برنامه هزار ساعته حرف آخر | برنامه 1000 ساعته حرف اخر

برنامه هزار ساعته حرف آخر

امروز میخواهیم در مورد برنامه هزار ساعته حرف آخر بیشتر توضیح بدهیم. چون برای بسیار از دانش آموزان و داوطلبان کنکور جای سوال است و در این مورد اطلاعات کافی و لازم را ندارند. همه شما دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکور بر اهمیت برنامه ریزی واقف هستید. برنامه ریزی مدون و اصولی یکی از سه فاکتور اصلی کسب رتبه برتر در کنکور است. برنامه ریزی نه تنها در مطالعه درسی بلکه در همه ابعاد زندگی انسان دارای اهمیت شگفت انگیز است و هر کار فردی و تیمی نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون است. اهمیت کنکور در زندگی دانش آموزان و داوطلبان کنکور وجود یک برنامه ریزی دقیق را ایجاب میکند. چون کنکور مهمترین مرحله زندگی یک دانش آموز است. و زندگی کاری و آینده آنها به کنکور گره خورده است. پس این فاکتور از موفقیت را جدی بگیرید.

 

برنامه هزار ساعته حرف آخر

اهمیت برنامه ریزی درسی در کسب رتبه برتر

خیلی از شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور شاکی هستید که نمی توانید خوب مطالعه کنید و درس بخوانید. میگوید که انگیزه و پشتکار لازم را دارید اما باز ناموفق هستید. میگوید همه زمینه ها برای شروع و قدم در موفقیت آماده است. اما نمیدانم چگونه و از کجا شروع کنم. یا اینکه امروز خوب درس خواندم اما فردا نمیدونم چکار کنم. همه این شکایت و شکوهها از عدم وجود یک برنامه خوب است. شما زمانی میتوانید تا روز آخر کنکور با جدیت و پشتکار جلو برید که برنامه داشته باشید. شاخه به شاخه کردن و هر روز یک برنامه شما را خسته میکند. انگیزه شما از دست میرود و بعد از مدتی برای همیشه نا امید میشوید و کنکور را کنار میگذارید یا اینکه مجبور به قبول شکست و رقابت در کنکور میشوید.

 

چاره کار کجاست؟ باید چکار کنید؟ از کجا شروع کنید؟

برنامه ریزی مدون و دقیق مانند چراغ راه شما برای رسیدن به موفقیت است. میتوانید با برنامه ریزی، کارهای خود را نظم و سامان دهید و روزهای طاقت فرسای کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید و رتبه برتر را از آن خود کنید. شما میتوانید با برنامه ریزی به انرژی، توان، انگیزه و هدف خود جهت و مسیر بدهید. هدف شما هر چند بزرگ باشد هر چند برای شما مهم باشد اما بدون وجود برنامه فقط مانند سراب میماند و آرزوی ان برای همیشه در دل شما میماند.

اهداف و آرزوها با برنامه ریزی اجرا و عملی میشود. همانگونه که اشاره شد کنکور مهمترین مرحله زندگی شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. زندگی کاری شما به کنکور گره خورده است. پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، مهندسان و همه ی افراد موفق جامعه اگر امروز جایگاه ویژه ای دارند روزی این مرحله را با موفقیت پاس کردهاند و از سد کنکور با موفقیت گذاشته اند.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر چیست؟

اکنون میخواهیم برنامه هزار ساعته حرف آخر را بیشتر برای شما توضیح بدهیم تا ببینید چگونه برنامه ای است؟ توسط چه کسانی طراحی و تدوین شده است و چه کمکی به شما میکند. برنامه هزار ساعته حرف آخر برای دانش آموزان نظام جدید دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی شده است. در برنامه ریزی هزار ساعته حرف آخر مبحث هر کتاب درسی از پایه دهم تا دوازدهم با زمان تدریس اساتید و زمان اختصاص داده شده برای مطالعه به صورت کاملا روشن مشخص شده است. اساتید هر درس موسسه حرف آخر بنابر اهمیت هر بخش(آسان یا سخت بودن مبحث) و اهیمت آن در کنکور زمان پیشنهادی را مشخص کرده اند شما دیگر میدانید برای هر مبحث چی باید بخوانید و چقدر باید زمان بگذارید. 

برنامه هزار ساعته حرف آخر چه دروسی را پوشش می دهد؟

برنامه هزار ساعته حرف آخر تمام دروس تخصصی و عمومی رشته تجربی و ریاضی را پوشش میدهد.

 

نقاط قوت برنامه هزار ساعته حرف آخر

 

روشن کردن مسیر مطالعه

شما میدانید که از کدام درس باید شروع کنید و چقدر باید زمان به آن درس اختصاص بدهید. تعیین کردن و مشخص شدن زمان مطالعه هر بحث به شما کمک میکند مدیریت زمان را در دست داشته باشید و وقت با ارزشتان را تلف نکنید.

 

انعطاف پذیری در روال مطالعه

برنامه ریزی غیر حرفه ای و ابتدایی به اساس روزهای هفته طراحی میشود. مثلا شنبه 2 ساعت زیست یا 2 ساعت شیمی. این گونه برنامه ریزیها اشتباه است چون برحسب روز است و فاقد انعطاف پذیری. اگر روزی نتوانید برنامه تان را اجرا کنید احساس شکست و ناامیدی سروقت شما میاید. و از سوی دیگر مباحث هر درس را مشخص نکرده است و به صورت کلی است. اما برنامه هزار ساعته حرف آخر به صورت قطاری چیده شده است. شما میتوانید در روز چندین باکس برنامه را مطالعه کنید و روز دیگر به هر دلیل که نتوانستید مطالعه کنید فقط چند باکس کمتر مطالعه کنید. نقطه شروع و پایان برنامه شما کاملا مشخص است و دچار نا امید و سردرگمی نمیشود.

 

چیدن دروس به طور موازی و مطالعه هم زمان

خیلی از برنامه ریزان غیر حرفه ای چندین درس تخصصی با یک درس عمومی را برای دانش آموزان در برنامه ریزی روزانه آنها طراحی میکنند. این نوع برنامه ریزی باعث میشود شما برای مدت زیادی بعضی دروس را کنار بگذارید و به بقیه برسید و عکس این قضیه هم از طرف دیگر اتفاق میفتد. که این شیوه برنامه ریزی باعث استرس و اضطراب دانش آموزان در مورد کنار گذاشتن بعضی دروس و فراموشی آنها میشود. اما در برنامه هزار ساعته حرف آخر شما میتوانید هم دروس عمومی و تخصصی را در کنار هم به صورت موازی مطالعه کنید و پیش بروید.

برنامه هزار ساعته حرف آخر

ایستگاه های جبرانی و مرور

خیلی از شما دانش آموزان به اشتباه مرحله مرور را به پایان مطالعه همه دروس موکول میکنید که این کار کاملا اشتباه است. در برنامه هزار ساعته حرف آخر بعد از مطالعه در طول هفته یک ایستگاه جبرانی قرار داده شده که شما با رسیدن به باکس ایستگاه جبرانی دروس هفتگی و خلاصه نویسی هایتان را مجددا مرور میکنید.

برنامه هزار ساعته حرف آخر

 

طراحی و تدوین توسط اساتید مجموعه

نقطه بسیار بارز و قوی در برنامه هزار ساعته حرف آخر، طراحی و تدوین این برنامه توسط اساتید مجموعه حرف آخر است.

  • استاد منتظری برنامه ریزی درس ریاضی
  • دکتر شیروانی برنامه ریزی درس شیمی
  • مهندس کامیار برنامه ریزی درس فیزیک
  • استادشعبانی وشاکری برنامه ریزی زیست
  • استاد واعظی برنامه ریزی عربی
  • استاد یوسفیانپور برنامه ریزی دین و زندگی
  • استاد منتظری برنامه ریزی ادبیات
  • استاد محمودی برنامه ریزی زبان

 

مشاوره و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوی میتوانند برای سفارش پکیج های حرف آخر، ثبت نام طرح نخبگان و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *