مسائل شیمی حرف آخر رایگان

مسائل شیمی حرف آخر رایگان در 6 ساعت توسط استاد سلوکی و استاد منتظری به منظور آموزش ساده و مفهومی مسائل شیمی کنکور ارائه شده است. در این مجموعه بی نظیر آموزشی، 4 الگو کاربردی ارائه میشود که دانش آموزان میتوانند با آن مباحث پاسخ تست های  استوکیومتری، محولها، قانون گازها، ترمودینامیک، سینتیک، تعادل، اسید و باز و الکتروشیمی خیلی ساده انتخاب کنند.

  • مدرسان: استاد سلوکی و استاد منتظری
  • نحوه دسترسی: سیستم VOD ( لینک)
  • قابل استفاده با اندروید و ویندوز
  • زمان آموزش: 6 ساعت
  • مناسب دانش آموزان گروه تجربی و ریاضی
  • مشاوره و خرید: 09106620394 – 09120085450 – 02166094258

 

قیمت اصلی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات

مسائل شیمی حرف آخر رایگان به منظور کمک به دانش آموزان گروه تجربی و ریاضی تدارک شده تا داوطلبان بتوانند بدون غرق شدن در فرمولهای متعدد سنگین ترین بخش شیمی کنکور، فقط با 4 راهکار ساده محاسباتی، 50 درصد سهم مسائل شیمی در آزمون سراسری را کسب کنند.

همه میدانیم که شیمی تاثیر قوی و مهمی در کسب رتبه دارد و میانگین آن در آزمون سراسری تجربی و ریاضی کمتر از 6 درصد است. این مساله نیز ناشی از ضعف تدریس و عدم توجه فضای رسمی آموزش، به متدهای نوین و به روز در تدریس است. حرف آخر بعنوان موسسه پیشرو در به کار گیری روش های جدید آموزشی، همواره سعی کرده تا زمینه درک مفهومی دروس محاسباتی از جمله بخش مسائل شیمی را فراهم کند.

مسائل شیمی حرف آخر رایگان در 6 ساعت توسط استاد سلوکی دبیر شیمی و استاد منتظری کمک می کند داوطلبان، فقط با 4 راهکار کوتاه محاسباتی بدون درگیر شدن با فرمولهای مختلف مسائل شیمی حرف آخر را یکبار برای همیشه یاد بگیرند.

مسائل شیمی رایگان حرف آخر

 

مسائل شیمی حرف آخر رایگان

استفاده از متدهای منسوخ شده و آموزش های سنتی دیگر جوابگوی تست های مفهومی و چالشی آزمون سراسری نیست. تیپ تست های کنکوری با چند سال اخیر تفاوت اساسی دارد و باید سبک یادگیری نیز متناسب با آن تغییر کند. استاد سلوکی در مسائل شیمی رایگان حرف آخر 4 راهکار مفهومی آموزش میدهد که میتوانید با آن هر تستی از مسائل شیمی را پاسخ دهید. 

این مجموعه در بستر سیستم VOD ( لینک) ارائه شده که دسترسی سریع و ساده آن برای دانش آموزان و داوطلبان فراهم شده است. یعنی میتوانید 24 ساعت بعد از سفارش به محتوای بی نظیر و باور نکردنی این مجموعه دسترسی پیدا کنید. بی شک بعد از دریافت مسائل شیمی حرف آخر، تدریس معجزه آسای استاد سلوکی و استاد منتظری این سخترین بخش شیمی را باور خواهید کرد. 

استوکیومتری، محولها، قانون گازها، ترمودینامیک، سینتیک، تعادل، اسید و باز و الکتروشیمی جزء مباحثی هستند که در ساعت آموزش ارائه شده میتوانید هر تستی را در کمتر از 15 ثاینه پاسخ دهید. 

استوکیومتری جزء مباحث سخت و چالشی شیمی است که حل کسرهای این مبحث از شیمی زمانی 4 الی 6 دقیقه زمان میخواهد. این درحالیست که در آزمون سراسری هر تست کمتر از 1 دقیقه فرصت دارد. یعنی چنانچه با آمادگی کامل بر درسنامه، نیز در جلسه آزمون سراسری حاضر شوید، عدم مدیریت زمان باعث اتلاف وقت مقرر شده میشود و به همین دلیل خیلی از داوطلبان موفق به کسب درصد بالا در شیمی نمیشوند.

میانگین شیمی در کنکور 10 سال اخیر نشان میدهد که راهبردهای ارائه شده در روش های معمول و سنتی تدریس شیمی، دیگر جوابگوی تست های آن نیست. در تمامی مباحث مسائل شیمی که به آن اشاره کردیم و جزء سخترین مباحث شیمی است، میتوانید فقط با اختصاص 6 ساعت از زمان خود، پاسخ هر تستی را به درستی انتخاب کنید.

پکیج های شیمی حرف آخر

شیمی حرف آخر در 4 مجموعه بی نظیر توسط بهترین مدرس شیمی کشور، استاد سلوکی با متدهای جدید و بی نظیر آموزشی مانند شهودی سازی و استفاده از راهکارهای ساده محاسباتی تدریس شده است. اشتباه بزرگی که دانش آموزان و داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی مرتکب میشوند این است که فکر میکنند صرفا فقط با مطالعه مفاهیم میتوانند درصد بالای در آزمون سراسری کسب کنند.

لازم به ذکر است که مفاهیم فقط حفظ کردن حفظیات نیست. در چند سال اخیر طراحان سوال همواره در تلاش بوده اند تا حتی بخش مفاهیم را نیز محاسباتی طراحی کنند و شاید در خوشبینانه ترین حالت 5 الی 10 درصد تست های شیمی جنبه حفظیاتی داشته باشد. بنابراین بخش بزرگی از مفاهیم شیمی نیز جنبه محاسباتی دارد.

به همین دلیل استاد سلوکی شیمی حرف آخر را از پایه به صورت مفهومی تدریس میکند که سه بخش از این مجموعه، به مفاهیم شیمی اختصاص داده شده که مفاهیم شیمی دهم حرف آخر اولین مجموعه آموزشی شیمی استاد سلوکی است. دانش آموزان در این مجموعه الفبای شیمی را با روش های استاندارد یاد میگیرند.

مفاهیم شیمی یازدهم و دوازدهم نیز به صورت مجزا تدریس شده تا دانش آموزان بر حسب مشکلات آموزشی، به تفکیک منابع بهترین گزینه آموزشی را انتخاب کنند. یکی از ویژگی های بارز این مجموعه های آموزشی ، زمان تدریس مناسب با برنامه ریزی و انرژی دانش آموزان است. بر خلاف سایر منابع کنکوری که بسیار حجیم هستند، دوره آموزش شیمی حرف آخر بسیار کم حجم است.

سفارش هدیه مسائل شیمی حرف آخر

برای سفارش مسائل شیمی حرف آخر رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

  • 09106620394
  • 09120085450
  • 02166094258

 

نظرات (4)

4 دیدگاه برای مسائل شیمی حرف آخر رایگان

  1. Shaian.m

    سلام با گوشی هم اجرا میشه سفارش بدم
    مفاهیم رو گرفتم راضیم سلوکی خب تدریس میکنه

    0
    0
    • دپارتمان رتبه برتر

      سلام بلی این مجموعه با گوشی و تبلت هم قابل اجراست و میتوانید استفاده کنید

  2. شاحسینی

    سلام من میخام این مجموعه رو سفارش بدم اما نمیدونم چرا سفارشم ثبت نمیشه لطفا راهنمایم کنید

    0
    0
    • دپارتمان رتبه برتر

      سلام
      شاید VPN شما روشن یا اینکه در نت اختلال وجود دارد. در صورت بروز مشکل و عدم ثبت سفارش میتوانید با شماره 09106620394 جهت ثبت سفارش تلفنی اقدام کنید.

  3. رضا مقصودی

    سلام من یازدهم تجربی هستم میتونم از این مجموعه استفاده کنم یعنی اینکه واسه منم مفید است؟

    0
    0
    • دپارتمان رتبه برتر (خریدار محصول)

      سلام بله 100 درصد مفیده و میتوانید با آن به راحتی از عهده مسائل شیمی بر بیاید

  4. مهرداد کشکولی ایلات

    با سلام و احترام؛
    این مجموعه بعد از فعال سازی قابل دانلود شدن است یا اینکه برای مدت خاصی دسترسی فقط برای دیدن دارد؟
    اگر برای مدت خاصی دسترسی فقط برای دیدن دارد، آن وقت برای چه مدتی دسترسی داریم و می‌توانیم ویدئو را ببینیم؟یک ماه ؟ سه ماه؟ یک سال؟

    0
    0
    • دپارتمان رتبه برتر (خریدار محصول)

      سلام
      تاریخ انقضا نداره و همیشه قابل دسترس است و میتوانید ازش استفاده کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *