مینی زیست حرف آخر

مینی زیست حرف آخر در 5 مجموعه دهم، یازدهم، دوازدهم، گیاهی و ژنتیک توسط استاد صداقتی به منظور مرور و جمع بندی مهمترین نکات هر فصل از زیست شناسی در زمان بسیار کم تدریس شده است. این دوره مکمل زیست جامع حرف آخر است.بنابراین به دانش آموزان توصیه میشود که نخست دوره جامع زیست حرف آخر را مطالعه کنند و بعدا دوره مینی زیست جهت مرور مهترین نکات استفاده کنند. 

  • مدرس: استاد صداقتی
  • زمان آموزش: 35 ساعت
  • ارسال با VOD (لینک)
  • قابل استفاده با اندروید و ویندوز
  • دارای گارانتی
  • مشاوره و خرید: 09106620394 – 09120085450 – 02166094258

 

۷۴۷,۰۰۰ تومان

توضیحات

مینی زیست حرف آخر با هدف مرور حرفه ای و سریع زیست شناسی طراحی شده است. همه میدانیم که زیست شناسی درس بسیار مهم در گروه تجربی محسوب میشود. دارای بیشترین ضریب و تعداد تست بین دروس اختصاصی تجربی است. از سوی دیگر تست های آن ترکیبی و مفهومی طراحی میشود و کتاب زیست شناسی مملو از سوالات ریز و فرار است. 

همین موضوع باعث شده که داوطلبان تجربی بخش زیادی از زمان برنامه ریزی خود را به مطالعه زیست کنکور اختصاص بدهند. اما حجم زیاد مطالب، نکات ریز و فرار کتاب، تست های ترکیبی و مفهومی و استفاده از منابع سطح پایین باعث میشود که داوطلبان نتوانند درصد بالای در زیست شناسی کسب کنند و میانگین آن به شدت پایین باشد. 

هرچند که زیست حرف آخر خیلی عالی و با روش های جدید و مفهومی تدریس شده است اما برای زدن تیر خلاص به درصد ۱۰۰ زیست شناسی کنکور دپارتمان زیست حرف آخر با همکاری استاد منتظری و علی صداقتی دوره مینی زیست حرف آخر را ارائه کرده اند. این دوره تیر خلاص به درصد 100 زیست کنکور است.

همیشه داوطلبان تجربی دغدغه این را داشتند که چگونه این درس حجیم و پر از نکته را مرور کنند. خوشبختانه دوره مینی زیست حرف آخر با ویژگی های برتری که دارد کمک میکند همزمان و موازی با دوره آموزش، بتوانید دوره مرور و جمع بندی را شروع کنید و مهمترین نکات کنکوری را تثبیت کنید. 

برتری زیست حرف آخر نسبت به منابع مشابه، به کار گیری روش های مفهومی و نوین درتدریس و همچنین استفاده از هوش مصنوعی و سیستم هیبرید در تدریس است. این عوامل همراه با تدریس بی نظیر استاد همدانی مدرس زیست، باعث شده که به یک ابر منبع برای کنکوری ها تبدیل شود و داوطلبان بتوانند به سادگی درصد ۱۰۰ زیست کنکور را کسب کنند.

همین ساختار در مینی زیست حرف آخر به خوبی به کار گرفته شده است. استفاده از پویانمایی، هوش مصنوعی، توجه به بودجه بندی مباحث تست خیر زیست و سایر نکات مهم دیگر، مینی زیست را ایجاد کرده تا دانش آموزان دیگر دغدغه مرور را نداشته باشند. توجه به کلیپ پایین میتواند کمک کند بتوانید با مینی زیست حرف آخر بیشتر آشنا شوید.

دوره مینی زیست حرف آخر

عدم وجود محاسبات در زیست شناسی این احساس و امید را در داوطلبان گروه تجربی ایجاد میکند که میتوانند درصد بالای در زیست کنکور کسب کنند و از همین موضوع برای جبران و پوشش ضعف در سایر دروس مانند ریاضی و فیزیک استفاده کنند. بالغ بر ۸۰ درصد داوطلبان حداقل روزانه ۳ الی ۴ ساعت اززمان برنامه مطالعاتی خود را به خواندن زیست شناسایی اختصاص میدهند ولی با این اوصاف میانگین زیست کنکور در چند سال اخیر حدودا ۹ درصد بوده است.

این آمار نشان میدهد که به رغم اختصاص زمان کافی برای خواندن زیست، طراحی سوالات به صورت مفهومی – ترکیبی، حجم زیاد مطالب، عمیق بودن یادگیری در خیلی از فصول زیست شناسایی، تشابه محتوای و … عوامل دیگر باعث میشود داوطلبان نتوانند درصد بالای در زیست کسب کنند.

در کنار مجموعه قدرتمند زیست استاد همدانی، مینی زیست حرف آخر ارائه شده تا داوطلبان به صورت مفهومی و با حداقل زمان مرورهای مکرر داشته باشند و تثبیت مطالب به خوبی اتفاق بیفتد.

چگونه زیست کنکور را ۱۰۰ بزنیم

یکی از سوالات اصلی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری این است که چگونه زیست کنکور ۱۰۰ بزنیم ؟ یا اینکه روش صحیح مطالعه زیست و سوالاتی از این قبیل که از اهمیت زیست شناسی در کنکور حاصل میشود. پیش تر به این قضیه اشاره شد که زیست دارای نکات بسیار مهم، فرار و تست های آن در آزمون سراسری ترکیبی و مفهومی است.

قدم نخست در مطالعه زیست شناسی، یادگیری مفهومی آن با روش نوین و جدید است. چون حجم مطالب زیاد است روش های سنتی دیگر پاسخگوی تست های کنکور نیست. یعنی برای اینکه بتوانید درصد بالا در زیست کسب کنید دیگر نباید سراغ حفظ کردن مطالب رفت. برای همیشه باید دیگر حفظ کردن را کنار گذاشت.

یکی از مهمترین اصول یادگیری زیست شناسی، آموزش بصری و شهودی است. دانش آموزان و داوطلبان باید جزئیات زیست را به صورت بصری درک کنند. این شکل از یادگیری باعث ایجاد پیوند قوی برای تفهیم بهتر مطالب میشود و داوطلب را قادر می سازد که بتواند به سادگی تست های ترکیبی و مفهومی را پاسخ دهد.

بنابراین با این اوصاف انتخاب منبع مناسب برای مطالعه، بنیان و اساس کسب درصد ۱۰۰ در زیست کنکور میباشد. روی هر منبعی نباید از حیث زمان، انرژی و هزینه سرمایه گذاری شود.

قدم دوم در این زمینه، حل تست است. به این منظور مقدمتا باید از تست های تمرینی شروع شود. لازم به ذکر است جهت آشنایی با ادبیات تست زیست کنکور، لازم است که تست های سراسری سالهای قبل بررسی شود. شناخت ادبیات یا صورت تست سراسری به عمق بخشی یادگیری بسیار کمک می کند. ولی در شروع حرکت برای افزایش مهارت و کسب درصد بالا، تست های تمرینی در اولویت باشد و نهایت شرکت در آزمون ها و تست های آزمایشی بعد از حداقل تسلط ۷۰ درصد بر مباحث پیشنهاد میشود.

گام سوم، مرور و جمعبندی مطالب است. چون مطالب زیست شناسی زیاد و کتابها حجیم است، باید مرور و جمعبندی همواره در برنامه ریزی داوطلب حضور داشته باشد. تاکید بیشتر در حین مرور روی مباحث چالشی باشد. مباحثی که بسیار فرار و سخت است مرور های مکرر با فاصله بسیار کم قرار داد شود تا به تسلط برسید.

به این منظور حرف آخر بهترین منبع زیست کنکور از حیث آموزش، روش های تدریس، راهکارهای تست زنی، حل تست و مرور طراحی کرده است. مینی زیست حرف آخر بخش کوچکی از این مجموعه است که با آن دیگر نگران مرور و جمعبندی مطالب مهم نباشید.

سفارش مینی زیست حرف آخر

برای سفارش دوره مینی زیست حرف آخر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

  • 09106620394
  • 09120085450
  • 02166094258

 

نظرات (8)

8 دیدگاه برای مینی زیست حرف آخر

  1. جواد عظیمی

    زیست حرف اخر رو دارم خوب تدریس شده فقط این دوره مینی رو ندارم میتونم سفارش بدم یعنی منظورم اینه سفارش بدم اماده هس؟

    0
    0
    • دپارتمان رتبه برتر

      سلام بلی برای مرور تک تک فصلهای زیست در حداقل زمان میتونی از این دوره استفاده کنی

  2. هانیه

    استاد صداقتی واقعا برای جمع بندی درجه یک هستش رو دستش نیست😍

    0
    0
  3. Habib

    استاد صداقتی واقعا بی نظیرن تو تدریس عاشق زیست شدم رفت

    0
    0
  4. Habib

    استاد صداقتی واقعا بی نظیرن تو تدریس عاشق زیست شدم رفت پی کارش

    0
    0
  5. محمد

    افتخار سمنان

    0
    0
  6. Ghazal

    استاد صداقتی حرف نداررررره♥️🔥

    0
    0
  7. وزیری

    کلاس هشتم استادم بود واقعا پر انرژی و مهربونه

    0
    0
  8. Rosa

    من 1 اذر به شماره سفارش 24828، و کد ملی 1881882551 این پکیج رو خریدم. هنوز تو برنامه واسم فعال نشده؟!

    0
    0
    • دپارتمان رتبه برتر

      برو بخش دوره های من قطعا فعال شده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *