شهسواری مشاور حرف آخر

شهسواری مشاور حرف آخر

آقای مهندس شهسواری مشاور حرف آخر، از سال 1394 فعالیت و همکاری خود با موسسه حرف آخر را شروع کرده است. در چند سال گذشته یکی مشاورین خوشنام و فعال موسسه بوده است. در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکوری دارای رزومه قوی میباشد و خیلی از دانش آموزان ایشان موفق به کسب رتبه شده اند.  این پست را به گفتگو با ایشان اختصاص داده ایم تا بیشتر با حرف آخر آشنا شویم و در ارتباط با مشاوره تحصیلی از تجربیات ایشان بهره مند شویم.

 شهسواری مشاور حرف آخر

یکی از فاکتورهای مهم موفقیت در کنکور، برخورداری از تجربه و راهنمایی های، مشاور تحصیلی و کنکوری است. شخص مشاور میتواند با ارائه راهکار، راهنمایی و تجربه خود، مسیر کوتاه تر را در اختیار داوطلب قرار دهد. در زندگی روزمره، بزرگترهای ما، با اشتراک گذاشتن تجربه خود از زندگی، خطا و آزمون های زیادی را به نفع ما حذف میکنند. در مقوله آزمون سراسری به دلیل محدودیت زمانی، تعداد منابع و رقابت شدید برای تصاحب رتبه و رشته برتر، وجود مشاور با تجربه و قوی میتواند خیلی از موانع را حذف و رسیدن به مسیر هدف را کوتاه تر کند.

آقای شهسواری چقدر به حرف آخر ایمان دارید؟

با توجه به تب و تاب کنکور، موسسات و انتشارات زیادی در کشور ایجاد شده است.مروری روی این موسسات و انتشارات، کاملا مشخص میکند که متاسفانه اکثریت آنها در حوزه آموزش و یادگیری فاقد نو آوری و ابداع هستند. این امر در کشور ما، در زمینه علمی و آموزشی به یک معضل اساسی تبدیل شده است. سالانه کلی مقالات علمی در کشور تولید میشود که متاسفانه فاقد نوآوری است.

این امر در بحث آموزش و یادگیری دو چندان است. اما حرف آخر بر خلاف همه، روش نوین و جدیدی را در آموزش و یادگیری دروس از ابتدایی تا کنکور پایه گذاری کرده است. اگر هر کدام از انتشارات دیگر نیز همانند حرف آخر ابتکار عمل داشتند، بی شک خیلی از مشکلات آموزشی را ما امروز نداشتیم. اگر همه موسسات کنکوری، هر ساله بخشی از مشکلات را با روش های نوین حل میکردند، الان میتوانستیم جزء سرآمدهای نظام آموزشی جهان باشیم.

ابتکار عمل و خلاقیت اساتید حرف آخر، در راس آنها استاد منتظری باعث شده، که موسسه حرف آخر بتواند نظر گروه بزرگی از جامعه آماری دانش آموزان و داوطلب کنکوری را به خود جلب کند. همین موضوع نیز برای بنده و سایر مشاورین موسسه، جذابیت ایجاد کرده است. رضایت خانواده ها، دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از محتوای آموزشی، باعث شده تا به عملکرد و توانایی حرف آخر باور و ایمان داشته باشیم. و از فعالیت در این موسسه خرسند باشیم.

ابتکار عمل حرف آخر در آموزش را میتوانید بیشتر توضیح دهید؟

ضعف دانش آموزان در دروس محاسباتی و فرار آنها از این دروس و همچنین عدم یادگیری مفهومی، ضعف نظام آموزشی را روشن میسازد. اگر سال دوازدهم  پایان تحصیلی قبل از ورود به دانشگاه بدانیم؛دانش آموزان سال دوازدهم، فاقد هر گونه یادگیری و سواد علمی هستند. چون مطالب را به مرور حفظ کرده اند و فراموش شده است. چون دروس محاسباتی را به خوبی یاد نگرفته اند. 

به دلیل ضعف پایه آموزشی، ترم های اول دانشگاه بیشترین مشروطی ها و معدل پایین در بین دانشجویان وجود دارد. همین روال در دانشگاه ها نیز متاسفانه ادامه پیدا میکند و خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاهی فاقد توانایی لازم برای ورود به بازار کار هستند. این موارد و خیلی موارد دیگر، شکست و ضعف آموزشی ما را به خوبی نمایان میکند. 

ما باید فضای درک مفهومی و شهودی مطالب از اول ابتدایی تا پایان دانشگاه را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم کنیم. حرف آخر در این زمینه سنتی شکنی کرده است. بر خلاف همه، روش های منسوخ شده آموزشی را، کنار گذاشته و با بهره پیری از دنیای پویانمایی، کلیه مطالب درسی را به تصویر کشیده تا حافظه تصویری و بلندمدت دانش آموزان را درگیر یادگیری کند.

شکاف بین دانش آموزان با دروس محاسباتی را به شدت کم کرده است. چون راهکارهای نوین و جدید برای یادگیری این دروس ارائه داده است. دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب درسی و فرمولهای متعدد نیست و فضای یادگیری کاملا مفهومی و شهودی را ایجاد کرده است.

مهترین فاکتورهای موفقیت در کنکور کدامند؟

فاکتور اول 

توانایی های هر انسانی منحصربفرد است. بر حسب این مهم هر دانش آموزای، برای موفقیت در کنکور دارای توانایی و خصایص منحصر به خودش میباشد. علاوه بر این محیط زندگی و پایه ها اجتماعی و اقتصادی خانواده ها نیز متفاوت و بر موفقیت دانش آموزان تاثیر گذار است.  اما داوطلبان موفق زیادی را داشتیم که همه این تابوب ها  و موانع را شکسته اندو به هدفشان رسیده اند.

اما به صورت کلی سه فاکتور دانش آموزان در موفقیت خیلی تاثیر گذار هستند. فاکتور اول خواستن و تلاش خود دانش آموز میباشد. خواستن ها باید پایدار و مستمر باشد. امروزه خیلی از دانش آموزان با آفت عدم پایداری در مطالعه مواجه هستند که با جبر و خواهش خانواده و مشاور روبرور هستند. چنانچه دانش آموز یا داوطلبی خواستن و تلاشش را به هدفی گره نزند با جبر، خواهش و تمنا هیچ وقت نمیتواند هدفش را لمس کند.

فاکتور دوم

فاکتور دوم در موفقیت کنکور، استفاده از منابع مناسب است. به وضعیت نامناسب آموزش رسمی، به طور مختص اشاره شد. خیلی از موسسات نیز به تقلید از روش منسوخ شده و موجود آموزش، اقدام به تولید محتوای آموزشی و کنکوری کرده اند. بنابراین اشتباه در انتخاب منابع، غیر قابل جبران است. چون آزمون سراسری فرآیندی فرسایشی تلقی میشود. که کل انرژی و توان دانش آموز را میگیرد.

بنابراین انتخاب اشتباه یعنی حذف عمدی آرزوها و امیدهای دانش آموزان. به همین جهت داوطلبان و دانش آموزان عزیز سعی کنند بهترین منبع کنکوری را انتخاب کنند. چون زمان آزمون و خطا ندارند. منبع مناسب، میانبر و سکوی پرتاب بسیار قوی محسوب میشود و با رفع مشکلات آموزشی میتواند موفقیت کنکوری ها را به راحتی رقم بزند.

فاکتور سوم

فاکتور سوم برنامه ریزی است. برنامه ریزی راهنما و چراغ راه داوطلب و دانش آموز محسوب میشود. هیچ انسانی موفقی را پیدا نمیکنید که بدون برنامه ریزی به هدفهایش رسیده باشد. انسان های موفق همیشه برنامه ریزی را بخشی از موفقیت خود به حساب آورده اند. خیلی از داوطلبان از نداشتن برنامه ریزی مدام شاکی هستند.

اما جلب اینجاست که این سه فاکتور بهم گره خورده و عدم وجود یکی باعث عدم پیشرفت کار میشود. یعنی وقتی از دانش آموزان از بی برنامگی شاکی هستند شک نداشته باشید که یا منبع مناسب ندارند یا اینکه فاقد تلاش پایدار هستند.  سه فاکتور فوق مکمل هستند و تاثیر بزرگی در موفقیت دارند. 

 سخن آخر شما برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور

خیلی از افراد موفق اطراف ما، همگی روزی از سد کنکور عبور کرده اند. کنکور با تمام بدیهایش، به مانع یا سکوی پرتاب دانش آموزان تبدیل شده است. عبور از آن یا ماندن پشت آن، به تصمیم و خواستن داوطلب بستگی دارد. برای موفقیت در آزمون سراسری و کسب رتبه برتر، باید شرایط آیده آل فراهم ساخت. رقابت بسیار شدید در چند سال اخیر باعث افزایش میانگین دروس شده است.

این امر یک هشدار برای کسانی است که میخواهند با تجربه و ابزار 10 سال اخیر با کنکور مواجه شوند. برای موفقیت در کنکور حال حاضر باید توانمند باشید. 

نکته دوم اینکه، متاسفانه خیلی از داوطلبان و دانش آموزان به دلیل عدم دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی یا ضعف این مراکز در ارائه مشاوره مناسب، با مشکل عدم خود باوری و عدم اعتماد به نفس مواجه هستند. گام اول برای موفقیت و رسیدن به هدف، باور ذهنی آن است. داوطلبان باید پیشاپیش موفقیت خود را باور کنند و توام با عمل و تلاش هر روز به آن نزدیکتر شوند.

با داوطلبانی مواجه هستیم که از حیث روحی چندین ماه قبل از آزمون سراسری شکست را پذیرفته اند و فقط به صورت سوری دارن تلاش سراب گونه انجام میدهند. در مجموعه حرف آخر برای برتر شدن و دیده شدن دانش آموزان شرایط فراهم است. تدابیری انجام شده تا ضعیف ترین دانش آموز بتواند به رویا و هدفش برسد.

رزومه آقای شهسوای مشاور حرف آخر

  • عضو بنیاد نخبگان کشور
  • دارای مقالات متعدد علمی – پژوهشی، همایشی و ISI
  • دارای 6 سال سابقه مشاوره تحصیلی و کنکوری
  •  مشاور ارشد دپارتمان رتبه برتر حرف آخر
  • دارای دهها رتبه برتر در کنکور سراسری در رشته تجربی، ریاضی و انسانی

اسامی دانش آموزان رتبه مهندس شهسواری

  1. آقای شاهی(پزشکی ایلام)
  2. آقای فرهادی (دندانپزشکی تهران)
  3. آقای جیریایی(دنداپزشکی قم)
  4. آقای ایمانی(پزشکی دانشگاه ایران)
  5. خانم علیپور(پزشکی هرمزگان)
  6. آقای سعادت پیشه(دندانپزشکی یاسوج)
  7. آقای کریمی(دندانپزشکی مازندران)
  8. آقای خانمحمدی(مکانیک تهران)
  9. آقای افشار(هوا فضای امیر کبیر)
  10. آقای قادری(شیمی صنعتی شریف)
  11. آقای فرح(برق صنعتی شریف)
  12. آقای قاسمی (دانشگاه فرهنگیان)
  13. آقای صفری (حقوق تهران)
  14. آقای ایمانی( حقوق دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین)
  15. آقای شعیب دستباز( دانشگاه فرهنگیان کردستان)

ارتباط با مهندس شهسواری مشاور حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب مشاوره رایگان و ارتباط با مهندس شهسواری مشاور حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری – تحصیلی
  • مشاوره انگیزشی
  • پشتیبانی
  • برنامه ریزی

 

 

18 نظر در “شهسواری مشاور حرف آخر

  1. سلگی گفت:

    چطور شماره اقای شهسواری را پیدا کنم مشاور دخترمه شماره شو گم کردیم خواهش میکنم شماره شو بهم بدید

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  2. فیهمه نصیری گفت:

    از پیگیری و زحمات آقای شهسواری خیلی سپاسگزارم. هر مشکل و سوالی داشتم خیلی با جدیت و عالی پیگیری بودن و کمک کردن خدا اجرشون بده

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      از لطف شما سپاسگزاریم. بله اقای شهسواری جزء مشاوران خوش نام و فعال حرف آخر است. با آرزوی موفقیت برای شما داوطلب گرامی

  3. آرش میرکی گفت:

    خیلی خوشحالم که مشاور امسالم اقای شهسواری هستند تا اینجا که خیلی پیشرفت داشتم مدیون اقای شهسواری هستم. امیدوارم که بتونم با کسب رتبه زحمات ایشان راجبران کنم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      ضمن آروزی موفقیت برای شما، خرسندیم که عملکرد خوب آقای شهسواری باعث ایجاد پیشرفت درسی و آموزشی در شما شده است. بی شک با راهنمای و مشاوره اقای شهسواری میتوانید نتیجه عالی را تجربه کنید.

  4. محمد فروتن گفت:

    اقای شهسواری خیلی عالی هستند سر موضوع را اندازی محصولاتی که گرفتم کلی مشکل داشتم با حوصله پیگیر شدن و حل شد ازشون ممنونم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام تشکر از شما و با آرزوی موفقیت

  5. شاهین گفت:

    ازپاسخگوی و پیگیری اقای شهسواری ممنونم. بهترین هستند خدا حفظشون کنه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام تشکر از لطف شما

  6. ساسان شامخی گفت:

    اقای شهسواری قرار بود که دوره مینی زیست برامون فعال بشه اما فعلا خبری نشده . ممنون میشم پیگیری کنید چون به شدت زیستم مرور میخاد. بابت پیگیری هاتون هم تشکر میکنم خیلی اقایی دمتون گرم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام ساسان جان
      طبق وعده موسسه تا آخر آیان 1401 دوره مینی زیست برای کلیه دانش آموزان و داوطلبان حرف آخر فعال میشود. با آرزوی موفقیت

  7. وزیری گفت:

    سلام اقای شهسواری پکیج ریاضی جامع دو برای تجربی را تهیه کردم چرا هنوز فعال نشده است لطفا پیگیری کنید. ممنون

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      به زوردی تمامی مباحث دروس مختلف که در سیستم vod بارگذاری نشده، دسترس قرار خواهد گرفت

  8. شهرکی از زاهدان گفت:

    اقای شهسواری خیلی وقته برنامه ریزیم بهم ریخته و این مدت اصلا راندمان خوبی نداشتم میترسم با همین روال فرصتی که باقی مانده رو از دس بدم.ازتون خواهش میکنم کمکم کنید

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام با شماره 09106620394 تماس بگیرید در خدمتم

      1. بیرانوند گفت:

        سلام اقای شهسواری تو تلویزیون تبلیغات حرف اخر در مورد مسائل شیمی رایگان بود چطو میتونم تهیه اش کنم

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *