بهترین منبع کنکور 99 – منابع کنکوری حرف آخر

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

دوستان سال یازدهمی از حالا باید برای کنکور 99 خودشان را آماده کنند. به همین جهت میخواهیم بهترین منبع کنکور 99 را برایشان معرفی کنیم. تجربه رتبه برترها نشان میدهد که موفقیت در کنکور با موکول کردن آن به سال آخر تحصیلی محقق نمیشود. متاسفانه بسیاری از دانش آموزان انرژی، زمان و برنامه خود را به سال آخر موکول میکنند. زمان بندی مدرسه و امتحانات اجازه مطالعه کافی و آمادگی برای کسب رتبه برتر را از آنها سلب میکند. دانش آموزان و داوطلبان کنکور 99 باید از هم اکنون برای موفقیت و برتر شدن چشم انداز و برنامه تعریف کنند که یکی از این آیتم ها در برنامه، منبع مناسب کنکوری است. که قصد داریم جهت آشنایی شما دانش آموزان عزیز بیشتر آن را تشریح کنیم.

 

بهترین منبع کنکور 99

بهترین منبع کنکور 99

منبع کنکوری یکی از اضلاع اصلی مثلث موفقیت است در کنار تلاش و پشتکار و برنامه ریزی سکوی پرتاب برای رتبه برترشدن محسوب میشود و در واقع میتوان گفت که پیش نیاز تلاش و برنامه ریزی است. منبع خوب کنکوری باعث میشود دانش آموز یا داوطلب به راحتی از عهده مسائل و مشکلات درسی بر بیاید و با انگیزه بیشتر بحث آموزش و یادگیری را دنبال کند. در صورت عدم وجود یک منبع خوب تلاش های دانش آموز نا کام می ماند که باعث عدم انگیزه و نا امیدی میشود. همچنین کمک میکند برنامه ریزی برای کنکور دقیق تر، منظم و مدون باشد. بنابراین سنگ بنای موفقیت و حرکت به سمت رتبه برتر شدن ملزوم داشتن منابع کنکوری قوی و مناسب است.

منابع کنکوری حرف آخر – بهترین منبع کنکور 99

حرف آخر بعنوان موسسه پیشرو در زمینه تولید محصولات کنکوری به صورت دیجیتال و پویانمایی، توانسته است که زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب درسی را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری مهیا کند. با این شیوه تدریس نیازی به حفظ کردن مطالب و فرمولهای کتب درسی نیست. به طور مثال تمام مباحث درس مهم زیست شناسی به صورت فول انیمیشن و با تصاویر سه بعدی تدریس شده است. این تصاویر کمک میکند دانش آموزان به صورت مفهومی و شهودی مطالب را یادبگیرند. در حالی که در روش های سنتی و متکی بر کتاب و جزوه مطالب حفظ میشود و بعد از 1 الی 2 هفته داوطلب کنکوری هر آنچه را که مطالعه کرده است فراموش میکند و این امر باعث کاهش راندمان، اضطراب و استرس میشود.

نقطه قوت دیگر حرف آخر، ابداع راهکارهای ساده برای دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی، تحت عنوان الگو است. با این راهکارهای ساده نیازی به حفظ فرمول و به کاربردن تکنیک های مختلف و سنتی محاسباتی نیستید. بلکه میتوانید با چند الگوی ساده سخت ترین بخش دروس محاسباتی را یاد بگیرید و تست های آن را در کنکور به راحتی بزنید. ویژگی دیگر منابع حرف آخر بعنوان بهترین منبع کنکور 99، حجم کم مطالب و زمان تدریس است. برخلاف سایر منابع کنکوری دیگر، در منابع حرف آخر سعی شده است در کمترین زمان بیشترین مطالب تدریس شود.

مشاوره دپارتمان حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 99 برای مشاوره رایگان و تهیه منابع کنکوری حرف آخر می توانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید. 

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • پشتیبانی

بهترین منبع کنکور 99

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *