پکیج های رشته انسانی حرف آخر – دروس انسانی حرف اخر

پکیج های رشته انسانی حرف آخر

پکیج های رشته انسانی حرف آخر  با رویکرد و تدریس متفاوت با سایر منابع مشابه برای دانش آموزان و داوطلبان گروه انسانی عرضه شد. همواره تلاش حرف آخر بر ارائه آموزش مفهومی و شهودی دروس بوده است. خوشبختانه با تشکیل دپارتمان انسانی حرف آخر، این امر برای داوطلبان گروه انسانی، محقق شد که به بهترین منابع کنکوری و آموزشی دسترسی داشته باشند. ضعف آموزشی در گروه انسانی، به نسبت تجربی و ریاضی بیشتر است.

به همین جهت دو گروه به‌صورت نامتعادل از داوطلبان انسانی تشکیل‌ شده است. 95 درصد از داوطلبانی که دروس ریاضی، زبان، فلسفه و منطق، اقتصاد به‌شدت ضعیف هستند و در دروس دین وزندگی، عربی و ادبیات درصد پایینی را کسب می‌کنند. اما گروه 5 درصد با کسب درصد متوسط از دروس ذکرشده به دلیل ضعف اکثریت رقیبان، می‌تواند رتبه برتر و مناسبی کسب کنند.

پکیج های رشته انسانی حرف آخر

توجه ویژه به گروه انسانی

علوم انسانی علم و دانش روابط انسان با انسان و جهان پیرامون است. از طریق علوم انسانی بهتر از هر علم دیگری می‌توانیم با جهان پیرامون ارتباط برقرار کنیم. به گذشته برگردیم، علت و معلول‌ها را بیابیم و برحسب آن آینده را مدیریت و پیش‌بینی کنیم. جامعه‌شناسی، جغرافیا، تاریخ، روانشناسی، فلسفه، حقوق، مدیریت، سیاست، ادبیات و خیلی از زیرشاخه‌های علوم انسانی، امروزه گرداننده جهان نوین است.

در کشورهای پیشرفته، ابعاد مختلف توسعه، مدیون علوم انسانی است و به همین دلیل ارزش و جایگاه علوم انسانی محفوظ و ترقی پیداکرده است. هنوز خیلی از نظریه‌های علوم انسانی، پیش‌نیاز توسعه محسوب می‌شود. اما متأسفانه در جهان درحال‌توسعه ازجمله ایران، علوم انسانی به حاشیه رانده‌شده است.

عدم تعادل بین فارغ‌التحصیلان گروه انسانی با بازار کار به دلیل وجود دانشگاه‌های شهریه پرداز، تک‌قطبی کردن نیازهای جامعه به نیروی انسانی و تائید بیش‌ازاندازه بر رشته‌های پزشکی، تصاحب شغل‌های مرتبط با رشته‌های علوم انسانی توسط سایرین و عدم علاقه و تلاش دانشجویان و دانش آموزان گروه انسانی، باعث به حاشیه رفتن این رشته در کشور شده است.

گروهی از دانش آموزان رشته انسانی به دلیل ضعف در دروس محاسباتی ازجمله ریاضی، این رشته را به جبر آموزشی انتخاب کرده‌اند. عدم علاقه باعث کاهش راندمان آن‌ها در دوره متوسطه دوم و دانشگاه شده است. عدم علاقه و تلاش دانشجویان و اشباع شدن بازار کار از سوی دیگر باعث افت شدید این رشته شده است. توجه به علوم انسانی یعنی تولید فکر در جامعه و پیشگیری از بحران‌های اجتماعی است.

مشکلات آموزش در گروه انسانی

همان‌گونه که اشاره شد خیلی از دانش آموزان رشته انسانی به دلیل ضعف در درس ریاضی، رشته انسانی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. ضعف در دروس متوسطه اول باعث بزرگ‌تر شدن این موضوع در متوسطه دوم می‌شود و در آزمون سراسری داوطلبان را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کند. متأسفانه هنوز در مدارس و فضای رسمی آموزش، سبک سنتی تدریس و وسایل ابتدایی ازجمله تخته‌سیاه و وایت برد حاکم است.

از سوی عدم‌تغییر سبک تدریس مدرسان و عدم ایجاد نوآوری در سبک تدریس و دانش مدرسان، باعث شکاف بزرگی بین دانش آموزان با دروس مختلف شده است. ناتوانی در مطالعه و یادگیری دروس مهم و سرنوشت‌ساز مانند ریاضی، زبان، فلسفه و منطق، ادبیات و عربی باعث ترغیب داوطلبان به مطالعه دروس حفظیاتی شده است.

خلأ آموزش مفهومی در گروه انسانی به‌شدت احساس می‌شود. سبک تدریس باید به سمت آموزش مفهومی حرکت کند. چون اتکا به حفظ کردن مطالب به‌شدت سطح آگاهی و سواد دانش آموزان را کاهش می‌دهد و باعث بزرگ‌تر شدن شکاف بین دانش آموزان و یادگیری می‌شود.

بهترین پکیج آموزشی کنکور انسانی

بهترین پکیج آموزشی کنکور انسانی باید چه ویژگی های داشته باشد؟ متاسفانه رشته انسانی در همه موارد در کشور مورد بی لطفی قرار گرفته است. یکی دیگر از این موارد، عدم ارائه آموزش مناسب به دانش آموزان این رشته است. بیشتر دانش آموزان و داوطلبان گروه انسانی در دروس ریاضی، زبان، عربی،ادبیات وفلسفه ومنطق دارای مشکلات آموزشی هستند. منابع موجود برای کنکور انسانی چندین سطح از آموزش رسمی نیز پایین تر است وبه همین دلیل کمک زیادی به کسب رتبه و افزایش آمادگی داوطلبان نمیکند.

حرف آخر برای اولین بار کشور از روش های پویانمایی ومفهومی در تدریس منابع انسانی استفاده کرده تا داوطلبان بتوانند به صورت مفهومی و بصری مطالب را یاد بگیرند. در چند سال اخیر خوشبختانه تعداد رتبه برترهای انسانی حرف آخر افزایش چشمگیری داشته و این موضوع نیز فقط به سبک تدریس و آموزش برمیگردد. تجربه نشان داده که اگر دانش آموزان به منابع خوب دسترسی داشته باشند به سادگی از عهده مشکلات درسی و آموزشی خود برمی آیند.

اما وقتی که مشکلات آموزشی وجود داشته باشد و منابع کنکوری کمکی، به رفع آنها نکنند، داوطلبان مدام شاخه به شاخه می پرند که این موضوع از آفت های کنکور محسوب میشود. بنابراین حرف آخر با جدید ترین روش های تدریس بهترین پکیج آموزشی کنکور انسانی را ارائه داده است.

پکیج‌های رشته انسانی حرف آخر

دپارتمان انسانی حرف آخر با مدرسان باتجربه و به‌کارگیری نوآوری‌های جدید آموزشی، دروس مهم و رتبه آور انسانی را تدریس کرده است. در کلیه پکیج‌های ارائه‌شده، سه لایه کتاب به نحوه احسن تدریس شده است. در لایه اول درس‌نامه برحسب کتاب درسی مادر به‌صورت کاملاً مفهومی تدریس شده است. تلاش شده تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از حفظ کردن مطالب پرهیز کنند و همه مطالب را مفهومی یاد بگیرند. در قدم دوم، راهکارهای تست زدن آموزش داده می‌شود.

موفقیت در تست زدن از آیتم‌های مهم و سرنوشت‌ساز آزمون سراسری محسوب می‌شود. به همین جهت مدرسان گروه انسانی، روش‌ها و تکنیک‌های تست زدن در کمتر از 30 ثانیه در تمامی دروس آموزش می‌دهند. قدم سوم، حل تست‌های تألیفی و سراسری است. برای تفهیم بهتر مطالب درسی، تست‌ها همراه با حل و درس‌نامه مربوطه تجزیه‌وتحلیل می‌شود.

دانش آموز و داوطلبان کنکوری برای رفع مشکلات درسی و دریافت پاسخ سوالات نیز میتوانند در کلاسهای رفع اشکال آنلاین با حضور اساتید گروه انسانی حرف آخر شرکت کنند. همچنین در آخرین آپدیت پکیج های رشته انسانی حرف آخر، کلیه مراحل آموزش در سیستم هیبرید در اختیار داوطلبان قرار میگیرد. سیستم هیبرید یا VOD دسترسی سریع دانش آموزان به محتوا را فراهم ساخته است.

پکیج ریاضی رشته انسانی حرف آخر

درس ریاضی در همه گروه‌های آزمایشی آزمون سراسری، درس چالش‌برانگیزی محسوب می‌شود. هرچند خیلی از دانش آموزان حین تحصیل و امتحانات تشریحی نمرات خوبی را کسب می‌کنند. اما در آزمون سراسری به‌ندرت می‌توانند درصد بالای کسب کنند.

به همین دلیل در همه گروه‌های آزمایشی درس رتبه آور محسوب می‌شود به‌ویژه در کنکور انسانی تأثیر زیادی در کسب رتبه دارد. در حرف آخر ریاضی بسیار متفاوت تدریس می‌شود. اعتقاد اساتید بر این است که ریاضی بیشتر از هر درس دیگری به آموزش مفهومی نیازمند است و فقط آموزش مفهومی و ساده می‌تواند شکاف بین دانش آموزان و درس ریاضی را کاهش دهد.

ریاضی انسانی حرف آخر به‌ صورت جامع با تدریس درس‌نامه، ارائه راهکارهای تست‌زنی و تست زدن ارائه‌شده است. داوطلبانی که ارتباط خوبی با ریاضی ندارد می‌توانند از این پکیج استفاده و بالاترین درصد را کسب کنند چون از پایه و رعایت مباحث پیش‌نیاز تدریس شده است. حرف آخر همواره در تدریس دروی محاسباتی از جمله ریاضی و فیزیک روش های مفهومی و شهودی را ارائه داده است. این سبک از آموزش نیاز به حفظ کردن فرمولهای متعدد را کاهش میدهد.

ضریب ریاضی در کنکور انسانی

طبق آخرین تغییر و تحولات کنکور، ضریب دروس دچار تغییر و برای همه زیر گروه ها ثابت شده است. ریاضی بعد از درس ادبیات با ضریب 6 بیشترین تاثیر گذاری در کسب رتبه را دارد.

زیر گروه اول  ضریب 6
زیر گروه دوم ضریب 6
زیر گروه سوم ضریب 6
زیر گروه چهارم ضریب 6
زیر گروه پنجم ضریب 6

فلسفه و منطق حرف آخر

دومین پکیج از حیث محتوای آموزشی و یادگیری برای داوطلبان انسانی، فلسفه و منطق است. این دو کتاب نیز به‌صورت مکمل همدیگر، تا کسب رتبه بسیار حائز اهمیت هستند. فلسفه و منطق برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان یا تربیت‌معلم جزء 6 درس مهم و تأثیرگذار است. تست‌های فلسفه و منطق به‌شدت در آزمون سراسری مفهومی طراحی می‌شود.

برای تسلط بر این دروس و کسب درصد بالا منابع قوی جزء الزامات است. به همین جهت بهترین منبع کنکوری برای شما ارائه داده‌ایم. فلسفه و منطق حرف آخر جزء محدود پکیج های موسسه است که با حساسیت و حوصله زیادی تدریس شده است.

ادبیات اختصاصی رشته انسانی حرف آخر

ادبیات جز دروس سرنوشت‌ساز کنکور انسانی است. 30 تست مهارتی در 30 دقیقه آمادگی بالای میطلبد. مباحثی مانند آرایه ادبی، عروض و قافیه ، زبان فارسی و قرابت معنایی کاملا مهارتی هستند. ضعف بیشتر داوطلب در این مباحث بیشتر است. به نحوی که میانگین کسب درصد داوطلبان انسانی در ادبیات عمومی و اختصاصی در چند کنکور اخیر کمتر از 10 درصد بوده است.

ادبیات به قوی ترین و تاثیرگذار ترین درس در گروه انسانی تبدیل شده و ضریب آن برای تمامی زیر گروهها 8 است. این بدان معنی است که کسب درصد بالا در ادبیات میتواند راه کسب رتبه برتر را برای داوطلبان فراهم کند.

بررسی بازار کار رشته های گروه انسانی نشان میدهد که بهترین رشته برای انتخاب آینده کاری و تحصیلی در این گروه آزمایشی، دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم است. ادبیات تاثیر زیادی در افزایش تراز و کسب رتبه برای قبولی در این رشته دارد به همین جهت باید منبع آموزشی را آگاهانه و درست انتخاب کرد. کسب آموزش و یادگیری خوب همراه با تست زدن می‌تواند سطح آمادگی شمارا افزایش دهد.

استاد محسن منتظری مدرس ادبیات حرف آخر روش‌های ویژه و منحصربه‌فردی در تدریس ادبیات دارد. استفاده از نقشه راه، کد سازی برای بخش‌های مهم و فرار و شهودی سازی از ویژگی‌های آموزشی ادبیات اختصاصی انسانی حرف اخر است. نمونه تدریس عروض و قافیه حرف آخر گویای تدریس عالی استاد منتظری است. 

روانشناسی حرف آخر

روانشناسی با توجه به اینکه تک کتاب می‌باشد اما شامل سؤالات و تست‌های ریز و درشت زیادی است. گاها داوطلبان برای این درس وقت زیادی را اختصاص می‌دهند اما به دلیل حفظ کردن مطالب درسی و فرار آن‌ها، موفق به کسب درصد بالا نمی‌شوند. ماهیت مطالعه و تست‌های روانشناسی یادگیری، یادسپاری و یادآوری است. این تیپ از منبع‌های آزمون سراسری بسیار وقت‌گیر و زمان زیادی می‌طلبد. این نوع و تیپ از منابع حوصله بر خسته‌کننده است.

به دلیل ماهیت حفظیاتی خیلی سریع فراموش می‌شود و به دانش آموزان استرس زیادی را وارد می‌کند. درگیر کردن حافظه کوتاه‌مدت به حفظیات، فراموشی زودهنگام دروس را به ارمغان می‌آورد. این موضوع حس عدم توانایی را در داوطلبان ایجاد می‌کند. برای بازدهی سریع و یادگیری مفهومی روانشناسی حرف آخر را پیشنهاد می‌کنیم.

پکیج های رشته انسانی حرف آخر
پکیج های رشته انسانی حرف آخر

اقتصاد حرف آخر

مباحث درس اقتصاد در گروه انسانی از سه بخش حفظیاتی، مفهومی و مسائل تشکیل شده است. بخش حفظیاتی تقریبا 50 درصد تست ها را به خود اختصاص میدهند. اما بسیار سریع فراموش میشوند و نیاز به مرور مجدد دارند. بخش مفهومیف دقت زیادی برای تست زدن می طلبد. حین مطالعه باید پرسش و پاسخ ها مشخص شود تا باعث تثبیت مطالب شود. مباحث محاسباتی و مسائل از چالش های این درس برای داوطلبان انسانی محسوب میشود.

چون به دلی ضعف عمومی در دروس محاسباتی قادر به مطالعه و زدن تست های آن در آزمون سراسری نیستند. در واقع تست های محاسباتی رقابت در درس اقتصاد را مشخص میکند. داوطلبانی که قادر باشند سخترین تست های اقتصاد که از مباحث محاسباتی طراح میشود را پاسخ دهند میتوانند درصد بالای در این درس کسب کنند.

ضریب اقتصاد در زیر گرو های 2 تا چهار قابل تامل است. کسب درصد بالا در این درس کمک زیادی به کسب رتبه میکند. تست های حفظیاتی و مفهومی زمان زیادی برای مرور نیز دارد و 90 درصد داوطلبان هم قادر به حل تست های محاسباتی نیستند.

به همین جهت تک کتاب اقتصاد کنکور انسانی به یکی از چالش های مطالعاتی داوطلبان تبدیل شده است. اقتصاد حرف آخر با روش های مفهومی از قبیل نقشه راه و راهکارهای ساده محاسباتی تنها منبعی است که میتواند در حداقل زمان بیشترین راندمان را برای دانش آموزان داشته باشد. نیاز به مرورهای زیاد و حل مسائل به سادگی در این پکیج حل شده است. 

پکیج عربی انسانی حرف آخر

عربی رشته انسانی حرف آخر توسط استاد وحدت دبیر بی نظیر عربی کشور، تدریس شده است، کل درسنامه تدریس و تست های کنکوری حل و تحلیل میشود. عربی جامع حرف آخر با الگوهای مفهومی و نقشه راه کمک میکند با اختصاص زمان کم درصد عالی در عربی کنکور کسب کنید. لازم به ذکر است که برای تفهیم و یادگیری بهتر عربی، استاد واعظی عربی عمومی و اختصاصی رشته انسانی را به صورت جامع تدریس کرده است. بنابراین عربی انسانی حرف آخر بخش عمومی و اختصاصی را پوشش میدهد.

تاریخ انسانی حرف آخر

در سالهای اخیر درس تاریخ به دلیل حجم زیاد مطالب و ضریب پایین بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار نمی گرفت. اما اکنون تاریخ دارای ضریب 5 و غیر قابل چشم پوشی است. استاد رضایی مهر مدرس تاریخ حرف آخر با روش های مفهومی، توانسته در حداقل زمان، این درس را به خوبی تدریس کنند و داوطلبان برای یادگیری نیازی به حفظ کردن مطالب و محتوای کتاب نداشته باشند.

جامعه شناسی حرف آخر

جامعه شناسی حرف آخر با تدریس استاد عابد حدودی منتشر شد. این پکیج به صورت جامعه سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش میدهد. جامعه شناسی جزء دروس شیرین و جذاب گروه انسانی است. که تست های آن ماهیت حفظیاتی و مفهومی دارد. در سالهای اخیر تعداد تست های مفهومی افزایش پیدا کرده است. با توجه به ضریب خوب این درس از زیر گروه دو تا پنج با جامعه شناسی حرف آخر به سادگی میتوانید درصد بالای در این درس کسب کنید.

جغرافیای حرف آخر

جغرافیا نیز مانند تاریخ به دلیل حجم زیاد مطالب و ضریب پایین در برنامه ریزی داوطلبان جایگاه مناسبی نداشت. اکنون ضریب جغرافیا در کنکور برای تمامی زیر گروه ها 5 و مطالعه آن اهمیت خود را به دست آورده است. استاد رضایی مهر مدرس جغرافیای حرف آخر با روش های جذاب و ساده این درس را به خوبی تدریس کرده است.

پکیج های رشته انسانی حرف آخر

 

پکیج کامل انسانی حرف آخر

پکیج کامل انسانی حرف آخر با پوشش دروس منتشر شده این گروه، با روش های جذاب، مفهومی و حداقل زمان تدریس شده است. داوطلبان میتوانند با این مجموعه، علاوه بر یادگیری مفهومی و بصری محتوا، تکنیک های تست زنی، جمعبندی مطالب و مرور حرفه ای را نیز دریافت کنند. در آخرین تصمیمات برای آزمون سراسری در دپارتمان انسانی حرف آخر، برای کلیه دروس کلاسهای رفع اشکال اختصاص و برنامه ریزی شده است.

دروس رتبه ساز کنکور انسانی

دروس رتبه ساز کنکور انسانی به ترتیب 5 درس ریاضی، فلسفه و منطق، عربی و ادبیات میباشد. این 5 درس پاشنه آشیل کنکور انسانی محسوب میشوند و کسب درصد بالا در آنها به دلیل ضعف عمومی دانش آموزان و داوطلبان در این دروس شانس رتبه برتر شدن را به شدت افزایش میدهد.

بالغ بر 95 درصد داوطلبان انسانی قادر به پاسخگویی به تست های ریاضی آزمون سراسری نیستند و میانگین این درس به شدت کم و کمتر از 2 درصد در کنکور 1400 بوده است. این آمار به خوبی وضعیت آموزشی داوطلبان در ریاضی انسانی را نشان می هد.

طبق آمار سازمان سنجش در کنکور 1400 انسانی فقط 337نفر توانسته اند درصد بالای 50 در ریاضی انسانی کسب کنند. 177 هزار نفر تست های ریاضی را جواب نداده و سفید تحویل داده اند.

با این اوصاف کسب درصد بالای 50 درصد ریاضی میتواند شانس رتبه برتر شدن شما را به شدت افزایش دهد و به سادگی از هزاران رقب خود جلو بیفتید. بنابراین با انتخاب آگاهانه منبع ریاضی و کسب آموزش مناسب میتوانید شانس برتر شدن خودتان را افزایش دهید.

درس فلسفه و منطق بعد از ریاضی در جایگاه دوم قرار دارد و میانگین آن در آزمون سراسری قبلا 4 درصد است. به دلیل ماهیت تست های مفهومی و چالشی کسب درصد منفی، عدم جواب به تست ها و درصد پایین در کارنامه این درس کاملا مشخص و بارز است. در یادگیری فلسفه و منطق دانش آموزان و داوطلبان متکی بر حفظ کردن محتوای کتاب هستند. این شیوه آموزش و یادگیری همانگونه که از آمارها بر میاید دیگر جوابگوی تست های مفهومی نیستند. باید منبع و سبک یادگیری خودتان را تغییر بدهید.

عربی اختصاصی با میانگین 9 در پله سوم دروس رتبه ساز انسانی قرار دارد. عربی از بخش های مختلف لغات، ترجمه و قواعد مختلف تشکیل شده که اکثریت تست ها مهارتی است. حفظ کردن لغات تا حدودی به بخش ترجمه کمک میکند و داوطلبان صرفا بخاطر بخش ترجمه میتوانند درصد بسیار کمی از عربی کنکور انسانی کسب کنند.

ادبیات اختصاصی با میانگین 10 در پله آخر دروس رتبه آور کنکور انسانی قرار دارد. تست های ادبیات نیز مهارتی است. با وجود اینکه زبان رسمی آموزش فارسی است اما در بخش های مختلف این زبان مانند درستو زبان اکثریت داری مشکل هستیم. عدم دریافت آموزش مناسب باعث شده که بخش های مهم کنکوری این درس مانند علوم و فنون مانع کسب درصد بالا شود.

بنابراین برای کسب رتبه برتر در کنکور انسانی باید در قدم نخست به سراغ دروس رتبه آور انسانی رفت. حرف آخر با آموزش های مفهومی و قوی این مسیر را هموار کرده و میتوانید درصد بالای 80 را در این دروس تجربه کنید.

رشته های برتر انسانی

خیلی از داوطلبان و دانش آموزان در مور رشته های برتر انسانی سوال میپرسند. کدام رشته برتر است؟ کدام رشته را انتخاب کنیم؟ باتوجه به اشباع بازار کار خیلی از رشته های گروه انسانی بهترین و اولین گزینه در گروه انسانی دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم میباشد. دانشگاه فرهنگیان دارای مزایایی قابل توجه ای نسبت به سایر رشته های دیگر میباشد. رشته  بعدی با توجه به استخدامی های اخیر، علوم تربیتی میباشد.

رشته علوم تربیتی نسبت با سایر رشته های دیگر گروه انسانی در سالهای اخیر استخدامی چشمگیری داشته است. بیشتر استخدامی ها نیز برای آموزش و پرورش بوده است. علوم تربیتی به دو گرایش مدیریت آموزشی و تکنولوژی آموزشی تقسیم میشود. در مقطع ارشد گرایشات مشاوره نیز به آن افزوده میشود و گرایشات مقطع ارشد و دکترا زمنیه جذب در سایر ارگانها از جمله مراکز مشاوره خانواده، قوه قضاییه، کمیته امداد، آتش نشانی،بهزیستی را ایجاد کرده است. 

علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری از دیگر رشته های مناسب گروه انسانی است که به نسبت دارای بازار کار مناسب میباشد. رشته حقوق به نسبت سالهای قبل در زمینه جذب فارغ التحصیلان بسیار کاهش چشمگیر داشته است. رشته حقوق به نسبت سایر رشته های دیگر از حیث بازار کار دارای ماهیت خصوصی است. یکی از مشکلات این رشته برای کسب پروانه وکالت، آزمون آن بعد از اتمام مقطع کارشناسی میباشد. که بسیار چالشی و سخت است.

قدم دوم در موفقیت در رشته حقوق توانایی و مهارت در این کار میباشد. گزینه خیلی عالی برای رتبه برترهای گروه انسانی، رشته علوم قضایی میباشد. که رتبه بسیار خوب و نیازمند پذیرش در مرحله گزینش میباشد. بنابراین رشته های دانشگاه فرهنگیان، علوم قضایی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و حقوق جزء رشته های مناسب گروه انسانی هستند.

پاسخ به سوالات متداول دانش آموزان

تاریخ و جغرافیا انسانی تدریس میشود؟ بله خوشبختانه تاریخ و جغرافیای حرف آخر نیز منتشر شده است.

قیمت پکیج حرف آخر انسانی چقدر است؟ قیمت هر پک مجزاست. برای کسب اطلاع از قیمت دروس موجود انسانی حرف اخر میتوانید با شمارهای 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید. قیمت پکیج حرف آخر انسانی با توجه به بازه های زمای تخفیف گاها متفاوت خواهد بود که دانش آموزان و داوطلبان میتوانند برای دریافت قیمت با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایند.

پکیج رایگان انسانی حرف اخر موجود است؟ نمونه تدریس دروس موجود به ویژه دین و زندگی، زبان، عربی و ادبیات موجود است.

علوم و فنون ادبی حرف آخر تدریس شده است؟ علوم و فنون در دست تدریس و آموزش است که به زودی به مجموعه انسانی حرف آخر اضافه میشود.

حرف اخر رشته انسانی را با چه متدی تدریس کرده است؟ رسالت موسسسه حرف آخر ارائه تدریس مفهومی و دسترسی دانش آموزان سراسر کشور به آموزش مناسب است. بر همین اساس نیز حرف اخر رشته انسانی را با متدهای مفهومی به صورت بصری تدریس کرده است که شامل درسنامه، راهکارهای تست زنی، حل تست و جمعبندی مطالب مهم است. همین سبک باعث کاهش حجم تدریس متناسب با انرژی و انگیزه داوطلب شده است.

با پکیج کنکورانسانی حرف آخر میتوانیم رتبه برتر کسب کنیم؟ یکی از الزمات مهم و اساسی برای کسب رتبه برتر، داشتن منبع مناسب برای کنکور است. یک منبع قوی کمک میکند داوطلبان بتوانند در زمان بسیار کم به عالی ترین سطح از آمادگی برای آزمون سراسری برسند. پکیج کنکور انسانی حرف آخر با توجه به متدهای بی نظیر آموزشی بهترین منبع برای کسب رتبه است.

 

سفارش پکیج های انسانی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان انسانی برای دریافت قیمت محصولات حرف آخر انسانی و سفارش پکیج ها میتوانند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

 

52 نظر در “پکیج های رشته انسانی حرف آخر – دروس انسانی حرف اخر

  1. مرضیه ترابی گفت:

    سلام برای ریاصی رشته ی انسانی ویدیو نداره حرف آخر

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      نه متاسفانه

  2. ایدا گفت:

    سلام این بسته هدیه رایگان که میدن برای انسانی چطوریه جامع است با توضیحات کامل

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      پکیج 5 روز با حرف آخر 20 درصد 4 درس عربی دین و زندگی ادبیات و زبان رو پوشش میدهد

  3. بهروز گفت:

    سلام
    حرف آخر بورسیه نداره

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      امسال بورسیه ندارد

    2. مهتاب گفت:

      سلام .
      حرف آخر برای رشته انسانی دروس تخصصی رو تدریس نکرده؟؟؟؟

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        سلام
        قبل از مهر1400 پکیج های ریاضی، اقتصاد، فلسفه و منطق و روانشناسی اماده میشود.

  4. حسین گفت:

    سلام ۶۰۴۰ برا رشته انسانی چنده؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      4 درس ادبیات- زبان- عربی و دین و زندگی موجود است

  5. حسین گفت:

    سلام رشته انسانی چه پکیج های یی دارید؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      ادبیات- دین و زندگی- زبان و عربی

  6. حسین گفت:

    سالم منظور از ادبیات جامعه اینه که هر سه سال را پوشش می دهد یعنی دهم یازدهم و داوزدهم بعد شامل چه بخش هایی است. لطفا بگین ممنونم

  7. حسین گفت:

    منظور از دروس جامعه مثلا ادبیات جامعه این است که پروژه 6040 هم همراهش است یا نه باید 6040 را جداگانه بخریم

  8. مهدی زنده آب پرور گفت:

    سلام من یه سوال دارم لطفا حتما جوابم رو بدید واسم خیلی مهمه
    آیا برای درس ریاضی رشته انسانی (ریاضی رشته انسانی پکیج دارید یا نه ممنونم)

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      فعلا پکیج ریاضی گروه انسانی موجود نیست

  9. مهدی زنده آب پرور گفت:

    آیا برای درس ریاضی رشته انسانی پکیج دارید یانه مهمه برام ممنوم؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام بله درس ریاضی در گروه آزمایشی انسانی بسیار مهم است و از آنجا که بیشتر داوطلبان گروه انسانی قادر به کسب درصد بالا در ریاضی نیستند داوطلبانی که درصد بالا در این درس کسب کنند شانس بیشتر برای رتبه برتر شدن دارند

  10. امیر گفت:

    بورسیه حرف اخر چه موقه است و چه چیزی می خواد

    1. فواد شهسواری گفت:

      حرف آخر بورسیه ندارد

  11. علی نجفی گفت:

    سلام میخواستم بدونم که از پکیج های ادبیات و عربی میتونیم برای ادبیات و عربی تخصصی استفاده کنیم

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      بله میتونی

  12. سعید رضا گفت:

    سلام یه سوال داشتم من سال دیگه کنکور دارم رشته ی علوم انسانی هستم دروس عمومی رو تهیه کردم خوندم . ولی درس تخصصی مثل اقتصاد فلسفه منطق و روانشناسی کی آماده میشه لطفا بگید

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      امیدواریم که به زودی اماده شود

  13. بی نام گفت:

    سلام وقت بخیر
    پکیج کامل انسانی کی اماده میشه؟!
    میشه زمان دقیق بگید
    مثلا مثل فلسفه و جامعه و اینا….

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      دروس زبان – ادبیات- دین و زندگی و عربی موجوده
      بقیه دروس هم امیدواریم زود اماده شود

  14. Khaled Developer گفت:

    سلام لطفا ریاضی رو هم درست کنید . ممنون از شما .

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      انشالله به زودی اماده خواهد شد

  15. معصومه گفت:

    باسلام واقعا اگه پکیج حرف اخرو.تهیه کنیم تو کنکور رتبه مییاریم با تلاش خودمون و حرف اخر میتونیم یه رتبه خوب بییاریم

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      منابع خوب بخش بزرگی از موفقیت در کنکور است. این منابع با توجه به روش های تدریس موجود کمک میکند تا بتوانید درصد بالای 80 در کنکور را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج ها و رتبه برترهای انسانی حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  16. علی قربانی گفت:

    سلام ووقت بخیر
    من دبسر ادبیات هستم هدیه بدای دبیران چی می فرستین

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      20 درصد دروس عمومی سه سال

  17. نگار گفت:

    سلام
    چرا علوم انسانی براتون انقدر بی اهمیته که براش پیکیج ندارین؟
    پکیجی که گزاشتین درسای عمومی مشترک انسانی ریاضی و تجربیه!!!!
    یعنی انقدر بچه های انسانی مظلوم واقع شدن؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام داوطلب عزیز
      تلاش موسسه این است که در ماههای اینده پیکج های انسانی را آماده کند.
      در حال حاضر علاوه بر پکیج های قبلی که برای رشته انسانی داشتیم ریاضی و عربی تخصصی در چند هفته آینده قبل ارسال میباشد.

  18. محمد گفت:

    چی شد منابع اختصاصی انسانی
    تو رو حضرت عباس نگید بزودی میاد
    فقط بگین آیا اساتیدشون استخدام شدن یا ن

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      موسسه اعلام کدره تا پایان تیر ماه دروس تخصصی اماده میشه

  19. علی گفت:

    اختصاصی های رشته انسانی اساتید مشخصی ندارن ک شما بخاید ضبطشون کنید
    پس وقتی اساتید مشخص نیس چجور قراره بزودی بیان
    لاقل یه حرفی بزنید ک با عقل جور در بیاد
    آیا این اساتید رو استخدام کردین یا هنوز در مرحله استخدام هستید ؟؟؟؟؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      اساتید برای تدریس دروس تخصصی مشغول به فعالیت هستند و طبق اعلام موسسه تا پایان تیر ماه دروس تخصصی انسانی اماده میشود

  20. حامد گفت:

    آقای شهسواری
    از ۱ سال پیش همین جوری دارین میگین میاد بزودی کجاست پس
    آذر ماه گفتین ک بزودی میاد
    ۵ ماه گذشت
    کجاست ؟؟؟؟
    چرا نیومد ؟؟؟
    اصلا شما میدونی ک منابع انسانی تو چه مرحله ای هستن ؟؟؟؟؟؟
    استخدام اساتید ؟؟؟؟؟؟
    آماده سازی اسلاید ها ؟؟؟؟؟؟
    ضبط ؟؟؟؟
    کدوم ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام داوطلب عزیز
      موسسه اعلام کرده تا پایان تیر ماه دروس تخصصی انسانی اماده است. امیدوارم تا تاریخ مقرر شده اماده شود

  21. امیر گفت:

    سلام ….ببخشید من برای انتخاب رشته میخوام برای علوم انسانی بروم …چون که خیلی علاقه به تربیت معلم دارم…. اگه از ۶۰۴۰ حتما موفق میشم در کنکور ….و ۶۰۴۰ همه پکیج ها رو داره ؟؟؟؟

    ممنونم….

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید

      1. محمدرضا گفت:

        خدایی تیر هم گذشتدپس این پکیج ها نمیخوان حاضر شن یک ساله میگید به زودی تاریخ دقیق بگید لطفا

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          دوست گرامی به دلیل حساسیت مدرسان حرف آخر در تدریس، آماده شدن پکیج ها زمان بر شد. اما قبل از مهر 1400 پکیج های ریاضی، فلسفه و منطق، اقتصاد و روانشناسی آماده میشود

  22. Hamed گفت:

    سلام اگه میشه اعلام کنید که تو کدوم تاریخی پکیج کامل انسانی که شامل عمومی و هم اختصاصی میشه انتشار میکنید چون اگه تا کنکور 1401 قراره آماده بشه اعلام کنید چون اگه پخش بشه من میخواهم پشت کنکور بمونم

    1. Hamed گفت:

      لطفاً بگید که چه تاریخی انتشار می‌کنید بزودی که جواب نیس من کل زندگیم و آیندم به این تاریخ انتشار شما بستگی داره

  23. Hamed گفت:

    لطفاً بگید که چه تاریخی انتشار می‌کنید بزودی که جواب نیس من کل زندگیم و آیندم به این تاریخ انتشار شما بستگی داره

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      اول مهر 1400 ارائه میشود

  24. سعید گفت:

    سلام خسته نباشید .
    میخواستم بپرسم ادبیات اختصاصی انسانی هم آقای منتظری ضبط کردن یا نه فقط عمومی موجوده؟

  25. مجتبی گفت:

    شما ک گفتید تیر ماه میاد بیرون منابع انسانی
    کو پس ؟؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      طبق اخرین اعلام موسسه به تاریخ 7 شهریور 1400 قبل از مهر 1400 محصولات ریاضی اقتصاد و روانشناسی ارسال میشود

      1. مجتبی گفت:

        الان دیگه داریم وارد مهر میشیم
        چی شد پس ؟؟؟؟
        شما ک گفتید ۷ شهریور

        لابد الان میخاید بگید ۷ مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *