کپی محصولات حرف آخر

کپی محصولات حرف آخر

بی شک خیلی از شما داوطلبان کنکور سراسری فروش کپی محصولات حرف آخر( پکیج های کنکوری حرف آخر) را در سایت های مختلف، کانالهای تلگرامی و دنیای مجازی شنیده اید.  شاید برخی از شما کنکوری های عزیز به دلایل متعددی خواسته یا ناخواسته اقدام به تهیه این محصولات کرده اید.

خیلی از دوستانی که از سر نا آگاهی اقدام به این کار کرده اند طی تماس های مکرر با موسسه حرف آخر و ارسال پیام های زیاد ابراز ناراحتی، ندامت و پشیمانی کرده اند و تلاش داشته اند تا با استاد منتظری و سایر اساتید حرف آخر صحبت و حلالیت بطلبند. بر این اساس امروز قصد داریم نکاتی که در این مورد وجود دارد و لازم است گفته شود خدمت شما دوستان کنکوری توضیح بدهیم.

کپی محصولات حرف آخر

 به رغم محدودیت های قانونی، شرعی و اخلاقی که در خیلی از کشورهای دنیا وجود دارد؛ افراد سود جوی پیدا میشوند که زحمات و تلاش دیگران در زمینه های مختلف به غارت میبرند. فرد سودجو با علم به اینکه اعمالش خلاف قانون، شرع و اخلاق است اما به دلیل سودجوی، حق دیگران را ندیده میگیرند. در ایران این عمل زشت که دزدی محسوب میشود به دلایلی وسعت بیشتری دارد. بدون اینکه به زحمات و تلاش دیگران فکر کنیم،دسترنج او را به غارت میبریم.

موسسه حرف آخر از این عمل زشت و غیر اخلاقی مصون نمانده است. در خیلی از شهرهای کشور افراد سودجو به دلایلی که به آن خواهیم پرداخت اقدام به کپی پکیج های حرف آخر میکند. متاسفانه خیلی از شهروندان در توسعه کارهای کثیف و غیر اخلاقی افراد سودجو، دخیل هستند و این امر باعث موجه جلوه دادن دزدی و سرقت تلاش و زحمت دیگران شده است.

کپی محصولات حرف آخر

دلایل  انتشار کپی حرف آخر

نگرانی موسسات رقیب

 افزایش تب و تاب کنکور باعث ایجاد موسسات و انتشارات متعدد کنکوری در سطح کشور شده است. بالطبع همه این موسسات و انتشارات با هم دیگر در رقابت سخت و فشرده ای هستند. و از هیچ تهمت و اقدامی جهت تخریب موسسات مترقی دریغ نخواهند کرد. موسسه حرف آخر با ویژگی های منحصربفرد و عالی در تدریس، باعث جذب اکثریت دانش آموزان شده است. افزایش دانش آموزان موفق در آزمون سراسری با پکیج های کنکوری حرف آخر، محبوبیت این موسسه در افزایش داده است.

این امر باعث نگرانی و ناراحتی خیلی از موسسات رقیب شده است. به همین دلیل برخی از موسسات با انتشار کپی محصولات حرف آخر، قصد ایجاد مشکلات مالی در چرخه تولید و انتشار محصولات اورجینال حرف آخر را دارند. در این زمینه از تخریب اساتید و تهمت های ناروا نیز دریغ نکرده اند.

به تازگی برخی از موسسات رقیب در فضای مجازی با پخش کلیپ های ساختگی و درج کامنت ها و اظهارات غیر واقعی اقدام به تخریب موسسه حرف آخر، تلاش و دستاورد اساتید موسسه کرده اند. غافل اینکه سبک تدریس و آموزشی که موسسه حرف آخر، در فضای آموزش کشور، از اول دبستان تا کنکور در  ایجاد کرده است با این قبیل اقدامات خدشه دار نمیشود. خوشبختانه برای اولین بار در نظام آموزشی کشور تدریس مفهومی و شهودی را بنیان گذاشته ایم. موسسات رقیب و افراد سودجو، میتوانند با رقابت اخلاقی و سالم، به کیفیت تدریس و آموزش در کشور کمک کنند. تا همه دانش آموزان از عدالت آموزشی مناسبی بهره مند شوند.

افراد سو جو

تعدادی از افراد سودجو در شهرهای مختلف کشور به دلیل  کسب سود و درآمدی اقدام به کپی محصولات حرف آخر( پکیج های کنکوری حرف آخر) میکنند. که میخواهیم چند نکته برای این افراد، دانش آموزان و داوطلبان کنکور را روشن کنیم.

  1. ابتدا روی سخن ما با افراد سود جوی است که به  زعم خودشان میخواهند دسترنج و زحمت سایرین را به خیر و صدقه خودشان تبدیل کنند و در اختیار دانش آموزان قرار بدهند. اگر تمایل به کمک و کار خیر خواهانه و پسندیده در جامعه دارید از وجود و توانایی خودتان مایه بگذارید. و برای این دسته از دانش آموزان کلاسهای خصوصی و رفع اشکال دایر کنید. که بی شک دارای ثواب بیشتر و بسیار هم پسندیده است. نه اینکه زحمت سایرین را به غارت میبرید و با هدف کسب سود به مردم میفروشید.
  2. دوستان دانش آموزان و داوطلبان عزیز خرید کپی محصولات حرف آخر یا هر موسسه دیگری، کار پسندیده نیست و از حیث قانونی، شرعی، عرفی و اخلاقی درست نیست و خرید اموال دزدی محسوب میشود که به لحاظ اخروی، انسانی و وجدانی دارای عواقب زیادی است.

دانش آموزان گرامی در هیچ کدام از شهرهای کشور، محصولات حرف آخر در قالب رم، فلش و هارد در اختیار دانش آموزان قرار نمیگیرد. همچنین موسسه به نمایندگی های مجاز خود نیز چنین اجازه ای را نداده است. کلیه پکیج های اورجینال حرف آخر به صورت دی وی دی  و قفل گذاری شده است. که فقط روی یکی سیستم نصب و اجرا میشود. به همین دلیل فریب افراد سودجو را نخورید. این افراد نماینده و یا مشاور حرف آخر نیستند.

کپی محصولات حرف اخر

شراکت در گناه و جرم دیگران

بنابراین افرادی که در فضای مجازی به صورت رایگان اقدام به توزیع محصولات حرف آخر میکنند، از سوی افراد خاص و برخی موسسات برای این کار اجیر شده اند. گاها این افراد با شعارهای از قبیل کمک به دانش آموزان بی بضاعت، ماهیت کار زشت و وقیح شان را می پوشانند. دانش آموزان و داوطلبانی که اقدام به تهیه محصولات کپی از این کانالهای میکنند، در جرم و گناه این افراد شریک هستند.  همچنین خرید کپی محصولات با قیمت پایین از سوی افراد سودجو، کمک به دزدی بیشتر این افراد است. بنابراین آینده تحصیلی و کاری خود را با خرید اموال دزدی تباه نکنید. 

سوالات متداول دانش آموزان

ما نمیدانستیم که محصول کپی شده را دریافت کردیم چکار باید انجام دهیم؟

برای بایکوت بازار افراد سودجو و کلاهبردار، چنانچه هزینه ای پرداخت شده است، کپی محصولات عودت داده شود. چنانچه از طریق کانالهای تلگرامی آن را دانلود کرده اید؛ کانال فوق را بلاک و مسدود کنید و دوستان خود را از کلاهبرداری و عمل غیر اخلاقی این افراد آگاه کنید.

قصد داریم از استاد منتظری حلالیت بگیریم چکار باید بکنبم؟

از آنجا که به کررات در شبکه های اجتماعی، رسانه و محصولات موسسه به عدم استفاده از محصولات کپی و کار افراد سود جو اشاره شده است.  استاد منتظری و سایر اساتید با  توجه به زحمات و تلاشی که برای تهیه این پکیج ها انجام گرفته، اجازه و حلالیت به افراد جهت استفاده از محصولات کپی را نمیدهند.  پس لطفا تقاضای صحبت با اساتید را نفرماید.

امکان پذیره که بعد از قبولی در کنکور هزینه کپی پکیج ها را پرداخت کنم؟

موسسه حرف آخر، حفظ حقوق مادی و معنوی خود را حق میداند و این موضوع از حیث قانونی و شرعی نیز موجه است. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی اجازه استفاده از محصولات کپی را به هیچ کسی نمیدهد. پرداخت هزینه بعد از قبولی پذیرفته نیست. موسسه همواره شرایط خرید را برای دانش آموزان به صورت تخفیف و اقساط مهیا کرده است تا دانش آموزان بتوانند محصولات آموزشی و کنکوری را به صورت اورجینال تهیه کنند.

محصولات اورجینال را چگونه تهیه کنم؟

برای دریافت محصولات اورجینال حرف آخر میتوانید با تماس با شماره  و 09120085450 و 09106620394 اقدام کنید. 

دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد نسخه برداری از محصولات داخلی

سوال: آیا نسخه برداری از نوارهای کامپوتری(Disk) جایز است؟ و بر فرض حرمت، حتی با علم به اینکه بعضی از دیسک های کامپیوتری با توجه به اهمیت محتوای آن، بسیار گران بها هستند؟
احواط این است که در نسخه برداری و تکثیر نوارهای کامپیوتری که در داخل تولید شده است، حقوق صاحبشان از طریق اجازه از آنان رعایت شود.

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر برای همه شما داوطلبان کنکوری اسم شناخته شده ای است. نزدیک به یک دهه از فعالیت آموزشی و کنکوری حرف آخر میگذرد و خوشبختانه ترقی و پیشرفت حرف آخر روز افزون بوده است و خواهد بود. روش های نوین آموزشی، استفاده از تکنولوژی های جدید آموزشی، ارائه راهکارهای جالب در تدریس و تست زنی، استفاده از تصاویر سه بعدی برای آموزش مفهومی و شهودی مطالب مهم، زمان بسیار مناسب آموزش و خیلی موارد دیگر به ترقی حرف آخر انجامیده است.

خوشبختانه کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری سالهای اخیر پشتوانه ادعای ماست. امروز با افتخار اعلام میکنیم که در سطح بهترین و عالی ترین موسسه کنکوری کشور قرار داریم. این امر باعث نگرانی خیلی از موسسات رقیب و افراد سوجو شده است.

نتیجه گیری – کپی محصولات حرف آخر

 زحمات و تلاش شبانه روزی اساتید مجموعه حرف آخر جدا از هزینه های تولید آن بی خبر هستید. بی شک اگر تلاش اساتید حرف آخر را از نزدیک شاهد بودید فریب افراد سودجو را نمی خوردید. بنابراین امیدواریم که با نخریدن و پشت پا زدن به کپی محصولات حرف آخر( پکیج های کنکوری حرف آخر) عرصه را برای افراد سود جو و فریبکار ببندیم. و دیگر شاهد ندامت و پشیمانی شما عزیزان و طلب آمرزش و حلالیت نباشیم.

با تاکید اعلام میکنیم که موسسه حرف آخر و تمام اساتید زحمتکش حرف آخر راضی به خرید کپی محصولات حرف آخر( پکیج های کنکوری حرف آخر) نیستند. و دانش آموزان و داوطلبانی که از کپی محصولات استفاده میکنند را حلال نمیکنند. پرده پاک درونتان را با خرید اموال دزدی تیره نکنید

گوشه ای از دستاورد و موفقیت حرف آخر در کنکور های اخیر

  1. اسماعیل احمدی رتبه 23 تجربی
  2. میثم فرهمند رتبه 39 تجربی
  3. سروین سلیمانپور رتبه 41 تجربی
  4. سروش سروری رتبه 45 تجربی
  5. محمدرضا خوش رو رتبه 59 تجربی
  6. مهدی ایمانی رتبه 66 تجربی
  7. عرفان شهبازی رتبه 101 تجربی
  8. شهاب کهزادی رتبه 6 منطقه – رشته تجربی
  9. رامین چهرقانی رتبه 14 منطقه – رشته تجربی
  10. کارو محمدی رتبه 75 منطقه – رشته تجربی
  11. امیر رضا زینالی رتبه 228 منطقه – رشته تجربی
  12. رضا عبداللهی رتبه 258 منطقه – رشته تجربی
  13. علیرضا مردانی رتبه 10 منطقه – رشته ریاضی
  14.  شایان رادمهر رتبه 43 منطقه – رشته تجربی
  15. مهدی رسولی رتبه 286 منطقه – رشته تجربی
  16. روژین یاری رتبه 18 منطقه – رشته تجربی
  17. هانا یاری رتبه 12 منطقه – رشته تجربی
  18. آرمان رنجبر رتبه 26 منطقه – رشته تجربی
  19. فردین شقاقی رتبه 9 منطقه – رشته انسانی
  20. شعیب دستباز رتبه 70 منطقه – رشته انسانی
  21. میلاد پور زاهد رتبه 49 منطقه – رشته تجربی
  22. محمد زمانی رتبه 48 منطقه – رشته تجربی
  23. فاطمه کشاورز رتبه 29 منطقه رشته تجربی
  24. احسان سپهری رتبه 158 منطقه – رشته تجربی
  25. امیر پارسا مقصودی رتبه 103  منطقه – رشته تجربی

ارتباط با ما

اسامی برخی از رتبه برتر های سالهای اخیر حرف آخر در بالا درج شد، به دلیل محدودیت های نگارشی، از دوستان رتبه برتر حرف آخری که اسامی آنها درج نشده است پوزش میطلبیم. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب مشاوره رایگان و تهیه محصولات اورجینال میتوانند با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر
  • پشتیبانی

 

247 نظر در “کپی محصولات حرف آخر

  1. زهرا گفت:

    سلام من فیلم های شمارو تهیه کردم و یکسال ازشون استفاده کردم الان میخواستم با رضایت خودم ب یکی از دوستام بدم.در ضمن من فیلماتونو از خود موسسه شما بطور قانونی خریدم.میخواستم بگم ک ایا این کار هم حق الناسه؟شما راضی هستین یا نه؟اگه بدم اشکالی داره؟ملتمسانه ازتون خواهش میکنم همینجا بهم جواب بدین.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام. شما هزینه ای را پرداخت کردید و در قبالش از محصولات حرف آخر استفاده کرده اید. از انجا که امکان دست به دست کردن و کپی محصولات وجود دارد از دید موسسه حرف آخر این کار اشکال شرعی دارد و موسسه در چنین مواردی از حق خودش نمیگذرد و راضی نیست.

      1. محمد گفت:

        سلام من چند قسمت از ویدئو هارا نگاه کردم و بعد پشیمون شدم آیا اون چند قسمت را راضی هستید؟

      2. زهرا گفت:

        سلام خوب هستین دختر‌خاله ام‌
        محصولات شمارو از دوستم‌گرفته با رضایت خودش
        دوستم‌تهیه کرده بود از شما
        و دختر خاله ام چون وضع مالی خوبی نداره
        با رضایت خودش بهش داد اونارو
        من‌میخاستم ببینم الان ببینتشون حرام هست؟

  2. کسرا میرلوحی گفت:

    یکی از دوستام کپی محصولات شما را‌تهیه کرده بود پارسال متاسفانه نتیجه نگرفتن
    چون جدا از مشکل شرعی و قانونی اصلا کیفیت نداشت و مشاوره هم نداشت.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      محصولات کپی جدا از اشکالات شرعی و عرفی فاقد کیفیت است. و فقط یک عده سود جو با دزدی زحمت مردم میخواهند به خیال خودشان به خلق خدا کمک کنند.

    2. امیر گفت:

      سلام
      من یکی دو سال پیش محصولات رایگان حرف آخر
      مثلثات ،تبدیل ترکیب توابع ، هفت الگو ،محاسبات در ۱۰ ثانیه و پنج روز با حرف آخر رو گرفتم
      این محصولات کد ندارند و کپی میشوند میخواستم بدونم آیا من این محصولات رو میتونم کپی بگیرم یا خود دی وی دی رو بدم به همکلاسی هام
      البته این محصولات الان دیگه رایگان نیستند
      البته مثلثات خراب شده بود با استفاده از گارانتی اون رو دوباره گرفتم که اونم کد نداره و کپی میشه
      اون رو چطور اون رو میتونم بدم بهشون ؟
      در کل این محصولات رو با شرایطی که گفتم
      میتونم بدم به همکلاسی هایمان ؟

  3. 🔴 گفت:

    سلام
    اگه کسی کپی شده رو تهیه کنه رشته خوبی هم قبول بشه
    بعد بخواهد حلالیت بگیره چیکار باید بکنه؟
    هزینش چقده؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      ما از طرف اساتید مجموعه نمیتوانیم به کسی که از محصولات کپی استفاده میکنه اجازه و حلالیت بدهیم. و کار شما از حیث قانونی- شرعی و اخلاقی گناه محسوب میشود. چون موسسه برای تهیه این محصولات زحمت زیادی را متحمل شده است.

  4. 🔴 گفت:

    اگه هزینش و بده چی؟

  5. مهدی داری گفت:

    سلام آقا فرض کنین هزینه یه دانش آموز نه میلیون تو حرف آخر میشه و دانش آموز خانوادش قبول نمیکنه همچین هزینه ای رو بپردازه یا توانایی نداره اگه اون دانش آموز از محصول کپی استفاده کنه و بعد که کسب درامد کرد به جای 9 میلیون بیست میلیون به حرف آخر بده آیا میشه حلالیت بگیره

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز
      تو زندگی روزمره هر کدام از ماها، خیلی موارد و کالاها هست که آرزوی بودنش را داریم اما به دلیلی نمیتوانیم تهیه کنیم. آیا رواست که ما آن کالا را از راه غیر مشروع تهیه کنیم؟؟؟
      محصولات حرف آخر به نسبت همه محصولات کنکوری مشابه و کلاسهای کنکوری نازلترین قیمت را دارد و از طرفی، در صورتی که دانش آموزی نتواند کل پکیج را یکجا تهیه کند میتواند به صورت مرحله ای و اقساط اقدام کند.

  6. محمد رضا گفت:

    سلام من یک کانال تلگرامی رو میشناسم که کل پکیج هاتون رو رایگان کذاشته باید به کجا معرفی کنم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      تشکر از اطلاع رسانی شما دوست عزیز
      مشخصات کانال فوق را به تلگرام شماره 09106620394 ارسال فرماید.

  7. Esi گفت:

    سلام ایا میشه بعد از استفاده از کپی محصولات به دلیل حق الناس بودن و…هزینه را پرداخت کرد و حلالیت گرفت؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      بله امکانپذیره
      جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  8. فاطمه داودی گفت:

    سلام من پکیج عربی نظام قدیم رو دست دوم که قیمت روی جلوش 290هزار تومن هست به قیمت 80هزار تومن تهیه کردم میخواستم بپرسم من باید 290رو بدم یا 485هزار تومن تورو خدا خیلی برام مهمه بگید بهم

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      باسلام
      با شماره 09106620394 تماس بگیرید.

  9. فاطمه گفت:

    سلام من پکیج ادبیات وعربی ودینی رو دست دوم تهیه کردم آیا بعد از استفاده کردن میشه به صورت اقساط پرداخت کرد؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      باشماره 02164035 تماس بگیرید

  10. علیرضا داودی گفت:

    سلام کپی کرده باشیم بخوایم هزینشو بدیم آیا امکان پذیره وباید حتما حلالیت گرفت

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      بله امکانپذیره

  11. علیرضا پورداودی گفت:

    سلام خسته نباشید من دینی وادبیات رو کپی میخوام ببینم اونوقت نمیدونم چه هزینه ای باید پرداخت کنم بعد از کنکور لطفا راهنمایی کنید

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      به شماره 02164035 تماس بگیرید

  12. anne گفت:

    قیمت این محصولات خیلی زیاده و اگر کمی منصفانه تر باشه همه میتونن بخرن و کسی کپی نمیکنه
    آخه مگه چقدر میخواین از فروش اینا سود ببرین ؟ واقعا هدفتون چیه ؟ کسایی که پولدار و تو شهر های پر امکانات باشن کلاسای حضوری این اساتید رو میرن که خیلی بهتر هم هست.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز
      کامنت شما چند جواب کوتاه داره
      1- شما از هزینه تولید این پکیج ها( اجاره استودیو، تولید فیلم، تدوین، تکثیر، برنامه تلویزیونی و خدمات) خبر دارید؟؟
      2- شما اگر هدف حرف آخر رو هنوز متوجه نشده ای کافیه یک سری به دانشگاه علوم پزشکی کشور مانند تهران، شهید بهشتی، دانشگاه ایران و مرکز استانی بزنید. و از نزدیک دانشجویان پزشکی مناطق محروم رو ببینید که با پکیج های حرف آخر بهترین دانشگاه و رشته رو قبول شدن. مانند مهدی ایمانی از اسفرین که پزشکی دانشگاه ایران قبول شده. محمد رضا خوش رو از زاهدن و….
      3- شما هنوز فرق و مزایایی این پکیج ها رو با کلاس های خصوصی درک نکرده اید. زیست دهم حرف آخر 55 ساعت تدریسه که 290 هزار تومان قیمتشه. در شهر خودت هزینه هر ساعت زیست رو جویا شوید و سپس قضاوت کنید.
      موفق باشید.

      1. نسیم گفت:

        سلام
        ببخشید سوال من این نیست که بعد از قبولی توی کنکور هزینه کپی رو پرداخت میکنم سوال من اینه که اگر کسی بعد کنکور متوجه حرام بودن این کار شده باشه و بخواد توبه کنه حتی اگر قبول هم نشده باشه چرا موسسه اجازه توبه و بخشش رو نمیده ایا میدانید خدا برای گناه امکان توبه قرار داده و وظیفه شرعی هر انسانی اینه که به بنده خدا اجازه طاهر شدن بده و اگر امکان توبه رو فراهم نکند خود آن فرد در صورتی که حق باهاش بوده اما در اینصورت در گناه فرد گناهکار شریک میشه وقتی خدا امکان توبه برای فرد گناهکار قرار داده بنده خدا حق نداره این حقو ازش بگیره استادی که من بهش بدهکارم خودش استاد دینیه و خودش این مسائل رو برای ما تدریس کردن و مطمعنا حقشونه حلال میکنن در صورت پرداخت هزینه و طلب حلالیت میخواستم نظر شما رو هم بدونم این حقو دین به مردم میده هیچکس حق نداره به سلیقه خودش مسائل دینی رو تغییر بده و بعد دم از حلال و حروم بزنین این امکان به من میدین ؟

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          استفاده از محصولات کپی حرام است و اساتید حق استفاده از محصولات کپی را به کسی نمیدهند تحت هیچ شرایطی.
          از حیث قانونی و شرعی کاملا حرام است چون صاحب اثر رضایت استفاده را نداده است. عده ای سود جو با سرقت زحمت دیگران و اغفل دانش آموزان و داوطلبان به صورت عمد در تلاش برای
          ضربه به حرف آخر هستند. پکیج های که طراحی شده با کلی هزینه مادی و معنوی اماده شده و اجازه استفاده از کپی را به هیچ عنوان به کسی نمیدهیم

  13. حدیث گفت:

    سلام من سی دی های حرف آخر تهیه کردم ولی متاسفانه نتونستم امسال. برای کنکور خوب بخونم‌میخوام سال بعد استفاده‌کنم ولی متاسفانه هارد کامپیوترم مشکل داره ومن میترسم خراب بشه برای سال بعد ومن نتونم دیگه از سی دی ها استفاده کنم میخواستم سی دی هارو‌کپی کنم ولی نمیشه میشه بگید چجوری سی دی هارو میشه کپی کرد

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      با پشتیبانی موسسه 02164035 تماس بگیرید حل میشه. نیازی به کپی کردن نیست.

  14. حدیث گفت:

    آخه سی دی هارو نصب کردم روی کامپیوتر ، مشکلم اینجاست که اگه هارد کامپیوتر مشکل پیدا کرد سی دی ها که دیگه روی سیستم دیگه نصب نمیشن من چیکار کنم واقعا درتوانم نیست سال بعد دوباره سی دی هارو تهیه کنم امسال به سختی تهیه کردم توروخدا بگید چیکار کنم

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با پشتیبانی موسسه تماس حاصل فرماید راهنمایی میشود و جای نگرانی نیست.

  15. اکبر جولایی گفت:

    بابا یه تخفیف بزارید اینقدر هم بی انصاف نباشید تا مردم نرن کپی بخرند

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز
      کل مجموعه حرف آخر 600 ساعت تدریس است. که نهایت قیمت پکیج اگر 7 میلیون در نظر بگیریم هر ساعت تدریس 12 هزار تومان میشه.
      در دور افتاده ترین نقاط کشور، اگر کلاس خصوصی تشریف ببرید حداقل برای هر ساعت تدریس 60 هزار تومان هزینه دریافت میکنند. حالا از شیوه تدریس و سبک تدریس هم صرف نظر میکنیم

  16. طاها گفت:

    کل پکیج میشع ۱۲میلیون تومن چجوری باید بخرن مردم برا همینه ک کپی میخرن با اینکه میدونن مشکل شرعی داره کاش انقد همه وضعشون خوب بود که اورجینال میخریدن

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      دوست عزیز
      کل محصولات حرف آخر را میتوان با تخفیف ویژه با 8 میلیون تومان دریافت کرد. که این هزینه حتی در دورترین شهرهای کشور هزینه کلاس دو الی سه درس تخصصی است.
      از طرفی هزینه تولید و تبلیغات در کنترل موسسه نیست. و این هزینه ها سال به سال بیشتر میشود. بر همین اساس قیمت پکیج ها افزایش مییابد

    2. F گفت:

      سلام
      ببخشید یکی از دوستان من محصولات حرف آخر رو از شما به صورت دی وی دی خریده و اینکه میخواد به منم بده تا استفاده کنم و مشکلی نداره ازشون استفاده کنم؟

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        سلام
        محصولات حرف آخر چنانچه اورجینال باشد واسه دو سال پیش میباشد و دارای کد فعالسازی است که فقط روی که سیستم قابل اجراست.

  17. امیرحسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من همه ی فیلمای شمارو ۴۰۰هزار تومن خریدم یکماه پیش ولی تا امروز که نگا کردم دیدم همون اول فیلم گفته کپی حرام است دیگه نگاه نکردم واینکه من تودرسام خیلی ضعیف هستم و واقعا توانایی پرداخت کلیپ هارو ندارم برا همینم میخواستم ببینم میشه تا موقعی که پول بیاد دطتم تمام هزینه زو پرداخت کنم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      ممنونم
      استفاده از کپی محصولات حرف آخر قانونا و شرعا حرام و غیر قانونی است. افراد سود جو با کپی محصولات حرف آخر دسترنج و زحمات اساتید حرف آخر را به سرقت برده اند. و خیلی از داوطلبان با توجیه قیمت بالای محصولات حرف آخر اقدام به تهیه محصولات کپی میکنند که این کار سرقت و دزدی محسوب میشود.

  18. علی گفت:

    سلام .من همه دی وی دی هارو از ی نفر ب قیمت پایین خریدم .و الان هیچ پولی نداشتم که اصلیشو بخرم.خودمم میدونم که شرعا حرامه ولی بعد ی مدتی پول دستم میاد تا اونموقع هم زمان میگزره .اگه هم اینارو نخرم دیگ باید درس نخونم و از عزاب وجدان کلا درسو ببوسم بزارم کنار شرایطم الان سخته واقعا .میخاستم بپرسم میشه از این کپی عایی که خریدم استفاده کنم بعد کنکور ک پول بیاد دستم خودم پرداخت کنم حلالیت بگیرم ؟غیر این باشه مجبورم استفاده نکنم کلا.لطفا جواب بدین .

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      از قبل باید هزینه اش پرداخت شود.

  19. مهدی گفت:

    ببخشید موسسه حرف آخر، دقیقاً چه زمان هایی تخفیف ویژه میزاره واسه محصولاتش (تخفیف پلکانی رو نمیگم!)
    این دفعه تخفیف ۳۵درصد بود و من جیبم خالی بود چیزی بخرم؛ اما میخوام بدونم ازین تخفیف های خوب، دقیقاً بازهم چه زمانهایی دارین؟؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      تاریخ دقیقش مشخص نیست اما اگه مجددا تخفیف باشه اعلام میکنیم

  20. میم گفت:

    سلام،یکی که خریده و استفاده کرده حالا پول دستش اومده میخواد قرضش رو بده یک کلمه بگین امکان حلالیت هست یا نه؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      باید هزینه اش پرداخت بشه

  21. arya گفت:

    سلام
    من برخی از کپی های پکیج های فوق العاده شمارو دارم
    و الانم بخدا قسم پول یک کتاب هم ندارم چه برسه به پول یه پکیج
    میتونم الان از اینا استفاده کنم و هر وقت مشتغل شدم هزینه رو بپردازم

    بخدا شدیدا به این پکیجهاتون نیاز دارم مخصوصا عمومیا چون تو کنکور امسال میانگین اختصاصیام حدود ۵۷ بود ولی عمومیا رو خراب کردم
    تورو خدا این اجازه رو به من بدید

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      از آنجا که برای تهیه و آماده شدن پکیج های کنکوری و آموزشی حرف آخر زحمات و هزینه های زیادی شده اساتید اجازه استفاده از کپی را از حیث شرعی و عرفی به کسی نمیدهند.

  22. مرتضی گفت:

    اگه بعد استفاده از محصولات کپی فارغ از نتیجه ای که گرفته شده پول پرداخت بشه همه ی اساتیدو کادر حرف آخر حلال میکنن؟اگه نمیکنن چرا دیگ آدم پول بریزه؟من اون موقع پول دستم نبود مجبور بودم استفاده کنم الان دستم اومده لطفا جواب واضحی بدین

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      جهت کسب اطلاعات کافی در این مورد با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  23. F.t گفت:

    سلام
    من بخشی از پکیج نظام قدیم رو به صورت کپی دارم ولی چون گفته شده حرام است هیچ کدوم رو نگاه هم نکردم میخواستم از شما درباره اینکه ما بچه های نظام قدیم سال آخر کنکور هست اجازه ای وجود داره ما از این پک های کپی استفاده کنیم یا خیر؟ ممنون از شما

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      از حیث اخلاقی، عرفی و شرعی استفاده از محصولات کپی حرام است و براین اساس اساتید مجموعه برای استفاده از محصولات کپی راضی نیستند

  24. un گفت:

    سلام ، خسته نباشید
    من تازگی فیلمهارو از یک کانال رایگان پیدا و دانلود کردم و یه جلسه دیدم که نوشته بود حرام قطعش کردم ..
    خیلی نیاز دارم به این آموزشا ولی توان مالی برای خریدن رو ندارم ..
    هیچ راهی نیست که بصورت حلال و رایگان من امسال یکی دو درس فیلمهارو ببینم ؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      اساتید از حیث شرعی و عرفی راضی به استفاده از محصولات کپی نیستند و به کسی هم اجازه و حلالیت نمیدهند.

  25. معین گفت:

    سلام به تیم مجموعه حرف اخر سوالی داشتم در مورد پکیج ها ایا میتونم انها رو از کانال دانلود کنم ؟چون نمیخاهم حق الناس رو گردنم باشه به خدا قسم من اگه پول داشتم میخریدم واز نظر مالی خیلی ضعیفم …..لطفا سریع جواب بدهید

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      اساتید اجازه نمیدن و راضی به انجام این کار نیستند.

      1. عثمان ایوب گفت:

        خودم از کپی محصولات استفاده کردم به شدت پشیمون هستم. عذاب وجدانی که ادم رو میگیره اصلا نمیزاره با خیال راحت درست رو بخونی

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          تشکر از ارسال دیدگاتون

  26. امیر مهدی گفت:

    سلام چطوری باید حلالیت گرفت؟ اگه کسی هزینه پرداخت فیلمهارو نداشته باشه و بخواد تو کنکور موفق شه باید چیکار کنه. مگه فقط باید بچه پولدارا تو کنکور قبول شن. اگه هم گناهش پای کسی باشه پای کسیه ک فیلمهارو کپی کرده.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      دوست عزیز سلام
      اگر زحمت و روشهای که برای تهیه پکیجهای حرف آخر و آموزش به کار گرفته شده را در نظر بگیرید به نسبت کلاسهای کنکوری و خیلی از منابع دیگر موجود در بازار کنکور ارزان تر است. برای مثلا زیست دهم 55 ساعت تدریس شده که 340 هزار قیمت دارد یعنی هر ساعت تدریس 6 هزار تومان. در حالی که کلاسهای کنکوری حداقل ساعتی 70 هزار تومان بابت تدریس زیست شناسی میگیرند. صرف نظر از روش تدریس هزینه ها قابل مقایسه نیست.
      نکته دوم اینکه افراد سودجو کپی نکرده اند بلکه زحمت و رنج چندین استاد را دزده اند. شما در واقع میخواهی مال و اثر دزدیده شده را بخرید. برحسب حرف شما هزینه اگر هم بالا باشد آیا درسته که از افراد سودجو و کلاهبردار اثر دزدیده شده را بگیرید؟؟؟

  27. azadim گفت:

    یه سول اساسی آیا همه ی موسسات کنکوری با توجه به این که باعث هرج ومرج وسلب آرامش از داوطلان کنکوری به خاطر دی وی دی های آموزشی شده اند خود کار گناهی نکرده اند که استفاده از کپیش حرام شده
    ودر کل آیا همه ی کسانی که این دیویدی هارا تهیه میکنند موفق می شوند واگر موفق نشند شما پولشان را به آنها پس میدید
    وبازهم توضیح همه ی موسسات با این دی وی دی ها عدالت آموزشی را به شکل کاملا ناروا به هم زده اند وامروز کم کم جامعه داره بیشتر ازهم جدا میشه کسی که پدرش پول داره میتونه درس بخونه موفق شه بقیه هم هیچ
    اینا بیشتر به جواب نیاز دارند
    ووو شما موسسات باید چه اندازه از این فیلم ها درآمد زایی کنید که میگید از حقمون نمیگزریم
    منم شخصا از حقم نمیگزرم چون شما موسسات عدالت آموزشی را به نفع سروتمندان بردید وما جاماندیم

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      دوست عزیز سلام
      جواب سوال اول : ابعاد مختلف زندگی به طرز چشم گیری در حال تغییر و تحول است. در بعد آموزش نیز چندین سال است که این نغییرات شروع شده است. ایجاد موسسات کنکوری آرامش کسی رو برهم نزده بلکه باعث ایجاد تنوع و رقابت برای ارتقاء کیفیت آموزش شده نیز شده است. هر چقدر تعدد در هر زمینه ای بیشتر باشد انحصار کنار میرود و کیفیت بیشتر میشود.

      جواب سوال دوم: پکیج های کنکوری نیز مانند هر وسیله دیگری که ما انسان ازش استفاده میکنیم بستگی به مصرف کننده اش دارد. کسی هست که با روزی 14 ساعت از وقت خود در کنار این پکیج ها به نتیجه میرسد و کسی هم روزی 2 ساعت زمان میزاره، آیا باید نتیجه این دو برابر باشد؟؟؟ در کشور سالانه 18 هزار نفر بر اثر تصادف جان خودشان را از دست میدهند. آیا فی نفسه خودرو وسیله بدی هست؟؟ یا مصرف کننده آن …. شما کدام کالا را در کشور سراغ دارید که بعد از مصرف آن و عدم حصول نتیجه هزینه شما را برگشت داده باشند و بدهند؟؟

      جواب سوال سوم؟
      در دور افتاده ترین شهرهای کشور صرف نظر از روش و کیفیت تدریس برای هر ساعت آموزش حداقل جلسه ای 50 هزار تومان دریافت میکنند. اما به طور مثال زیست دهم حرف آخر 55 ساعت تدریس است که 340 هزار قیمت دارد یعنی ساعتی 6 هزار تومان. با عالی ترین روش تدریس و کیفیت. مدارس غیر انتفاعی برای یکسال درسی حداقل 16 میلیون هزینه دریافت میکنند در حالی که کل محصولات حرف اخر برای 3 سال تحصیلی 8 میلیون تومان است.

      جواب سوال چهارم: خیلی از شرکت ها ، کارگاه ها و کارخانه های متعدد وجود دارد که هدف اصلی آنها جدا از ارائه خدمات، درآمد زایی و اشتغال است. آیا چون کسب در آمد میکنند باید از حق خود بگذرند؟ به چه حقی باید حق و زحمت خود را نادیده بگیرند؟؟

      نتیجه گیری:
      شکست هایمان را سر دیگران خالی نکنیم و برای زیر پا گذاشتن حق و حقوق دیگران و پایمال کردن زحمت سایرین و تصرف نامشروع اموال آنها فلسفه و حرف و حدیث دروست نکنیم. افراد سود جو و دزد محصولات و اثر دیگران را درقالب کپی در اختیار عده ای از داطلبان میگذارند. کار این افراد برای شما توجیه تر از دفاع یک موسسه از حق خودش است.

      موفق باشید.

  28. MAGHDAD گفت:

    سلام.ببخشید 20 آزمون جامع نظام جدید کی تولید میشه؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      به احتمال زیاد دیماه تولید میشه

      1. امین گفت:

        منی که هیچ پولی ندارم حتی سر پناههی هم ندارم و میخوام در کنکور قبول بشم تکلیف من چیه من این حق را دارم که از کپی استفاده کنم؟و قطعا من در اینده این پول رو بر میگردونم

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          صحبت های شما توجیهی ندارد. خیلی از ماها آروزهای زیادی داریم ولی فعلا قابل دست یافتن نیست. آیا رواست که از دیوار مردم برای رسیدن به هدف و آرزومون بالا بریم؟
          در حالی که مالک و صاحب مال راضی نیست!!!

  29. هادی گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر فردی هیچ پولی برای کپی محصولات شما نداده باشد و از کپی محصولات شما استفاده کند و بعد از قبولی در کنکور در رشته تاپ میتونه حساب کنه هزینشو باهاتون؟ و تا قبل کنکور رازی هستین ازش؟؟؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      در هر شرایط اساتید برای استفاده از محصولات کپی اضی نیستند

  30. حق طلب گفت:

    باسلام فردی رو میشناسم در یکی از شهرهای لرستان بصورت گسترده محصولات حرف آخر کپی و پخش میکنه پول خوبیم در میاره از این راه من واقعا ناراحت میشم وقتی میبینم شما این همه زحمت کشیدین ولی افراد دیگه دارن بهره برداری میکنن اگه واقعا قصد پیگیری داشتین بگید تا مشخصاتشو براتون بفرستم.

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      از لطف شما دوست عزیز به مجموعه حرف آخر سپاسگزاریم. میتوانید مشخصات فرد مذکور را به شماره 09106620394 ارسال فرماید.

      کار همچین افرادی دزدی در روز روشن است که متاسفانه سایر افراد نیز از دزدی افراد سودجو استقبال میکنند که این امر باعث اتلاف زحمت و تلاش اساتید از مجموعه شده است.

  31. دانیال گفت:

    سلام اگه یه بابایی محصولات رو خریده باشه و اون ها رو تو کانال گذاشته باشه به صورت رایگان خودش استفاده نکرده باشه و به منبر های کنکوری گذاشته باشه راضی هستین اگه استفاده کنیم ازش

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      این کار دزدی محسوب میشود و اساتید راضی به انجام آن نیستند. کلیه عواقب اخروی و قانونی برعهده انتشار کننده است.

  32. hardy گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    یکی از دوستان من محصولات حرف اخر را از دوستش که ان ها را خریداری کرده به صورت کپی کرفته و استفاده می کند.
    الان عذاب وجدان دارد و فکر می کند ک این فیلم ها حرام می باشد اما از یک مجتهد پرسیده که چون قبلا خریداری شده
    هیچ مشکلی ندارد.
    اکنون می خواستم بدونم مشکلی ندارد یا حرام می باشد
    با تشکر

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      پکیج درسی و آموزشی کار فرهنگی است و مانند سایر وسایل نیست که اگر قبلا بابتش پول پرداخت شده مشکلی نیست. آیا شما میتوانید از ماشین خریدار شده کپی کنید؟
      بعضیا میگویند مانند خودرو که پول پرداختش برای تهیه اش میتوان مورد معامله قرار بگیرید. اما خودرو قابل کپی نیست ولی این پکیج ها قابل کپی است و یک تفر متیواند آن را کپی و توزیع کند که این مصادق بارز دزدی اثر دیگران محسوب میشود. و اساتید به کررات اعلام میکنند که این کار حرام است.

  33. سینا رضایی گفت:

    سلام یکی از دوستان بنده از پکیج شما استفاده کرده و الان دیگه بدردش نمی خوره و می خواد به من بفروشه آیا حلاله ؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      نه متاسفانه امکانپذیر نیست در صورت استفاده کلیه عواقبش برا عهده خودتان میباشد.

      1. مرتضی گفت:

        میشه هز کپی استفاده کرد و بعد کنکور پولشو داد؟

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          خیر

  34. سینا رضایی گفت:

    سلام من یکی از دوستانم پکیج شما رو خریده و استفاده کرده حالا اگه بده منم استفاده کنم حرامه؟؟

  35. یه بنده پشیمان گفت:

    سلام ببخشید من از کپی حرف آخر استفاده کردم،واطلاعی از حرام بودنشان نداشتم اما وقتی متوجه شدم و صحبت دلسوزانه آقای روان و دیگر استید را شنیدم از ته دل پشیمان شدم وآنها را پاک کردم،وضعیت مالی خوبی هم ندارم تا پکیج کامل را بخرم به همین دلیل ۲۰آزمون احتمالی را از خود موسسه خریداری کردم.والان پشیمانم که چرا من از کپی استفاده کردم.اگر میشه حلالم کنید واقعا پشیمانم😔

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      استفاده ار محصولات کپی قانونا- شرعا و عرفا حرام است

  36. علی گفت:

    سلام ببخشید من بدلیل عدم آگاهی ازحرام بودن کپی های حرف آخر استفاد کردم اگر من همان درس هایی که استفاده کردم را از موسسه خریداری کنم آیا من را می بخشید؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  37. علی گفت:

    سلام ببخشید
    من خودم فقط از دو فصل ریاضی و شیمی کپی استفاده کردم
    حالا اگه یک چهارم هزینه های هر پکیج رو بدم حلال میکنید؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      استفاده از محصولات کپی به دلیل ضایع شدن زحمات اساتید حرام است.. خیلی از افراد سودجو به دلایل مالی و عده ای نیز به دلیل جلب نظر دانش آموزان برای مشاوره کنکوری و سو استفاده از داوطلبان کنکوری اقدام به فروش محصولات حرف آخر تحت عنوان کپی میکنند.

      داوطلبان و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند اساتید حرف آخر از حق خود در این مورد نمیگذرند و به کسی حلالیت نمیدهند.

  38. محمد علی گفت:

    با سلام ببخشید میخواستم بگم من پکیج ۶۰۴۰ را از تو یه سایت دانلود کردم و یه چند تا آزمونشا دیدم ولی وقتی توجه کردم دیدم نوشته حرامه دیگه به هیج وجه استفاده نکردم میخواستم بگم میشه اونا را حلال کنید و به علت مشکل مالی نمیتوانم اون چند تا را جبران کنم خیلی ممنون قول میدم همشا پاک کنم دیگه نبینم

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      در صورت عدم استفاده مشکلی نیست

  39. Zahra گفت:

    سلام ببخشید من از کپی فیلم های فقط تخصصی های 6040 حرف آخر استفاده کردم اولش نمیدونستم که کپی هستن چون پسر داییم کنکور داره اون این فیلم ها رو به من داد الان خیلی پشیمونم ولی دارم همه پولامو جمع میکنم که پول رو به حرف آخر پس بدم
    آیا امکان داره یکی از کپی حرف آخر استفاده کرده باشه بعدش پولشو بده و حلالیت بگیره؟؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      اساتید اجازه کپی محصولات را نمیدهند عواقب قانونی و شرعی آن بر عهده استفاده کننده است و افراد منتشر کننده محصولات تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

  40. ابوالفضل گفت:

    سلام من می خواستم کل پکیج 6040 رو تهیه کنم ولی واقعا پول نتونستم به هیچ وجه جور کنم حتی قسمتی است اشکالی داره الان از کپی استفاده کنم و بعداً هزینش رو کاملا بپردازم

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      اساتید اجازه استفاده از محصولات کپی را نمیدهند و حرام است.

      برای گرفتن تخفیف میتوانی با شماره های09120085450 و 0106620394 تماس حاصل فرماید

  41. محیا گفت:

    سلام خوبین؟ خسته نباشید… راستش یه عرضی داشتم… میخواستم شخصا با اقای منتظری تماس بگیرم. چطوری میتونم با ایشون حرف بزنم؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید تا راهنمایی شود

  42. محمد گفت:

    سلام.من الان از عربی و دینی شما به صورت کپی استفاده میکنم والان پولش رو ندارم که بدم… آیا میتونم حدود سه ماه دیگه(برم سر کار و پولش رو حور کنم) پولش رو با سودش هر چقدر شد تقدیم کنم….

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      استفاده از کپی محصولات حرام است

  43. مرضیه گفت:

    باسلام اگر کسی ازکپی محصول سال 98استفاده کنه حرامه?
    اگر قبول بشه و بعد ازقبولی بخواد هزینه رو پرداخت کنه اون رو میبخشید?محصول امسال نه پارسال
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      استفاده از محصولات کپی بدون اجازه موسسه حرام است

  44. Hana گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من از کپی های حرف آخر استفاده کردم
    چند ماه پیش ولی الان کل پکیج رو خریدم
    الان که خریدم اساتید منو میبخشن؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      در صورت خرید دینی گردن شما نیست

  45. طاها گفت:

    سلام
    واقعا فکری به قشر مستضعف جامعه بکنید

    کل جامعه دست پولدار ها هست
    این کجاش عدالت هست یه نفر پول داره قبول بشه
    یه نفر مثل من که فقیر قبول نشه
    ما راضی نیستیم که موسسه شما فیلم در اختیار ثروتمندان قرار بده
    حداقل اگر به فکر قشر ضعیف جامعه نیستی
    فکری به کانال های تلگرامی بکنید
    خودتان را بزارید جای ما وقتی ببینی بقیه استفاده میکنن
    و خودت عقب میمونی تحریک نمیشی؟!!

    من دیگه حرفی ندارم
    موفق باشید

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر اطلاعات رتبه برترهای هر سال کنکور را پیگیری و پیدا کنید روشن میشه که رتبه های برتر از اقشار متوسط و پایین تر از متوسط جامعه در شهرها و استانهای محروم جامعه هستند. هر زحمتی هزینه ای دارد و ما در مجموعه حرف آخر فاقد اسپانسر هستیم و به صورت خود ساخته و متکی به خود پیشرفت کرده ایم و برای اینکه بتوانیم چرخ تولید محصولات را فعال نگهداریم محصولات هزینه ای دارد اما در قبال کلاسها کنکوری هزینه بسیار کمی دارد. مثلا زیست دهم حرف آخر 55 ساعت تدریس است و قیمتش 340 هزار تومان است در حالی که در دورترین شهرهای کشور برای هر جلسه تدریس زیست 60 الی 80 هزار تومان دریافت میکنند. هر ماه ما تخفیفات ویژه داریم میتوانی از تخفیفات استفاده کنید

  46. فاطمه گفت:

    سلام من ۲۰ درصد پروژه ۶۰۴۰ و محسبات و هفت الگو طلایی زیست رو تهیه کردم آیا میتونم بعد از استفاده اون رو به دوستم بدم که از اوک استفاده کنه ؟؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام در صورتی که کپی و توزیع نشود مشکلی نیست

  47. حسین صمدی گفت:

    سلام و خسته نباشید من به دلیل وضع مالی ضعیف نمیتونم محصول اورجینال رو خریداری کنم ایا میتونم از محصولات کپی استفاده کنم بعد پولشو واریز کنم و حلالیت بخوام

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      نه متاسفانه

  48. پارسا گفت:

    سلام توروخداجواب بدید سوال من اینه که همسایمان یه دوستی داره که سی دی های حرف آخرروخریده بعد کنکورم داده تمام شده بعد اون سی دی هارو داده به همسایه ما الان همسایه مااین کلیپ هارو برای من انداخته روی فلش الان حلاله یاحرام؟توروخداجواب بده

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      استفاده از کپی محصولات حرف آخر از انجا که اساتید راضی نیستند و اجازه این کار را نمیدن حرام است.

  49. دانش اموز گفت:

    ببخشید میشه وقتی که از محصولات کپی استفاده کرد خود محصول را به سال جدید هزینه را واریز کرد و حلالیت گرفت

    1. فواد شهسواری گفت:

      نه متاسفانه

  50. صبا گفت:

    سلام میخواستم یا شوال بپرسم من تو یه کانال تلگرام یه سری فیلم های موسسه شما رو دیدم حالا که نتیجه دلخواهمو گرفتم میشه به حسابتون هزینش واریز کنم حلال میکنین

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      بله با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید/

  51. صبا گفت:

    چشم حتما تماس میگیرم و واریز میکنم پکیج که دیدم ماله ساله ۹۸ بود حالا که نتیجه گرفتم میخوام پولشو بدم که دینی به گردنم نباشه ولی چرا ی فردی به نام دانش آموز قبل از من کامنت گذاشته بود که از کپی استفاده کنه بعدا هزینش بده قبول نکردین

  52. یلدا گفت:

    سلام ببخشید از جزوه ها تون استفاده کنیم دی وی دی نبینیم بازم حرامه آخه هر چقدر هم شما تخفیف بدین بازم نمیتونم بخرم حداقل با اجازه موسسه میتونم جزوه ها رو بخونم یا میشه هزینه جزوه ها اگه رایگان نیست بگین

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      برای تدریس و ارائه محصولات حرف اخر سالها زحمت و هزینه شده است. معقول نیس که به دلایلی واهی اثار دیگران دزده شود. استفاده از محصولات کپی شرعا حرام است و عواقب آن بر عهده استفاده کننده میباشد

  53. محمد گفت:

    نمیشه الان کپی ببینم بعدا یعنی ۹ ماهه دیگه پول پکیج جدید رو بدم اما در وی دی تحویل نگیرم تا دینی به گردنم نباشه موسسه اجاره میده من به این فیلم ها نیاز دارم اما توانایی مالیشو فعلا ندارم نمیشه بعد کنکور ۱۴۰۰ بهتون بدم

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      استفاده از محصولات کپی حرام است. موسسه تخفیف و اقساط برای مواردی که بضاعت مالی ندارد قرار داده است

  54. مهدی گفت:

    سلام یه نفر که اصلا پول نداره پکیج بخره نمیشه پکیج کپیو استفاده کنه و بعدا که رفت سر کار پولشو به موسسه بده

    1. فواد شهسواری گفت:

      استفاده از کپی محصولات حرام است و عواقب آن بر عهده خودتان میباشد.

  55. سارا گفت:

    سلام میشه خواهش کنم جواب بدین من تو یه کانال تلگرام ۲تافیلم دینی دهم و ۳ ۴تا زیست دهم و چند تا هندسه نظام قدیم رو دیدم اول که نظام قدیم رو دیدم از حرام بودن اینا خبر نداشتم آقا خواهش میکنم من که این چند تا رو دیدم چجوری ازتون حلالیت بگیرم نمیدونستم این همه آه و نفرین پشتشه تو رو خدا من هر چی فیلم گرفته بودم غیر از اینوری گفتم هیچ کدومو ندیدم پاک میکنم واقعا خبر نداشتم این همه آه و نفرین پشت سرشه واقعا بی خبر بودم تو رو خدا من شاید سر جمع ۸_۱۰ تا فیلم ندیدم که بیشترش ماله نظام قدیم بود دیگه ادامه ندادم پاک میکنم خواهش میکنم حلال کنین

    1. فواد شهسواری گفت:

      اساتید اجازه کپی را به کسی نمیدهند و منتشر کننده و استفاده کننده محصولات کپی را نمیبخشند. عواقب آن بر عهده خودتان می باشد.
      چون در این زمینه اطلاع رسانس شده است.

  56. 2020 گفت:

    وای خدا خواهش میکنم یه جوابی بدین که قانع کننده باشه من بدونم حداقل چیکار کنم تو یه کانال تلگرام فیلم هندسه نظام قدیم چند تاشو دیدم اگه الان پکیج نظام جدید سفارش بدم هندسه حلال میکنین بعدش یه کانال میشناسن تو تلگرام همه فیلم و جزوتون رایگان گذاشته منم اول همشو دانلود کردم ۷ ۸تاشو دیدم اما وقتی دیدم تو سایت این همه نفرین پشتشه بخدا پشیمون شدم و همشو پاک کردم برای این ۷ ۸تافیلم دیده شده ی راهی میگین که حلالیت بگیرم

    1. فواد شهسواری گفت:

      از این به بعد استفاده نکن و به دوستان و آشنایان نیز این نکته را یاداوری کن

  57. 2020 گفت:

    باشه چشم دیگه استفاده نمیکنم به بقیه میگم تکلیف ۷ ۸ تا فیلم چی میشه میشه هزینشو بگین واریز کنم

    1. فواد شهسواری گفت:

      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  58. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من پکیج جامع عربی رو خریدم و الان هم خدا رو شکر ازش استفاده میکنم ولی متاسفانه خیلی نمیتونم استفاده کنم چون وقتی پای کامپیوتر میشینم کمر و گردن و چشم هایم به شدت درد میگیره
    خواستم بگم میتونم از فیلم ها کپی بگیرم و روی فلش بندازم و از روی تلویزیون تماشا کنم؟
    قسم میخورم که این کپی ها رو به غیر از خودم استفاده نکنم و به دست کسی هم ندم!
    ممنون.

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      استفاده از محصولات کپی حرام است و اساتید اجازه استفاده از محصولات کپی را نمیدهند اما برای رفع مشکلت و دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید.

  59. مبینا گفت:

    سلام. من پسرخالم از پکیج ۵روز با حرف اخر سفارش داد اون موقع تخفیف بود رایگان شده بود فقط هزینه پست داد و برای من هم کپی کرد میشه بگین شرعی اشکال داره یا نه؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      فقط پکیج 5 روز با حرف آخر با نیت آشنای با شیوه تدریس اشکال ندارد. ولی استفاده از کپی سایر پکیج ها حرام است.

  60. ماه گفت:

    سلام خسته نباشید
    پدرم چند وقت پیش میخواست پکیج کامل رو برام تهیه کنه و چون قیمت بالا بود رف سراغ دی وی دی های دست دوم و در آخر هم شخصی با قیمتی ارزان تر نسبت ب سایت کل پکیج رو با کیفیت عالی برامون کپی کرد توی ی هارد البته کتابهای ب صورت پی دی اف بودن الان تو سایت خوندم ک حرامه خرید کپی خوب چکار کنم من الان ن میتونم چیزی ک کپی شده رو برگردونم ن میتونم اورجینالشو بخرم اگه میشه راهنمایی کنین. واقعا بین دوراهی گیر کردم چون هم دوس دارم تدریستونو ببینم هم نمیخوام کسی ازم اون دنیا ب خاطر اینطوری درس خوندنم ناراضی باشه لطفا جواب بدین

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      داوطلب عزیز استفاده از محصولات کپی حرام است چون اساتید اجازه استفاده از کپی منابع را نمیدهند.

  61. سیناقره ککلی گفت:

    سلام من پکیج حرف آخر تهیه کردم و ب شماره حساب آقای منتظری واریز کردم و کد دار هستش
    آیا من میتونم اونو روی هارد کامپیوترم کپی کنم و فقط خودم استفاده کنم

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      جهت راهنمایی و کسب اطلاعات با مشاورت تماس حاصل فرماید.

  62. سیناقره ککلی گفت:

    من باسه تا مشاور صحبت کردم یکیشون گفت نمیدونم دومی گفت اشکال نداره و سومی هم گفت حق الناس هستش
    حالا من نمیدونم چیکار کنم

  63. سیناقره ککلی گفت:

    ببخشید لطفا جواب بدین آیا میتونم دیوی دی های اورجینالی را ک خریداری کردم روی هارد کامپیوترم کپی کرده و تنها خود استفاده نمایم

  64. ... گفت:

    سلام ببخشید من یسری از فیلم های شمارو دارم ولی خداشاهده من نمیدونستم که کپی هستند و فکر میکردم تز خود مجموعه هستند.الان که متوجه شدم هم توان خرید دوباره رو ندارم.باید چیکار کنم؟چیزی هم تا کنکورم نمونده….توروخدا جواب واضحوبدید برام خیلی مهمه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      اساتید مجموعه اجازه استفاده از محصولات کپی را به کسی نمیدهند و استفاده از محصولات کپی حرام است

  65. Mj گفت:

    سلام من چند کانال میشناسم که پکیج های شما رو رایگان میذاره چزور میتونم بهتون اطلاع بدم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      بله میتوانید به واتساپ شماره 09106620394 اطلاعات رو ارسال فرماید . تشکر از لطف شما

  66. Mobin گفت:

    سلام اگه فقط دونفر بخاطر وضعیت مالی باهم بخوان پکیجو تهیه کنن استفادش بازم حرامه (کاملا پرداخت کنن)

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      نه مشکلی نیست. میتوانید با شماره 09120085450 یا 09106620394 تماس حاصل فرماید

  67. محمودیان گفت:

    سلام
    ببخشید من فکر می کردم این مجموعه مثل مجموعه آلا امکان استفاده به طور رایگان هست متاسفانه هنگام استفاده متوجه شدم که اساتید راضی نیستند لطفا حلالم کنید اگر بخواهید آدرس کانال را براتون ارسال کنم
    ممنون از تلاش شما

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      استفاده از محصولات کپی به دلیل عدم رعایت حق نشر حرام است. در هیچ کدام از شهرهای کشور ما نمایندگی که محصولات را بدون قفل و به صورت فلش و هارد در اختیار دانش آمزوان قرار دهد را نداریم.

      کلیه محصولات اورجیبنال حرف آخر دارای کد فعالسازی است

  68. محمد مهدی گفت:

    سلام ببخشید من به دنبال پک های آموزشی شما بودم تا اینکه یک کانال تلگرام همه DVD های شما را در آنجا قرار داده بودند من می خواستم یکی را باز کنم و استفاده کنم متوجه شدم که شما راضی نیستید لطفا من را حلال کنید من دیگه استفاده نمی کنم اگر بخواهید آدرس کانال را بشما بدهم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      استفاده از محصولات کپی به دلیل عدم رعایت حق نشر و عدم اجازه صاحب اثر حرام است.

  69. یگانه گفت:

    سلام…من میتونم دی‌وی‌دی اصل ادبیات دست دوم بخرم از کسی که پارسال برای کنکورش گرفته و الانم لازم نداره…قصد کپی و فروش دوباره هم ندارم اگه بگیرم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      چنانجچه فعالسازی شده باشد قابل استفاده نیست مگر اینکه کد دوم استفاده کنید. اگر هم فعالسازی نشده باشد اشکالی ندارد

  70. ناشناس گفت:

    سلام و درود ,من محصولات رو از طریق غیرقانونی بدست اوردم و حقیقت قانونی و غیرقانونی رو هم نمیفهمیدم حتی برای چندتا از دوستام هم کپی کردم(نمیدونستم به مولا نمیفهمیدم این چیزا رو)تا اینکه یروز با یه بزرگواری درباره حق الناس حرف زدیم و من متوجه کارم شدم قدرت مالی برای دادن خسارت ندارم17سالمه تازه اول زندگیمه کلیپ ها رو حذف کردم و به شدت پیگیرم که دوستانی که این محصول رو دارند حذف کنند ( دوهفتس وجدانم همش ناراحته و حتی گاهی اوقات سوره ای از قران میخونم میگم خدا ثوابش و بین دست اندرکاران پخش کنه) از سخنرانی ها هم درمورد غیرقانونی بودن خبر نداشتم تا که یروز اقای کامیار تو یکی از فیلم ها خودش منو اگاه کردن و بعد پشیمون شدم و حذف کردم میخوام حلال کنید لطفا به من اطلاع بدین خیلی برام مهمه من شرمندتونم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      به کررات اعلام شده که اساتید اجازه استفاده از محصولات کپی را به هیچ کسی نمیدهند. چون بابت تهیه آنها هزینه های مادی و معنوی زیادی صرف شده است

  71. ناشناس گفت:

    سلام و درود ,من محصولات رو از طریق غیرقانونی بدست اوردم و حقیقت قانونی و غیرقانونی رو هم نمیفهمیدم حتی برای چندتا از دوستام هم کپی کردم(نمیدونستم به مولا نمیفهمیدم این چیزا رو)تا اینکه یروز با یه بزرگواری درباره حق الناس حرف زدیم و من متوجه کارم شدم قدرت مالی برای دادن خسارت ندارم17سالمه تازه اول زندگیمه کلیپ ها رو حذف کردم و به شدت پیگیرم که دوستانی که این محصول رو دارند حذف کنند ( دوهفتس وجدانم همش ناراحته و حتی گاهی اوقات سوره ای از قران میخونم میگم خدا ثوابش و بین دست اندرکاران پخش کنه) از سخنرانی ها هم درمورد غیرقانونی بودن خبر نداشتم تا که یروز اقای کامیار تو یکی از فیلم ها خودش منو اگاه کردن و بعد پشیمون شدم و حذف کردم میخوام حلال کنید لطفا به من اطلاع بدین خیلی برام مهمه من شرمندتونم
    یا علی

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      در فیلمهای اموزشی در مورد عدم رضایت اساتید از محصولات کپی به اندازه کافی اطلاع رسانی شده است

  72. ناشنااس گفت:

    سلام ببخشید من محصولات کپی رو خریداری کردم ولی نمیدونستم حق و ناس فقط سه تا کلیپ زیست و از توی یک دی وی دی دیدم که حتی کامل هم ندیدمشون ولی نمیدونستم گناهه بعد یک کلیپ فیزیک باز کردم دیدم میگن نگاه نکنین کپی و حق ناسه منم همونجا کلیپ و قطع کردم ودیگه نگاه نکردم همه سی دی هارو هم دور ریختم حلال میکنین به خدا حتی همون زیست هارو هم کامل نگاه نکردم چون حس بدی داشتم به خدا همه رو دور ریختم وقتی فهمیدم حق و ناسه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      استفاده ازکپی محصولات حرف آخر قانونا، عرفا و شرعا حرام است و اساتید اجازه استفاده از محصولات کپی را به کسی نمیدهند

      1. ناشنااس گفت:

        لطفا حلال کنین من همیشه جوری زندگی کردم که فردایی نباشم همه ازم راضی باشن میترسم واقعا یک فردایی نباشمم وبا این گناه از دنیا برم لطفا حلال کنین به خدا من سیدی هارو دور ریختم فقط دوتا کلیپ نگاه کردم وقتی فهمیدم حرامه همه رو دور ریختم

  73. ناشنااس گفت:

    ولی من نگاه نکردم به خدا تروخدا حلال کنین به خدا من خودمم هم کار میکنم تا بتونم حتی کتاب درسی برای خودم بخرم نمیدونستم حرامه وقتی هم فهمیدم همه رو دور ریختم فقط دوتا کلیپ نگاه کردم بعد وقتی فهمیدم حرامه خودم همه رو دور ریختم من فقط دوتا کلیپ دیدم همونا رو هم کامل ندیدم لطفا حلال کنین 😔 من آدمی نیستم که بخوام با مال حروم به جایی برسم وقتی فهمیدم گناهه همه رو دور ریختم

  74. ناشناااس گفت:

    لطفا حلال کنین من همیشه جوری زندگی کردم که فردایی نباشم همه ازم راضی باشن میترسم واقعا یک فردایی نباشمم وبا این گناه از دنیا برم لطفا حلال کنین به خدا من هم متوجه شدم حرامه سیدی هارو دور ریختم فقط دوتا کلیپ نگاه کردم که همونا روهم نصفه دیدم به خدا دروغ نمیگم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید

  75. امیررضا گفت:

    سلام
    ایامیشه بعدازاینکه ازمحصولات کپی رواستفاده کردیم وبه نتیجه ای رسیدیم وبه خاطرحق الناس بودن هزینه روپرداخت کردوحلالیت گرفت؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام نه

  76. 11 گفت:

    واقعن این چیزیه که دنبالشن من خودم چن سال پیش به خاطر بی اطلاعی و بی تجربگی فیلمارو از یکی گرفتم ولی بعد از فهمیدن موضوع کلن همشو حذف کردم ولی حدود ی ربع از فیزیک و ریاضی که توضیحات اولشه دیدم و بعد سریع همشو حذف کردم چون تازه فهمیدم که اصل موضوع چیه شما هم از تجربه من استفاده کنین و نگیرین و چون من آدم مذهبی هستم و مطالعاتم در حوزه های دینی و مذهبی نسبت به چن سال پیش بیشتر شده و طبق سخنان رهبر عزیزم هم حق نشر و کپی برداری از فیلم یا هر چیز دیگه ای به ناشر آن تعلق دارد و خرید وفروش آن بدون اجازه مالک آن حرام است و البته من کلن چن سال پیشم مطالعاتم در حوزه دینی زیاد بود ولی نه به اندازه الان(چون اگه به اندازه الان بود اصلا نمیگرفتم چون واقعن نمیدونستم موضوع چیه گرفتم ازش) حتی بالاترین نمرم چه دوره دبیرستان چه راهنمایی دینی و قرآن بوده و بدونن که خداوند از حق ناس نمیگذرد

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      برای تهیه پکیج کلی هزینه مادی و معنوی صرف شذه است. استفاده از پکیج های کپی شرعا و قانونا حرام است

  77. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید من زیست دهم به صورت کپی خریدم بعد وقتی سی دی نگاه کردم دیدم نوشته حرامه و حق و الناس گفتم اصل شو بخرم چون نمیخوام که کاره حق و ناس کنم و گناه انجام بدم که پس فردا مدیون نباشم گفتم اصل شو بخرم که حلال کنین امکان پذیره دیگه لطفا حلال کنین

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      برای استفاده از پکیج های حرف آخر از دفتر مرکزی پکیج های اورجینال را تهیه کنید.
      02166041535

      1. ناشناس گفت:

        پس حلال میکنین دیگه با خرید پکیج های اورجینال چون من هم دیدم نوشته حرامه نگاه نکردم گفتم اورجینالشو بخرم

  78. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید من یک دی وی دی و به صورت کپی خریداری کردم وقتی دیدم نوشته حرامه و حق و ناس گفتم اوریجینالشو بخرم و خریدم که دیگه دینی به گردنم نباشه و گناه نکرده باشم حلال میکنین دیگه چون نمیخوام گناهی کرده باشم و خدایی نکرده کار حرامی نکرده باشم تو زندگیم چون همینجوری زندگی کوتاهه و هیچ کی از فرداش خبر نداره

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      چنانچه اورجینالش را تهیه کردید مشکلی نیست.

  79. محتسب گفت:

    انصافا با توجه به زحمت و هزینه تدریس استفاده از کپی ها حرام است. امیدوارم همه دانش آموزان با نخریدن کپی ها بازار سودجویان را تخته کنند و این موضوع به فرهنگی در جامعه تبدیل شود که بازار دزدان کساد شود

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      تشکر از دیدگاه شما، امید است که با گسترش این چنین دیدگاه های حقوق مادی و معنوی حرف آخ محفوظ ماند.

  80. محمد گفت:

    سلام من یک مدت(یک هفته) کل محصولات کپی حرف آخر را با بهترین کیفیت و کامل با حتی جزوات دریافت کردم اما نمی دانم که چرا استفاده نمی کردم .هی امروز و فردا می کردم البته چون رشته انسانی هستم نمی دانستم با این همه انرژی صرف کردن حرف آخر روی رشته تجربی و ریاضی.آیا میشه حداقل به این درس های عمومی برای انسانی ها اعتماد کرد یا نه، بالاخره (هفته بعد)فیلم کوتاه جناب ابدوالرضا منتظری را دیدم که هر چی نفرین و بد و بیراه بود گفت من هم همون لحظه بدون اینکه هیچ چیزی حتی یک کلمه ببینم یا یاد بگیرم حذف کردم .فقط فهمید دبیر فارسی هم منتظری هست و دبیر عربی کچل و لاغر هست. برای انسانی چی کار کنم ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      برای کسب مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  81. پارسا گفت:

    سلام
    فریب یک کانال تلگرامی را خوردم که سخت پشیمون هستم کلی ازم هزینه گرفت و محصولات کپی را بهم داد داوطلبان کنکوری هیچوقت این کار را نکنید پیشمون میشید به والا

  82. محدثه گفت:

    من کپی استفاده کردم واقعا پشیمون هستم پیشنهاد میکنم هیچوقت این کارو نکنید عذابش خیلی زیاده

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      تشکر از ارسال دیدگاتون

  83. سودابه گفت:

    سلام . وقت بخیر
    یکی از آشنایان ما پکیج شمارو به صورت قانونی خریداری کرده و بعد که دید من هم میخوام کنکور بدم برای منم ریخت ولی تاکید کرد به کسی ندم برای رعایت حقوق شما
    آیا باز هم از نظر شما مشکل داره ؟ راضی هستید یا خیر؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      اگر قانونی خریده باشد قابل کپی برای سایرین نیست.

  84. 12 گفت:

    سلام
    در یک کانال تلگرام فقط یک فیلم از حرف آخر به صورت رایگان دیدم در فیلم هم از حرام بودن چیزی ننوشته بود
    باید چکار کنم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      حذف و از تکثیر آن خودداری کنید

  85. رامین گفت:

    سلام وقت بخیر من حدود 1یا2هفته بیش محصولات کبی شما را به قیمت400هزار تومن تهیه کردم حتی یک دی وی دی هم نگا نکردم میخواسم اسم بیج اینستاگرامی که محصولات شما را به حرام میفروشد را بهتون اطلاع دهم لطفا شدیدا برخورد کنید تاادم هایی مثل من را که کم هم نیستند در گناه شریک نکنند من خودم با اینکه استفاده نکردم خیلی بشیمانم.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      متاسفانه افراد سودجو دست رنج و زحمت مردم را سرقت و در اختیار عموم قرار میدهند. این موضوع مصداق واقعی دزدی است.

  86. Arash گفت:

    سلام
    من و پسرداییم که خیلی رابطه خانوادگی نزدیک داریم همه منابع درسیمون رو باهم تهیه میکنیم میخاستم بدونم میشه پکیج حرف آخر رو باهم ببینیم؟ و اینکه اون پکیج حرف آخر رو از ی نفر خریده بود . موردی نداره باهم ببینیم؟ حرام نیست؟ گفتم از شما سوال کنم اگه حرام هست حذف کنیم.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام و روز بخیر
      از پکیجی به صورت مشترک استفاده شود مشکلی نیست. اما پکیج ها ما کددار میباشد . چنانچه اورجینال بوده باشد برای شما قابل اسنتفاده نیست مگر اینکه کد دوم دریافت کنید. اما در صورت که کپی باشد حرام است.

      1. امیر گفت:

        سلام ، وقت شما بخیر ، من از اینکه از کپی محصولات استفاده کردم پشیمون هستم ، و میخوام امسال دوباره کنکور بدم ، میخوام که هزینه پکیج رو پرداخت کنم تا با خیال راحت دی وی دی هارو ببینم ، چطور میتونم هزینه رو پرداخت کنم ؟
        لطفا راهنماییم کنید

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          با شماره های زیر تماس حاصل فرماید
          09106620394 – 02166041535

  87. محمد علی گفت:

    سلام یه نفر هست که پکیج قدیمی رو قبلا خریده الان میخواد بفروشه ارزون تر این کار مشکل شرعی داره یه نه؟
    ولی واقعا ماله قدیم هستن

  88. رز گفت:

    سلام
    روز بخیر
    من قبلا که میخواستم کلاس برم و دیگه منصرف شدم کلا
    یکی از این کانال ها برای انتخاب استاد و نمونه تدریس یک فیلم زیست رو بدون اینکه نکته برداری کنم حتی از وسط اینا زدم یا جلو عقب میکردم فیلم که کیفیت تدریس استاد دستم بیاد و اصلا نه هیچی نکته برداشتم و نه یاد گرفتم حتی الآنم حتی دقیق یادم نمیاد کدوم درس زیست بود که بعدش هم کلا از کلاس آنلاین رفتن پشیمون شدم میخواستم بدونم اینکار من که حرام نبوده به نظرم چون که من هیچ استفاده ای نکردم که بخوام الان حلالیت بگیرم و اینکه کلا هم دیگه هیچ فیلمی هم ندیدم ولی درکل خواستم بدونم نظر خودتون رو لطفا هم دقیقه جواب بدید و یک جمله رو تکرار نکنید

  89. رز گفت:

    سلام
    من قبل میخواستم برم کلاس آنلاین به دنبال بهترین کلاس بودم داخل یکی از این کانال تلگرامی دقیق نمی‌دونم کدوم درس زیست بود اون رو برای بررسی استاد و فن بیان دیدم نه اینکه نکته برداری کنم یا اصلا چیزی از حرفاش یاد بگیرم فقط میخواستم ببینم از طرف حرف زدن اینا خوشم میاد یا نه حتی از وسط فیلم میزدم هی جلو عقب میکردم بعدش هم کلا یه موضوع پیش اومد که از کلاس رفتن پشیمون شدم ولی درکل میخواستم این موضوع رو بهتون بگم و امیدوارم اگر یک درصد فکر میکنید حقی ازتون ضایع کردن ببخشید. وحلال کنید چون که من نه استفاده ای کردم نه چیزی و حتی الآنم دقیق یادم نمیاد کدوم درس از زیست بود پایه یا دوازده یا کدوم یک از مجموعه ها بود ولی ممنون میشم جواب بدید که این مورد اشکال داشته یانه چون از نظر خودم که موردی نداشته ولی درکل لطفاجواب بدید هم یه جواب رو هی تکرار نکنید بگید

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      در صورتی که فقط در حد چند قیقه فیلم را چک کرده باشید اشکال ندارد. اما دانلود، تکثیر و استفاده از آن حرام است

  90. علی.. گفت:

    سلام خدمت حرف اخر
    در یک آیه ای هست ک میگه علم را بجویید حتی اگر در چین باشد
    و همچنین حتی برای بدست اوردن علم دست به کار خلاف شوید اشکالی ندارد برای مثال اگر کسی برای تحقیق شراب بخورد کاملا حلال است
    آیا ما میتوانیم فیلم های کپی شده شما را ببینیم با اینگه وضع مالی خوب نیست؟؟؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      ما انسانها عادت داریم وقتی بخواهیم حق الناس را ضایع کنیم کلاه های شرعی زیبای برایش دست میکنیم. این محصولات دارای صاحب اثر است. و صاحبان این آثار اجازه استفاده از محصولات کپی را نمیدهند.

      1. مریم گفت:

        سلام
        من از کپی دینی دهم و یازدهم استفاده کردم الان میخوام هزینشو بدم لطفا راهنماییم کنین

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  91. خوده جومونگ گفت:

    خدارو شکر از که چن تا از فیلماتونو واسه تست از یه کانال دانلو کردم بعد دیدم که عالییییی ترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین پکیج هارو دارید پک کامل رو خریدم و همه رو تشویق به خریدن میکنم. دمتون گرم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام و احترام
      خوشحالیم که پکیج های حرف اخر نظرتون رو جلب کرده. ازلطف شما به مجموعه حرف اخر سپاسگزاریم

  92. رز گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون میشم جواب من رو بدید من از طریق یکی از کانال های تلگرام برای پیدا کردن یک موسسه خوب برای گرفتن پکیج کامل یک جلسه زیست رو اونم از وسط فیلم در حد طرز بیان معلم نگاه کردم وهییییچ استفاده ای ازش نکردم حتی الان یادم نمیاد دقیقا کدوم دوره یا کدوم درس زیست بود و اینکه هیچ نکته ای هم ازش برنداشتم و فقط فقط داشتم برای آشنایی با معلم در حد فکرکنم بازم دقیق نیست ده دقیقه یا خیلی کمتر نگاه کردم و بعد کلا دیگه سمت کانال نرفتم چون فهمیدم اینها مجوز ندارن دیگه استفاده ای هم از کانال نکردم و پاکش کردم میخواستم بدونم الان این مورد اشکالی از نظر شرعی ندارند که ؟
    به نظر خودم نداره چون اولا من برای آشنایی بیشتر دیدم بعد فیلم رو کامل ندیدم و هیچ استفاده و نکته ای هم برداشت نکردم و اینکه فکر میکردم این کانال ها با رضایت خودتون هست وقتی متوجه شدم نیست دیگه سمتش نرفتم و کلا هم یه اتفاقی افتاد که دیگه کلا کلاس نرفتم
    ممنون میشم بگید آیا الان این مورد اشکال داره یا نه و اینکه لطفاااااااا جوابم رو بدید این سومین باره پیام میدم
    ممنون میشم بهم بگید الان من

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      داوطلب گرامی استفاده از کپی منابع حرف آخر حرام است. چنانچه برای آشنایی مختصر بوده و بعدا حذف کردی اشکال ندارد. اما چنانچه ذخیره و برای استفاده کپی شده و توزیع بشه بی شک دارای اشکال شرعی و اخلاقی است.

  93. Esi گفت:

    سلام
    ببخشید من در مناطق محروم کشور قرار دارم و قبلاً از محصولات حرف آخر فقط سه کتاب (دین زندگی، عربی و ادبیات ) در حد چند ساعت که دوستم به طور مستقیم از موسسه شما خریده بود و به من هم نشون داده بود استفاده کرده ام و در کنکور سراسری سال 1399قبول شده ام.
    میخواستم از شما طلب حلالیت کنم چون عذاب وجدان دارم و پشیمانم و از کرده‌ای خود بسیار ناراضی هستم و برای اینکه از این مصیبت رهایی یابم چکار باید انجام دهم؟
    لطفاً راهنمایی بفرمایید.

  94. مهدی گفت:

    سلام
    آیا استفاده از ویدیو های آموزشی رایگان موجود در اینترنت(اگر در اینترنت سرچ کنیم ویدیو های آموزشی حرف اخر، چند ویدیو از چند مبحث مختلف میاره) از لحاظ شرعی مشکل دارد؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام صرفا جهت آشنایی با تدریس حرف آخر مشکل ندارد. اما چنانچه دانلود و کپی شود برای استفاده مشکل شرعی دارد

  95. Esi گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من از محصولات حرف آخر فقط سه کتاب دین زندگی،و عربی و فارسی بدون پرداخت هزینه از دوستم که از شما به طور مستقیم خریده اند استفاده کرده‌ام قبلاً نمی‌دانستم که حرامه ولی وقتی که فهمیدم در پی جبرانش رفتم و الان هم خیلی پشیمانم و اگر هر سه کتاب رو خریدم و هزینشون رو دادم آیا حلالم می کنید؟

    1. علی گفت:

      وقتی دوستتون محصول رو خریده پس کالا برای ایشون بوده و هدیه دادنش به شما ایرادی نداره( این با کپی فرق داره) مثل اینکه من یه ماشین بخرم بعدا بفروشمش. آیا شرکت سازنده میتونه بگه حرامه؟!

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        شما یک اثر آموزشی و فرهنگی را با خرید و فروش ماشین مقایسه میکنید؟؟!!!!! خودرو یک کالای مصرفی است اما یک کتاب یا یک محصول کنکوری یک کار فکری است و ناشر آن یک شخص حقیقی و حق الناس بر آن جاری است. دیدگاه مقام معظم رهبری را میتوانید در این زمینه جویا شوید.

        1. علی گفت:

          رهبر درمورد کپی گفتند حرام هست که دلیلش کاملا مشخص و به جاست. اما در باره ی چیزی که مال شماست و اون رو به شخص دیگری هدیه بدید نگفتند حرامه. بنده این مسئله رو از یک روحانی هم پرسیدم و نظرشون این بوده.

  96. ... گفت:

    سلام خسته نباشید من پکیج ۵روزبا حرف آخر و محاسبات سریع رو داشتم ولی ازش استفاده نکردم اگه کسی مثلا محاسبات سریع رو یاد بگیره بعد به چند نفر دیگه هم یاد بده با ذکرمنبع آیا اشکال داره ؟ چون به صورت رایگان خود فرد این دو تا پکیج رو که یه جورایی به خیلیا رایگان میدید رو به چند نفر دیگه یاد بده اونم باذکر منبع اشکال داره ؟؟ممنون میشم جواب بدید…

  97. علی گفت:

    سلام. بنده محصولات اورجینال شما رو خریداری کردم اما نه از خود سایت. محصولاتی که خریدم همگی کد دارند و کپی نیستند اما انها را از سایت دیوار، از شخصی که ارائه میداد خریداری کردم. ایرادی که در اون نیست؟ لطفا در صورت ایراد وارد کردن دلیلش رو بگید. چون من از یک روحانی پرسیدم کپی رو حرام اعلام کردند اما خرید دست دوم رو مانعی نمی دونستند.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      در مجموعه حرف آخر به دلیل اینکه کلیه منابع دارای کد فعالسازی است محصول دست دوم نداریم.مگر اینکه هزینه کد دوم برای پرداخت شود. چون محصولات دارای کد فعالسازی میباشد پس محصول دست دوم نداریم. خیلی از افراد سود جو با این ترفند کپی پکیج ها را به دیگران معرفی میکند. که استفاده از کپی حرام است.

      1. علی گفت:

        نه محصولات را استفاده نکرده بود. گفت خریداری کردم میخواستم کنکور شرکت کنم ولی پشیمون شدم و بدون استفاده فروخت.

  98. مرتضی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من حدود یه ماه پیش تو یه کانال تلگرامی (که الان مسدود شده) محصولات ۶۰۴۰موسسه رو دانلود کردم و اوایل نمیدونستم حرامه ولی الان یه ماهه استفاده کردم چن روز پیش فهمیدم قضیه رو…
    میخواستم محصولات اورجینال رو تهیه کنم به صورت قسطی ول فهمیدم دیویدی ان و من کامپیوتر و لپ تاب ندارم متاسفانه ….امسالم کار کردم تا این گوشیو تونستم بخرم وضعیت مالی خونواده ما در حد مطلوب نیست که بتونم هم پکیج و هم لپ تابو با هم بخرم …
    الان دودل موندم که این فایل هارو پا کنم یا نه…
    الانم هیچ پولی ندارم و به خاطر درسمم نمیتونم
    برم کار کنم میخواستم ببینم اجازه میدید من از این فایل های کپی استفاده کنم و بعد کنکور حتی بدون در نظر گرفتن نتیجه کنکورم،بعدکنکور کهر کنم و پولشو تمام و کمال تقدیمتون کنم؟
    در ضمن من رشتم تجربیه و خیلی به پزشکی علاقمندم اگر این خوبیو در حقم کنید ممنون میشم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      اساتید تحت هیچ عنوانی اجازه استفاده ار کپی ها را نمیدهند

  99. A گفت:

    سلام، آیا استفاده از کپی جزوه های موسسه هم مشکل داره؟ فیلم ها نه ، فقط و فقط وفقط جزوه ها؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      فرقی نمیکنه چه ویدئو باشه چه جزوات

  100. م گفت:

    سلام متاسفانه من از محصولات کپی استفاده کردم و الان پشیمونم و میخوام جبران کنم میخواستم بدونم اگه من محصولات حرف آخرو برای مثلا خواهر کوچکم بخرم جبران میشه چون اگه من پول محصولات کپی رو بدم دیگه اونا حلال میشه و مثلا خواهرم میتونه از اونا استفاده کنه و چون کتابا تغیر کرده من میخوام واسش محصولات جدیدو بخرم میخواستم بدونم اگه محصولات رو براش بخرم دین از گردن من برداشته میشه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید

  101. کنکوری گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگه محصولات ارجینال حرف. آخر رو از کسی که استفاده نکرده و میخواد بفروشه بخریم حرامه؟

  102. کنکوری گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگه محصولات ارجینال حرف. آخر رو از کسی که استفاده نکرده و میخواد بفروشه بخریم حرامه؟؟؟

  103. کنکوری گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگه محصولات ارجینال حرف آخر رو از کسی که خریده و استفاده نکرده با هزینه ی کمتر بخریم حرامه؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام اگر دارای کد فعالسازی و اورجینال باشد با اعلام مشخصات خرید از موسسه مشکل ندارد.

  104. بی نشون گفت:

    سلام ببخشید من این محولات شما رو از یکی از اشنا ها به ورت کپی گرفتم بعد از دو سه ماه استفاده برای مدرسه دیگه استفاده نکردم ازشون و کنکور 1401 هستم و این فیلم ها مربوط به کنکور 98 هست و خیلی از مطالبش عوض شده بعد استفاده ازاینها چه جوی هست

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      استفاده از پکیج های حرف اخر چون بدون رضایت موسسه است حرام است. اساتید به هیچ عنوان اجازه استفاده را به کسی نمیدهند.

      1. بی نشون گفت:

        الان که این فیلم ها رو دیگه استفاده نمیکنم باز هم حق الناسی به گردن من هست
        چون جدای از همه مسایل همون حدود دو ماه با فزض بر اینکه بعد از قبولی هزینه اونها رو پرداخت میکنم استفاده می کردم
        و الان باز هم حق الناس به گردن من هست

  105. فرشید گفت:

    سلام.من دیروز تو یه کانالی پکیج تیر آخر استاد محمودی رو دیدم.دانلود کردم و قسمت اولو دیدم.وقتی فهمیدم حرامه قطع کردم.و کلا حذف کردم.من مشکل مالی دارم.نمیتونم هزینه ی اونایی که نگاه کردم رو بدم.میشه منو ببخشید؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      استفاده از محصولات کپی حرام است

  106. ناشناس گفت:

    سلام ببخشید من دی وی دی های حرف اخربرای سه پایه به صورت کپی خریداری کردم و همشون چک کردم که ببینم سی دی ها درستن یا نه ولی نگاشون نکردم وقتی دیدم اولش نوشته حرامه و نگاه نکنین دیگه نگاشون نکردم و نصفش ازتون خریداری کردم الان حلال میکنین چون من اصلشو خریداری کردم

  107. امیرحسین گفت:

    سلام علیکم
    آقا یک سوال
    من یک سال پیش از دوستم محصول حرف آخر رو به کپی کرد و داد به من
    از منم پول گرفت
    منم نمی‌دونستم حرام هست
    و دوسال هم استفاده نکردم
    بعد ، یکی از دوستانم اومد اون محصولات رو از من گرفت
    منم بهش دادم
    ولی وقتی فهمیدم حرام هست بهش گفتم که استفاده نکنه ، بهش گفتم که موسسه حرف آخر راضی نیست
    اونمفت مگه غذا پخش میکنن که حرام باشه
    منم بهش گفتم اگه سیدی هارو به دور اندازی هم من و هم موسسه حرف آخر حلالت نمیکنم اونم قبول نکرد
    (من خودمم کپی محصولات حرف آخر رو به دور انداختم و هیچ استفاده ای ازش نکرده بودم و نکردم)
    آیا این کار من گناهه؟

    در ضمن یک کانالی در تلگرام میشناسم که داره محصولات کپی حرف آخر رو در کانال می‌زاره به کجا اطلاع بدم
    در ضمن اینم بگم این دوست من که محصولات شما رو خریده داره می‌فروشه و متاسفانه کنم گولشو خوردم کجا اطلاع بدم؟

  108. امیرحسین گفت:

    فقط یک سوال دیگه
    من به قرآن مجید از کپی سیدی حرف آخر استفاده نکردم درسته که کپی سیدی رو دارم ولی استفاده نکردم و نخواههم کرد و تا ابد برای شما دعا می‌کنم چون واقعا زحمت میکشین
    بینید دوستم از من سه تا از پکیچ رو گرفت ( به خدا منم تا به حال استفاده نکردم) و منم دادم ولی وقتی فهمیدم کپی آن خرامه بهش گفتم که آقا استفاده نکن این کار گنهاهه
    ولی اصلا گوش نکرد و هم به من و هم به موسسه فحش داد
    آیا این کار من گناه هست
    اون دوست من داره کپی استفاده می‌کنه و شما حلال نمی‌کنین
    ولی من استفاده نکردم و نخواهمم کرد

  109. امیرحسین گفت:

    به خدا من نمی‌دانستم حرام هست وگرنه به اون دوستمون نمی‌دادم (در حالی که اصلا خودمم استفاده نکردم و نخواهم کردم)
    الآنم خیلی پشیمان هستم که اون کپی سیدی رو به اون دادم
    بهش هم گفتم که استفاده نکنه ولی گوش نمی‌دهند و سیدی رو دور نمی‌اندازند
    امکانش هست من مشخصات اینو بدم شما خودتون بهش بگین …..
    من تا ابد تا وقتی که زنده ام براتون دعا میکنم چون تازه می‌دونم که چقدر دارین زحمت میکشین

  110. ناشناس گفت:

    سلام
    ببخشید منم می‌خوام حرف آخر داشته باشم ولی پول ندارم بخرم یعنی مشکل مالی دارم
    حتی تخفیف هم که میزارین خیلی برام سخته که بخرم
    چیکار کنم

  111. R گفت:

    سلام خسته نباشید میشه از فیلم های تدریس در یوتیوب و آپارات استفاده کرد ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      چنانچه از طرف موسسه منتشر شده باشد بله میتوانید. اما سایر افراد اگر منتشر کردن اجازه استفاده نیست

      1. جواد گفت:

        سلام.خسته نباشید.من و برادرم پکیج صفر تا صد اصلی و کددار شمارو باهم خریدیم و تو یدونه لپ تاپ نصب کردیم و اون یکسال بعد من کنکور داره و شرایط مالی مون هم زیاد خوب نیست آیا با هم استفاده کنیم حلال هست یا حرام میشه ؟؟

  112. حسین گفت:

    سلام. ببخشید منی که به هر حال نمیتونم سی دی های شما رو تهیه کنم اگر از تلگرام دانلودشان کنم به شما ضرری نمیرسد چون اگر دانلود هم نکنم نمیتونم خریداری کنم.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      بی شک شما به افراد سوجو و کسانی که سرقت علمی میکنند کمک می کنید تا اثر دیگران را به سرقت و بفروش برسانند. این کار از حیث اخلاقی – شرعی و قانونی حرام است

  113. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید من dvd1 ریاضیات جامع یک تجربی حرف اخر که مشکل داشت رو کپی کردم تو لبتاپم و به کسی هم ندادم فقط خودم استفاده میکنم ولی بخدا مشکل داشت مجبور شدم کپی کنم کسی هم جز خودم که مبلغو واریز کردم استفاده نکرده حرامه این؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      نه مشکلی ندارد و میتوانید استفاده کنید

  114. حسین غفوری گفت:

    سلام
    ببخشید بنده دروس عمومی رو از موسسه خریداری کردم و به علت نداشتن کامپیوتر مجبور به دیدن فیلم ها از سایت حرف آخر هستم.
    به دلایلی زیادی بنده از اینکه در سایت فیلم هارو مشاهده کنم بشدت معذب هستم(کاملا جدی)
    میخواستم ببینم اگر با فیلم گرفتن از صفحه گوشی به صورت آفلاین و در برنامه مکس پلیر ببینم، از نظر شما اشکال دارد یا خیر؟
    این رو هم صادقانه ذکر میکنم بنده اصلا قصد انتشار ندارم و این فیلم ها رو دو ماه دیگر یعنی بعد از کنکور پاک میکنم(لطفا اجازه بدید چون من در سایت بخوبی نمیتونم آموزش هارو ببینم
    .
    خواهش میکنم حتما جواب بدید
    خواهش میکنم حتما جواب بدید، ممنونم از موسسه تون و واقعا آموزشتون عالیه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      موسسه به کررات اعلام کرده که استفاده از محصولات کپی به دلیل حق ناشر حرام است و اجازه استفاده از محصولات کپی را نمیدهند.

  115. جواد گفت:

    سلام.خسته نباشید.من و برادرم پکیج صفر تا صد اصلی و کددار شمارو باهم خریدیم و تو یدونه لپ تاپ نصب کردیم ( البته جزوه از هر کدوم دو تا خریدیم ) و اون یکسال بعد من کنکور داره و شرایط مالی مون هم زیاد خوب نیست آیا با هم استفاده کنیم حلال هست یا حرام میشه ؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      چون هزینه خرید را به موسسه پرداخت کرده اید و پکیج اورجینال را تهیه کرده اید مشکلی نیست

  116. جواد گفت:

    سلام.خسته نباشید.من و برادرم پکیج صفر تا صد اصلی و کددار شمارو باهم خریدیم و تو یدونه لپ تاپ نصب کردیم و اون یکسال بعد من کنکور داره و شرایط مالی مون هم زیاد خوب نیست آیا با هم استفاده کنیم حلال هست یا حرام میشه ؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      استفاده کنید مشکلی ندارد

  117. نگین گفت:

    سلام ببخشید یه سوال داداش من پارسال پک کامل حرف آخر رو تهیه کرده و کلی پول دادیم اما امکانش نیست منم ازشون استفاده کنم خب این حق نیست آخه اون همه پول بعد فقط اون استفاده کنه از اولش قرار بر این بود که باهم استفاده کنیم اما داداشم میگه نه اینجوری نمیشه بعد من اگه بخوام باید کلی پول دیگه بدم تا بخرم خانوادم دیگه توانایی پرداختشو نداره
    میخواستم بدونم من میتونم از‌کپیش استفاده کنم؟بگین لطفا😪

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      روی سیستمی که برادر شما فعال کرده میتوانید استفاده کنید و مشکلی نیست

  118. سید محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده از طریق یکسری از کانال های تلگرامی به چند کلیپ حدودا ۲۰ دقیقه ای برای فیلم شیمی دست پیدا کردم ولی بعد از دیدن فقط یکی از پارت ها و زیر نویس هایی که برای حرام بودن استفاده از کپی رایت هست رو دیدم از نکاتی که توضیح داده شد استفاده نکردم و اون کلیپ ها رو پاک کردم،
    حالا میخواستم بدونم میشه هزینه اون کلیپ یا به هر صورت که راضی هستین پرداخت کنم؟
    ممنون میشم اگر پاسخ بدین

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      استفاده از کپی محصولات حرف آخر، عرفا، قانونی و شرعی حرام است لطفا برای حفظ حقوق معنوی آثار حرف آخر از منابع کپی استفاده نکنید.

  119. Rahimi گفت:

    سلام.
    من یه مشاور گرفتم که پکیج رو خریداری کرده و توی لپ تاپ برای مراجعه کنندگانش انتقال میده.
    آیا استفاده از این فیلم ها و جزوات درسته؟؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      مشاور شما کپی کار است و کارش مصداق دزدی است. زحمت و دسترنج اساتید حرف آخر را با هزینه یا رایگان در اختیار دیگران قرار میدهد. ایشان اگر فرد خیر خواهی هستند هزینه مشاوره رو از دانش اموزان اخذ نکنند و به دانش آموزان رایگان خدمات مشاوره ارائه بدهند.

  120. بزاز گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من خانواده ام برام محصولات کپی تهیه کردند و من شروع کردم به استفاده از آن ها
    ولی پارسال کاملا پشیمان شدم و به طوری که دیدن آن ها را قطع کردم و کنکوری هم که شرکت کردم انتخاب رشته نکردم
    یعنی دیدن محصولات رو کنار گذاشتم و اصلا دیگه استفاده نکردم توبه کردم و یکی از محصول اورجینال را تهیه کردم تا با استفاده از محصول اورجینال (پکیج کامل ریاضی را تهیه کردم)کنکور قبول شوم یعنی کاملا به صورت حلال وارد دانشگاه بشوم
    آیا الان چیزی گردنم هست؟ من دیدن آن ها را قطع کردم و کنکور رو کلا انتخاب رشته نکردم تا امسال به صورت کاملا حلال درس بخوانم
    آیا باید بقیه پیکج های دروس را هم تهیه کنم تا حلال شود برام یا اینکه توبه کردم و انتخاب رشته ام نکردم و وارد دانشگاه نشدم کافی است؟
    ممنون میشم پاسخ بدید🙏

  121. علی گفت:

    سلام یه سوال
    من دوستم از سایت حرف اخر فیلم ها رو خریده الان داره استفاده میکنه به منم گفته بیا با هم ببینیم( این که بخشی از پول بهش بدم که انگار با هم فیلم‌ها خریدیم یا این که کلا پول ندم بهش به اختیار منه) میخواستم بدونم حکم ش چیه(من باید حلال قبولشم)
    ممنون میشم جواب بدید باتشکر از پاسخ گویی شما

  122. علی گفت:

    سلام یه سوال
    من دوستم از سایت حرف اخر فیلم ها رو خریده الان داره استفاده میکنه به منم گفته بیا با هم ببینیم( این که بخشی از پول بهش بدم که انگار با هم فیلم‌ها خریدیم یا این که کلا پول ندم بهش به اختیار منه) میخواستم بدونم حکم ش چیه(من باید حلال قبولشم)
    ممنون میشم جواب بدید باتشکر از پاسخ گویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *