شکست را در طول کنکور احساس خواهند کرد وجود یک مشاور یا راهنما در طول این فرآیند میتوان تاثیر مثبت و شگرفی بر انگیزه و تلاش داوطلب کنکوری داشته باشد. مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر متشکل از مشاورین ارشد و رتبه برتر های کنکور سال های اخیر در یک برنامه منسجم و همه جانبه برای همراهی و راهنمایی دوستان کنکوری ایجاد و تشکیل شده است.

 

 مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر

نکات کلیدی برای موفقیت در کنکور

داشتن برنامه و چشم انداز

روی سخن ما بیشتر با دانش آموزان سال دهم و یازدهم دوره نظام جدید است. تجربه رتبه برترها نشان میدهد که کسب رتبه برتر در یک سال آخر تحصیلی امکان پذیر نیست. دانش آموزان سال دهم و یازدهم که مایل به کسب رتبه برتر در کنکور هستند باید از هم اکنون دارای برنامه و چشم انداز باشند تا سال آخر مجبور به زحمت مضاعف و بی ثمر نباشند. چون سال دوازدهم کلاسهای درسی و امتحانات نهایی قسمت زیادی از انرژی دانش آموزان را میگیرد و رمقی برای رفع اشکال و آمادگی برای کنکور سراسری باقی نمی ماند. بنابراین از هم اکنون دست به کار شود و روزهای طلایی خود را نسوزانید. دو سال تلاش مستمر با برنامه و پیوسته شما را به هدفتان خواهد رساند.

تلاش و پشتکار

یکی از آفت های بزرگ کنکور، وقفه در تلاش برای کسب موفقیت است. متاسفانه خیلی از داوطلبان کنکوری فاقد حرکت پیوسته به سوی موفقیت هستند. تلاش های کوتاه و دارای وقفه شما را به سر منزل موفقیت نخواهد رساند. چون به لحاظ روحی و روانی شما در دچار یاس و نا امیدی، احساس شکست و عدم انگیزه میکند. داشتن  روحیه مثبت و برنده قسمت بزرگی از مسیر موفقیت است که وقفه در تلاش باعث نابودی آن می شود. حرکت و تلاش شما هر چند که آهسته و کم باشد اما پیوسته، باعث کسب موفقیت میشود. پس دست از تلاش و کوشش برندارید.

تهیه منابع معتبر و مناسب

قسمت بزرگی از سردرگمی و تلف شدن وقت داوطلبان به تهیه منابع مناسب برمیگردد. وجود موسسات و انتشارات زیاد در زمینه کنکور باعث سر درگمی داوطلبان کنکوری شده است. چون زمان برای آمادگی کنکور بسیار محدود است و فرصت آزمون و خطا وجود ندارد سعی کنید با تحقیق و جستجو بهترین منبع درسی و کنکوری را انتخاب کنید.

ویژگی های یک منبع مناسب کنکوری

  • آموزش مفهومی و شهودی
  • استفاده از روش های نوین آموزش( اما علمی)
  • زمان کم تدریس و حجم مناسب با برنامه شما
  • تشریح کامل درسنامه(فقط روی تست های کنکوری کار نکرده باشند)

 ثبت نام برای مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 میتوانند برای مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر
  • برنامه ریزی
  • پشتیبانی

 مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر

 

2 نظر در “ مشاوره کنکوری موسسه حرف آخر

  1. نرگس گفت:

    مطالبتون کاربردی و انگیزشیه تشکر میکنم از زحمتتون

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام و درود
      تشکر از لطف شما. موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *