زبان انگلیسی هفتم حرف آخر

قیمت اصلی ۲۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۰,۰۰۰ تومان است.

توضیحات

پکیج کامل زبان انگلیسی هفتم حرف آخر برای دانش آموزان پایه اول متوسطه آماده شد. زبان انگلیسی یکی از دروس مهم و کاربردی است که یادگیری آن برای همه دانش آموزان واجب و ضروری است. از این حیث مهم میباشد که یکی از منابع آزمون سراسری محسوب میشود و تاثیر زیادی در کسب رتبه دارد و ضرورت آن در زندگی روزمره بعنوان زبان دوم برای همه محرض و روشن میباشد. اما متاسفانه 98 درصد دانش آموزان در نظام آموزشی کشور با مشکل یادگیری در این درس مواجه هستند و این مهم به شیوه تدریس آن برمیگردد.

پکیج زبان انگلیسی هفتم حرف آخر

عدم دریافت صحیح آموزش زبان باعث میشود دانش آموزان به کلی از یادگیری و فرصت درس زبان در زندگی روزمره و آزمون سراسری بگذرند. استاد محمودی مدرس زبان موسسه حرف آخر با روش های نوین آموزشی و یادگیری تلاش زیادی برای آموزش صحیح و آسان زبان انگلیسی دوره راهنمایی  انجام داده است. به کارگیری این روش باعث شده تا دانش آموزان پایه هفتم بتوانند بدون نیاز به منابع و مراکز آموزشی به آسانی این درس را در کمترین زمان با روش اصولی یاد بگیرند.

تاثیر درس زبان در موفقیت تحصیلی

زبان انگلیسی به دلیل عدم دریافت آموزش صحیح و یادگیری اصولی، به یکی از دروس استرس زا و تنش آفرین برای دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی تبدیل شده است. دانش آموزان دوره راهنمایی با نمرات بسیار پایین موفق به کسب نمره قبولی میشوند و گروه بزرگی از داوطلبان کنکوری نیز قادر به پاسخگویی تست های زبان آزمون سراسری نیستند.  این در حالیست که زبان انگلیسی میتواند تاثیر بزرگی در موفقیت و ایجاد انگیزه داشته باشد. به اعتقاد مدرسان آموزشی و روانشناسان تحصیلی، یادگیری اصولی زبان باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در دانش آموزان دوره راهنمایی میشود.

زبان انگلیسی راهنمایی موسسه حرف آخر

استاد مجتبی محمودی مدرس زبان حرف آخر سعی کرده است با روش های بسیار جذاب و نوین زبان دوره راهنمایی به سه پایه هفتم، هشتم و نهم تدریس کرده است. آموزشی تصویری و شهودی مطالب باعث میشود دانش آموزان به طور مفهومی مباحث فرار زبان را یاد بگیرند و برای همیشه با خود داشته باشند.

سفارش زبان انگلیسی هفتم حرف آخر

برای سفارش زبان هفتم میتواند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

 

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زبان انگلیسی هفتم حرف آخر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *