پکیج های عمومی کنکور 98

بخش مهمی از موفقیت در کنکور سراسری به دروس عمومی برمیگردد به همین دلیل میخواهیم بهترین پکیج های عمومی کنکور 98 را خدمت شما کنکوریهای عزیز معرفی کنیم. خیلی از داوطلبان نمی توانند بین خواندن و مطالعه دروس عمومی و تخصصی و کسب درصد این دروس تعادل برقرار کنند. به همه کنکوری ها اعلام میکنیم که کسب رتبه برتر مرهون کسب درصد بالا در دروس عمومی و تخصصی است. متاسفانه این دیدگاه اشتباه بین دانش آموزان و داوطلبان کنکور وجود دارد که برخی دروس را حذف میکنند و یا اینکه زمان و وقت بیشتری برای دروس تخصصی اختصاص میدهند و از دروس عمومی چشم پوشی میکنند. مجددا تاکید میکنیم که باید میانگین دروس عمومی و تخصصی نزدیک به هم باشند و از هیچ درسی نباید صرف نظر کرد.

 

پکیج های عمومی کنکور 98

پکیج های عمومی کنکور 98

پکیج های عمومی کنکور 98 مجموعه ای بی بدیل از دروس عمومی موسسه حرف آخر است که با روش های فوق العاده توسط بهترین اساتید دروس عمومی کشور تدریس شده است.خوشبختانه بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سالهای اخیر از دروس عمومی حرف آخر استفاده کرده و نتایج بسیار عالی کسب کرده اند. بر اساس نتایج و بازخورد خیلی عالی پکیج های عمومی حرف آخر به همه داوطلبان کنکور 98 این پکیج های را پیشنهاد میکنیم. ویژگی های بسیار مثبتی در تدریس این مجموعه وجود دارد که میخواهیم به تفصیل به شرح آنها بپردازیم تا داوطلبان کنکور 98 با توکل بخدا و تلاش خودشان با  دروس عمومی حرف آخر بهترین نتیجه را کسب کنند. پس با ما باشید.

پکیج های عمومی کنکور 98 حرف آخر شامل

  1. دین و زندگی حرف آخر
  2. عربی حرف آخر
  3. ادبیات حرف آخر 
  4. زبان حرف آخر

دین و زندگی حرف آخر

به جرات میتوان گفت دین و زندگی حرف آخر بهترین، عالی ترین و بی نظیرترین مجموعه کنکوری کشور در درس دین و زندگی است. بی شک آن دسته از داوطلبانی که از این مجموعه استفاده کرده اند این را تایید میکنند. استاد یوسفیان پور مدرس دین و زندگی حرف آخر با 14 الگوی طلایی مجموعه دین و زندگی نظام قدیم و نظام جدید حرف آخر را تدریس کرده است. با وجود این 14 الگو نیازی به حفظ کردن مطالب، احادیث و روایات نیست، بلکه میتوانید به صورت کاملا مفهومی و شهودی درس دین و زندگی را یکبار برای همیشه یاد بگیرید و از همه مهمتر درصد بسیار بالا در کنکور سراسری کسب کنید.

پکیج های دین و زندگی نظام قدیم حرف آخر

  1. دین و زندگی دوم حرف آخر
  2. دین و زندگی سوم حرف آخر
  3. دین و زندگی چهارم حرف آخر

این مجموعه در کمتر از 40 ساعت تدریس شده است. می توانید با اختصاص 40 ساعت از زمان خود درصد بالای را در دین و زندگی کسب کنید.

 

پکیج های عمومی کنکور 98

مجموعه دین زندگی نظام جدید

مجموعه نظام جدید دین و زندگی حرف آخر شامل دین و زندگی دهم حرف آخر، دین و زندگی یازدهم حرف آخر و دین و زندگی دوازدهم حرف آخر است.

با مجموعه دین و زندگی حرف آخر کسب درصد بالای 80 در کنکور 98 را برای شما تضمین میکنیم.

عربی حرف آخر

بخش دوم پکیج های عمومی کنکور 98، درس شیرین و جذاب عربی با تدریس استاد بی نظیر عربی کشور، استاد محمد واعظی است. استاد واعظی با نقشه راه و به صورت الگو محور درس عربی را به صورت ترکیبی برای داوطلبان کنکور 98 تدریس کرده است. نقطه قوت در عربی حرف آخر که در هیچ منبع و انتشاراتی دیگری وجود ندارد، تدریس براساس نقشه راه است. نقشه راه عربی حرف آخر یک برنامه بصری و تصویری برای انسجام مطالعه و خواندن عربی است. با وجود این نقشه راه قدم به قدم حرکت شما در مطالعه عربی مشخص است و با این راهکار عالی دیگر زمان و انرژی شما تلف نمیشود. لازم به ذکر است که در پکیج های عمومی کنکور 98 نسخه جدید عربی جامع حرف آخر برای داوطلبان نظام قدیم به تازگی بروز رسانی شده است و شامل 3 حلقه دی وی دی است.

ادبیات حرف آخر

ادبیات تاثیر گذارترین درس در مجموعه دروس عمومی است. ضریب 4 در درس ادبیات باعث شده که داوطلبان به این درس نگاه ویژه ای داشته باشند. ادبیات حرف آخر از 5 بخش تشکیل شده است. استاد محسن منتظری هر بخش را بسیار جذاب و شیرین با روش پویانمایی و کد گذاری تدریس کرده است. که برای داوطلبان نظام قدیم شامل

  1. قرابت معنایی حرف آخر
  2.  آرایه ادبی حرف آخر
  3. تاریخ ادبیات حرف آخر
  4. زبان فارسی حرف آخر 
  5.  لغات و واژگان ادبیات حرف آخر

هر کدام از این بخش ها به صورت جامع و کامل تدریس شده است و مانند سایر پکیج های کنکوری دیگر حرف آخر ابتدا درس نامه تدریس میشود و نهایتا سوالات کنکوری تشریح و تحلیل میشود.

برای دوستان و داوطلبان نظام قدیم نیز ادبیات دهم و یازدهم حرف آخر به همین شیوه و روال تدریس شده است.

زبان حرف آخر

استاد محمودی مدرس زبان حرف آخر، درس زبان را فول انیمیشن و با روش پویا نمایی و با استفاده از روش کدینگ و کدگذاری تدریس کرده است. امروزه این روش از شیوه های مدرن و بسیار عالی برای آموزش زبان محسوب میشود. چون درس زبان بسیار فرار است و اگر داوطلبان و دانش آموزان از پایه ضعیف باشند که خیلی مشکل است بتوانند درصد بالای در زبان کنکور سراسری کسب کنند.

زبان جامع حرف آخر برای داوطلبان نظام قدیم در مرداد ماه 97 آپدیت و بروزرسانی شده است و برای دانش آموزان دوره نظام جدید نیز زبان دهم و یازدهم حرف آخر  و زبان دوازدهم حرف آخر تدریس شده است.

ویژگی پکیج های عمومی کنکور 98

  1. آموزش جامع
  2. آموزش مفهومی و شهودی با روش پویانمایی
  3. استفاده از الگو و نقشه راه جهت سهولت در یادگیری
  4. زمان بسیار کم و مناسب با زمان و برنامه داوطلبان
  5. حل تست های کنکوری و تالیفی
  6. ارائه راهکارهای سریع تست زدن
  7. جمعبندی در پایان هر مبحث
  8. ارائه ساده مطالب

مشاوره کنکوری – دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

داوطلبان کنکوری و دانش آموزان دوره نظام جدید میتوانند برای مشاوره رایگان و ارتباط با دپارتمان رتیه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر
  • پشتیبانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *