ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر

ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر توسط استاد منتظری و استاد قاسمی تدریس شده که شامل آموزش کامل درسنامه هر فصل، آموزش تست زنی و حل تست است. این مجموعه با دو هدف تشریحی و کنکوری تدریس و برای دسترسی ساده و سریع دانش آموزان در بستر VOD ارائه میشود. 

  • مدرسان: استاد منتظری و استاد قاسمی
  • ارسال شده با VOD یا لینک
  • دارای نسخه اندروید و نسخه ویندوز
  • دارای گارانتی
  • مشاوره و خرید: 09106620394 – 09120085450 – 02166094258

 

۱,۰۳۷,۰۰۰ تومان

توضیحات

ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر مختص دانش آموزان سال یازدهمی تدریس و ارائه شده است. در سالهای قبل ریاضی حرف آخر به صورت جامع سه سال تحصیلی را پوشش میداد. این مساله برای خیلی از دانش آموزان دهم و یازدهم چون اکثریت مباحث را نخوانده بودن مشکل ایجاد میکرد. بر همین اساس برای مدیریت زمان سال یازدهمی ها ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر ارائه شد.

استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی دو مدرس برتر ریاضی کشور این مجموعه را تدریس کرده اند که شامل آموزش درسنامه مفهومی هر مبحث میباشد. منظور ما از آموزش مفهومی این است که با روش های ارائه شده دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولهای سخت و طولانی ریاضی ندارید.

بعد از دریافت آموزش ساده و جذاب استاد منتظری در ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر، آموزش راهکارهای تست زدن در کمتر از 40 ثانیه را دریافت خواهید کرد. این آموزش ها کمک می کند سرعت تست زدن شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای افزایش تسلط شما بعد از تدریس هر جلسه کلی تست حل خواهد شد.

ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر

ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر با هدف ارتقا میزان یادگیری و تقویت بنیه محاسباتی دانش آموزان در درس ریاضی تدریس شده است. میدانیم که ریاضی درس سرنوشت سازی است و حتی بعد از فارغ التحصیلی نیاز همراه داوطلبان خواهد بود. ضعف علمی در تدریس ریاضی باعث شده که این درس به منبع استرس و اضطراب دانش آموزان تبدیل شود. خیلی از خانواده ها سالانه هزینه های زیادی را صرف کلاسهای خصوصی ریاضی می کنند که فاقد نتیجه و کارآیی است. 

میانگین ریاضی تجربی در آزمون سراسری کمتر 5 درصد است و این آمار نشان میدهد که بالغ بر 50 درصد داوطلبان قادر به تست زدن ریاضی در کنکور نیستند و درصد منفی کسب میکنند. استاد منتظری با متدهای ساده و مفهومی این موضوع را حل کرده است. 

ریاضی یازدهم تجربی

ریاضی یازدهم تجربی متشکل از 7 بخش تقریبا 33 درصد تست های آزمون سراسری را به خود اختصاص میدهد.

  • فصل اول هندسه تحلیلی و جبر
  • فصل دوم هندسه
  • فصل سوم تابع
  • فصل چهارم مثلثات
  • فصل پنجم توابع نمایی و لگاریتمی
  • فصل ششم حد و پیوستگی
  • فصل هفتم آمار و احتمال

ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر استاد منتظری

اهمیت ریاضی در کنکور تجربی

شروع ضعف دانش آموزان در درس ریاضی به دوره متوسطه اول برمیگردد. در این مقطع یادگیری ریاضی و تاثیر آن در موفقیت دانش آموزان زیاد مورد توجه قرار نمیگیرد و بر همین اساس به محض ورود به متوسطه دوم با سطح پیشرفته ریاضی مواجه میشوند و به شدت دچار افت تحصیلی و فاصله گرفتن از ریاضی میشوند. به طوریکه طبق آمارهای سازمان سنجش بالغ بر 55 درصد داوطلبان قادر به پاسخگویی به تست های ریاضی نیستند و درصد منفی یا صفر کسب میکنند.

به دانش آموزان پیشنهاد میشود و تاکید میکنیم که درس ریاضی را به طور جدی مطالعه و زمان اختصاصی برای آن تعریف کنند چون تراز آن در آزمون سراسری بیش از سایر دروس است. متاسفانه این دیدگاه اشتباه در دانش آموزان نهاینه شده که اهمیت زیست در کنکور تجربی بیشتر از سایر دروس است و همین مساله باعث شده دانش آموزان برای پوشش ضعف های خود از مطالعه ریاضی صرفنظر کنند و زمان بیشتری را به مطالعه زیست شناسی اختصاص دهند. اما ضعف عمومی داوطلبان باعث شده که تاثیر و تراز ریاضی به مراتی بیشتر از سایر دروس باشد. 

طبق آمارهای سازمان سنجش و بررسی کارنامه داوطلبان گروه تجربی، میانگین ریاضی در این گروه آزمایشی حداکثر 4 درصد است. این آمار به خوبی ضعف دانش آموزان در پاسخ دهی به تست های ریاضی را نشان میدهد. بنابراین تاثیر ریاضی در کنکور تجربی بیش از تصورات شماست و کسب درصد بالا در این درس تاثیر خیلی قوی در کسب رتبه برتر دارد. 

پیشنهاد میکنیم که ریاضی را با حرف آخر از پایه دهم و یازدهم به صورت مفهومی شروع کنید و تمام مشکلات یادگیری این درس را به سال آخر خود موکول نکنید چون فرصت و زمانی کافی برای تسلط بیشتر ندارید.

سفارش ریاضی یازدهم حرف آخر

برای سفارش ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

  • 09106620394
  • 09120085450
  • 02166094258

 

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریاضی یازدهم تجربی حرف آخر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *