مقالات

بخشی از مشاوران حرف آخر

بخشی از مشاوران حرف آخر

هدف از تدوین مقاله بخشی از مشاوران حرف آخر، آشنایی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با مشاوران ارشد تحصیلی و کنکوری موسسه علمی و آموزشی حرف آخر است. علاوه بر این قصد داریم در این مقاله بیشتر در مورد طرح نخبگان حرف آخر و اهمیت مشاوره تحصیلی بحث کنیم.
میدانیم که حضور مشاور تحصیلی و کنکوری در کنار داوطلب، سهم بزرگ و زیادی در موفقیت او دارد. هر چند که این موضوع در سیستم آموزشی کشور، صرفا بنا بر حساسیت آزمون سراسری در سالهای پایانی دوره متوسطه دوم شروع میشود.
این درحالیست که دانش آموزان در نظام های پیشرفته آموزشی، از دوره متوسطه اول به مشاوره تحصیلی دسترسی و این موضوع را به خوبی در جهت پیشرفت درسی و آموزشی درک میکنند. اما متاسفانه در کشور ما، در صورت بروز مشکلات غیر قابل جبران و نهایتا در سال پایانی تحصیل قبل از برگزاری آزمون سراسری، حضور و اهمیت مشاور تحصیلی درک میشود.


عدم توجه به موقع و اقدام دیر هنگام باعث شده که فرآیند مشاوره تحصیلی، کارآمدی کافی و لازم را نداشته باشد. به همین دلیل به خانواده های محترم توصیه میشود حداقل در بدو ورود به متوسطه دوم، دانش آموزان از مزایایی مشاوره تحصیلی و کنکوری بهره مند شود و مشاوران متخصص دراین موضوع در تبادل و ارتباط باشند.


طبق بررسی های جهانی بیشترین فرار از مدرسه، ترک تحصیل، عدم موفقیت در مدرسه، افسردگی در بین دانش آموزان، خودکشی، گرایش به ناهنجاری های اجتماعی، یاس و نا امیدی در زندگی در بین دانش آموزان کشورهای در حال توسعه است. نمونه بارز آن کشور هندوستان میباشد.


هند یکی از بالاترین نرخ های خودکشی را در بین نوجوانان 15 تا 29 ساله دارد. دلایل اصلی عبارتند از ترس از شکست در امتحان، افسردگی، بیکاری و موارد مشابه.
در هند، کودکان تحت استرس شدید، ضربه روحی و اضطراب هستند که در آن کودکان مجبور به عملکرد بهتر هستند. به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود که همانطور که همه معلمان و والدین می‌خواهند کامل و منظم باشند، اما دانستن رضایت کودک نیز مهم است.

برای دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با مشاوران حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 – 02166094258 تماس حاصل فرماید.

سیستم آموزشی هند همیشه به دلیل رقابتی بودن و تمرکز بیشتر بر یادگیری کمی، ساعات طولانی مدرسه، کیف های سنگین مدرسه، برنامه درسی نامناسب زیر چکش است. با این نوع سیستم، دانش آموزان تمایل دارند کمتر خلاق، نوآور شوند و جایی برای خودآموزی که نیاز روز است باقی نمی گذارند.


به دلیل رقابت زیاد و سیستم آموزشی پرهزینه، والدین فرزندان خود را تحت فشار قرار می دهند تا با قرار دادن آنها در اتاقی با کتاب و خاموش کردن تلویزیون، اتصال به اینترنت و کاهش زمان برای ورزش و سایر فعالیت های خارج از منزل، عملکرد خوبی داشته باشند.

این روش های سنتی دیگر جوابگو نیست. بلکه این امر دانش آموز را افسرده می کند که او را با برآورده کردن انتظارات از والدین خود سنگین می کند. مشاوره تحصیلی به دانش آموزان در جهت گیری مناسب کمک میکند تا به خوبی از آنچه می خواهد در زندگی انجام دهد آگاه باشند.
شیوه آموزش و تدریس نیز در کشور ما مقطع ابتدایی تا دانشگاه و حتی مقاطع عالی تحصیلی آکادمی، کاملا سنتی و منسوخ شده است. ماحصل 12 سال تحصیل از ابتدایی تا کنکور، فقط صرفا سواد خواندن و نوشتن است و متاسفانه دانش آموزان از حداقل سود علمی برخودارند. آمارهای کنکور و بررسی میانگین درصد های داوطلبان کنکور به خوبی گویایی این موضوع است.

بخشی از مشاوران حرف آخر


آقای شهسواری مشاور ارشد تحصیلی، رتبه برتر آزمون سراسری، عضوبنیاد نخبگان و دپارتمان رتبه برتر حرف آخر که همکاری خود با موسسه حرف آخر را از سال 1394 شروع کرده و دارای تعداد زیادی رتبه برتر در گروه تجربی، ریاضی و انسانی میباشد. آقایان مهدی ایمانی، محمد جعفری، ماهان معتمدی، رنجبر مطلق و… خانم ستاری، خانم زهرا فرهادی، خانم شیرین السادت رجبلو، خانم الهه میرزایی، خانم فلسفی و …

آقای مشایخی مشاور ارشد حرف آخر، عضو دپارتمان رتبه برتر که فعالیت خود با حرف آخر را از سال 1396 شروع کرده اند. در چند سال اخیر به دلیل تجربه عالی در مشاور تحصیلی و کنکوری دارای رتبه برترهای متعددی بوده اند که باعث شده ایشان جزء مشاوران خوش نام و متعهد موسسه حرف آخر شناخته شود.

خانم دکتر شهرزاد کرمی مشاور ارشد، دانشجوی رشته پزشکی و مشاور رتبه های برتر کنکور 1400 و 1401 که در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر همکاری و فعالیت دارند. 

خانم نادری مشاور ارشد حرف آخر، دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و مشاور رتبه های برتر کنکور 1400 و 1401
خانم عباسپور مشاور حرف آخر، مشاور ارشد تحصیلی و عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر که جزء مشاران دارای عملکرد سبز به دلیل تعهد کاری، تخصص و تعداد زیاد رتبه برتر میباشد.
خانم مرادویسی مشاور ارشد تحصیلی و عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر
آقای یاری مشاور ارشد تحصیلی، عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر و عضو بنیاد نخبگان
آقای مهران رحمانی مشاور تحصیلی و کنکوری حرف آخر
خانم علی پسند مشاور تحصیلی
خانم نسترن وکیلی مشاور حرف آخر
خانم مهناز رجبی مشاور حرف آخر
خانم شاکرمی مشاور حرف آخر
خانم یلدا قادری مشاور حرف آخر
آقای هیوا مکائیلی مشاور حرف آخر
آقای رضا حسینی راد مشاور حرف آخر
آقای هیمن محمدی مشاور حرف آخر
آقای آرمان مرادی مشاور حرف آخر
آقای امیر حسین موذن مشاور حرف آخر
آقای علی آجرلو مشاور حرف آخر
آقای مهدی قربانی مشاور حرف آخر
آقای سینا نادری مشاور حرف آخر
آقای بابک نیری مشاور حرف آخر
آقای امید مالک مشاور حرف آخر
آقای هیوا مرادی مشاور حرف آخر
خانم رقیه جنتی مشاور حرف آخر
خانم آرزو کریمیان مشاور حرف آخر

اهمیت مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی توسط متخصصان آموزش دیده می تواند تأثیر عمیقی بر زندگی دانش آموزان و جوامع بگذارد. این سرویس به دانش آموزان کمک می کند تا در موقعیت های دشوار زندگی مانند مرگ عزیزان، طلاق، بلایای طبیعی، استرس مدرسه و از دست دادن شغل گام بردارند.

انتخاب مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان بسیار ارزشمند است. این امر به این دلیل که به آنها کمک می‌کند تا انتخاب درستی در مورد دوره تحصیلی خود داشته باشند و بهترین تجربه تحصیلی و شغلی خود را بدست آورند
مشاور تحصیلی به دانش آموزان و داوطلبان کمک میکند تا با توجه شرایط شخصی و علاقه مندی های فردی ، هر کسی مسیر درست و صحیح برای ادامه تحصیل خود انتخاب کند.
برای مثال، یک فرد ممکن است به دنبال رشته های مرتبط با ریاضی باشد، در حالی که دیگری به دنبال رشته های برنامه نویسی و توسعه وب باشد. در هرحال، مشاور با توجه به شرایط و نیازهای هر فرد، بهترین رشته تحصیلی را به ایشان پیشنهاد خواهد کرد.

علاوه بر این، مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می کند تا اهداف آموزشی خود را بهتر درک کرده و اقدامات مناسبی برای آن انجام دهند. همچنین در بهبود شرایط شغلی آنها نیز تأثیرگذار است. در مجموع، مشاوره تحصیلی به دانش ‌آموزان کمک می کند تا مسیر مناسبی را برای پیگیری تحصیلات و شغل خود انتخاب کنند و در نتیجه به بهترین خروجی در آینده برسند.

شناخت صحیح از توانمندی‌ها، علاقه‌ها، شرایط شخصی و اجتماعی دانش آموزان و اهداف و هدفمندی در تحصیلات کمک میکند تا آنها توسط مشاور، با استعدادهای خود جهت انتخاب رشته مناسب آشنا شوند و معقولانه ترین تصمیم در مورد شغل و رشته آتی خود را داشته باشند.
به طور کلی، مشاوره تحصیلی کمک می کند تا دانش‌آموز، راه‌حل بهینه برای رسیدن به هدف خود را انتخاب کند؛ با توجه به تحصیلات و تجربیات خود، مهارت‌ها و استعدادهایی که در دروس خود به دست آورده‌اند، رشته و محیط کاری مناسب را پیدا کنند تا دانش آموز از تکرار اشتباه دیگران پرهیز کند.
ذهن‌های جوان به راهنمایی مناسب نیاز دارند تا بتوانند در جامعه بایستند و نامی برای خود دست و پا کنند. مشاوره نه تنها به آنها کمک می کند تا در مورد شغل حرفه ای خود تصمیم بگیرند، بلکه آنها را با اعتماد به نفس و آمادگی ذهنی آنها را برای سختی های اجتماعی آماده می کند.

 

بخشی از مشاوران حرف آخر: آقای آرام برازنده، آقای هادی دامرودی، آقای حسین توکلی، آقای رضا شریعتی، آقای فردین نجفی، آقای پوریا اکرمی، آقای بهروز اسدی، آقای علی لطفی، خانم مددجو، خانم نسرین مروتی، خانم الناز جوانمردی، خانم طیبه نصرتی، خانم فاطمه حسنلو، خانم زهرا غضنفری، خانم سایه احمدی، خانم سحر نهاوندی، خانم شفق کاکاوندی، آقای آرام گنجه، خانم مرادی نیا، آقای علی معتمدی

آقای دکتر خاطری مشاور ارشد و عضو انجمن برنامه ریزی حرف آخر که فعالیت خود با حرف آخر را از سال 1397 با طرح برنامه قطاری آغاز کردند. دانش آموزان ایشان در چند کنکور اخیر با کسب رتبه های برتر در گروه تجربی، ریاضی و انسانی خوش درخشیدند.

آقای نیکان حیدری مشاور ارشد و دانشجوی رشته پزشکی که جزء رتبه های برتر موسسه حرف آخر بوده اند و در چند سال اخیر توانسته اند به خوبی تجربه موفقیت خود را با بسیار از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به اشتراک بگذارند.

خانم رسولی مشاور ارشد و عضو افتخاری طرح نخبگان حرف آخر که فعالیت خود با موسسه حرف آخر را از سال 1397 شروع کرده اند و به دلیل تعهد کاری، تجربه کافی و تخصص در مشاور تحصیلی در چند سال اخیر توانسته اند زرومه بسیار در تخصص مشاوره کنکوری ایجاد کنند.

خانم سهیلا کرمی مشاور ارشد و عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر که از سال 1398 فعالیت خود با حرف آخر را شروع کرده اند و در سالهای اخیر توانسته اند رزومه بسیار عالی و خوب از خودشان به یادگار بگذارند. 

خانم هستی پزشک مشاور ارشد و عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر که از سال 1398 با موسسه حرف آخر در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکوری همکاری دارند. فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی دانشگاه تهران هستند و در زمینه کنکور با توجه به اطلاعات خوب و جامعی که دارند توانسته اند در سالهای اخیر رتبه های برتر زیادی را در کارنامه خود ثبت کنند.

خانم سوما اسکندری مشاور تحصیلی و کارشناس ارشد رشته مشاوره و روانشناسی از سال 1397 با دپارتمان مشاوره حرف آخر همکاری دارند. رتبه های برتر حرف آخر با راهنمایی و مشاوره های انگیزشی و موفقیت ایشان به سادگی توانسته اند مسیر پیشرفت خود را طی کنند. 

خانم سروه بابایی مشاور ارشد تحصیلی و عضو دپارتمان رتبه برتر حرف آخر فعالیت خود با حرف آخر را سال 1396 شروع کردند. سابقه بسیار درخشان در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکوری دارند و چندین بار به پاس زحمات ایشان و داشتن رتبه های برتر مورد تشویق موسسه حرف آخر قرار گرفته اند. 

خانم نگین جعفری مشاور ارشد تحصیلی و کنکوری که برای خیلی از دانش آموزان و رتبه های برتر حرف آخر نامی آشناست. راهکاری مدیریت زمان، کنترل استرس و تحلیل آزمون ها از آیتم های است که خانم جعفری دست توانایی در آن دارند و برای پشت کنکوری ها و سال دوازدهمی ها همیشه کارساز بوده است. 

خانم اسرا جنتی مشاور ارشد تحصیلی و فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی دانشگاه تهران، از سال 1398 با حرف آخر همکاری دارند و در زمینه کنکور از جمله برنامه ریزی، مدیریت زمان، راهکارهای تست زنی و جمعبندی دوران کنکور تجربه  و اطلاعات بسیار خوبی دارند. 

 

هدف از مشاوره تحصیلی

حفظ نظم و انضباط
یکی از موارد مهم در موفقیت تحصیلی هر دانش آموزی، داشتن نظم و انضباط کاری و مطالعاتی است. داوطلبان کنکوری برای کسب رتبه برتر باید بیشتر از سایر دانش آموزان به این نکته توجه داشته باشند. ریتم پایدار و ثابت در مطالعه باعث استفاده بهینه از زمان طلایی کنکور میشود.
جهت تسلط بر منابع و انجام آموزش، مرور، جمعبندی و تست زدن داوطلبان باید شرایط پایداری و ثابتی در مطالعه داشته باشند. به همین جهت مشاور تحصیلی کمک میکند تا داوطلبان با حفظ نظم و انضباط کاری با تعهد بیشتر پای اهداف خود باشند.


امکان توسعه فردی
در کنار پیشرفت تحصیلی و شغلی، توسعه اجتماعی و فردی نیز مهم است. دانش آموزان برای تعیین اهداف خود، تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات لازم برای دستیابی به آن اهداف، نیاز به کسب دانش، نگرش ها و مهارت های بین فردی دارند. دانش آموزان در کنار نکات درسی و مشاوره ای میتوانند برای توسعه فردی، اهداف، آرزو و خواستن های خود را به اشتراک بگذارند تا بتوانند نتیجه عالی از تلاش خود کسب کنند.

 

بخش دیگری از مشاوران حرف آخر

آقای منصور شاهسوند، خانم آرزو احمدی، آقای داوود خانی، آقای محمد خاطری، آقای حمیدرضا مشایخی، آقای مهدی ساعدی، آقای هوشمند شاهی، آقای متین عباسی، خانم رضوانه علیپور، خانم شکیلا تیموری، آقای رامین شامحمدی، خانم نسرین بابایی، خانم جلالی، خانم رسولی، خانم راحله مرادی

برخی از مزایای بیشتر یک برنامه راهنمایی و مشاوره

از طریق پیشرفت شغلی و شخصی، دانش آموز را برای چالش های شغلی و شخصی آماده می کند.
آنها را برای موفقیت های آینده توانمند می کند.
آنها را با آخرین روندهای شغلی مجهز می کند.
توسعه فردی را بهبود می بخشد.
با پرورش مهارت های دانش آموز را برای تصمیم گیری و انجام فرآیند شکل می دهد.
کار تیمی و ویژگی های رهبری را القا می کند.
آنها را در مورد جهان در حال تغییر آموزش می دهد.
یادگیری موثر را تقویت می کند.
به آنها احساس شنیده شدن می دهد.
مهارت های ارتباطی بهتر را تسهیل می کند و شخصیت آنها را تقویت می کند.
نقش مشاور راهنما:
از طریق راهنمایی حرفه ای و شغلی به رویاهای دانش آموزان جان می بخشد
به مشکلات فردی و تحصیلی و شخصی گوش می دهد.
به رشد فردی کمک می کند.
اطلاعاتی در مورد مشاغل، مصاحبه ها، حوزه های شغلی، مزایای انتخاب یک رشته خاص، روند دستیابی به آن ارائه می دهد.
در مورد تکنیک های مطالعه میتواند توصیه های موثر داشته باشد.
دانش آموزان را از نظر ذهنی برای نتایج آینده آماده می کند.
با ایجاد انگیزه در نقاط قوت دانش آموزان را به مسیری هدایت می کند.
روی صیقل دادن مهارت ها برای رسیدن به یک هدف تعیین شده کار می کند.
ماوای بر تخیله انرژی منفی دانش آموزان محسوب میشود.

رتبه برترهای کنکور 1401 حرف آخر

محمد بهرامی رتبه 1 انسانی

نیما طهماسیان رتبه 45 انسانی

فاطمه محبی رتبه 69 انسانی

رضا خرم رتبه رتبه 98 انسانی

روژی سجادی رتبه 157 انسانی

امیر حسین سوری رتبه 5 تجربی

علی اصغر وجدانی رتبه 6 تجربی

رضا صادقی رتبه 15 تجربی

فرزاد مصطفوی رتبه 20 تجربی

رقیه فتاحی رتبه 35 تجربی

ارتباط با موسسه حرف اخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای ارتباط با مشاوران ارشد ما و انتخاب مشاور خود میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

09106620394

09120085450

02166094258

 

16 نظر در “بخشی از مشاوران حرف آخر

  1. Ali گفت:

    اقای مشایخی مشاور دانش اموزم بوده متاسفانه شمارشو گم کردم ممکنه شماره ایشان رو اشتراک بزارید. علی بختیاری هستم منو میشناسه ایشان

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام بله اقای مشایخی از مشاور ارشد دپارتمان رتبه برتر حرف آخر هستند برای اخذ شماره ایشان با 02166094258 تماس حاصل فرماید

  2. Arian گفت:

    خسته نباشی به برنامه شما در تلویزیون پیام دادم بعدش خانمی به اسم رسولی با من تماس گرفت و سوالاتی رو که داشتم پرسیدم و ایشان هم راهنمایی کردن این خانم رسولی رو شما تایید میکنید؟ چون میخام با موسسه شما پیش برم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      خانم رسولی جزمشاورین ارشد دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میباشد و پیرو پیامک شما به موسسه تماس گرفته است. جهت استفاده از محصولات حرف آخر و کسب مشاوره میتوانید با خانم رسولی در تماس باشید.

  3. ناشناس گفت:

    اقای نیکان حیدری از مشاوران موسسه شماست؟ او رو میشناسی؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام بله اقای حیدری جزء مشاورین ارشد موسسه حرف آخر است.

  4. بهزاد گفت:

    خسته نباشی به برنامه شما در تلویزیون پیام دادم بعدش آقایی به اسم محمدخاطری با من تماس گرفت و بعدیه سری توضیحات یه۳۰هزارویه ۷۰هزارجداگانه به شماره کارتی به اسم حرف آخرمهر جهت ساخت اکانت واریزکردیم.آیاآقای خاطری رو شما تایید میکنید؟ چون میخام با موسسه شما پیش برم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام و روز بخیر بله اقای محمد خاطری جزء مشاوران ارشد حرف آخر است و مورد تایید موسسه است. میتوانید با ایشان همکاری داشته باشید. موفق باشید

  5. Z.h گفت:

    سلام خانم پزشک و آقای مشایخی جزو مشاوران شما هستند؟؟؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام بله

  6. Z گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    آقایی به نام حیدری با من تماس گرفتن گفتند از موسسه حرف آخر تماس میگیرن
    خواستم بدونم ایشون از مشاوران حرف آخر هستند یا خیر

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام بله آقای حیدری جزء مشاوران حرف آخر است

  7. Na گفت:

    سلام خسته نباشید
    من به برنامه شما تو تلویزیون پیام دادم یه خانم به اسم خانم پزشک به من زنگ زدن می خواستم ببینم مورد تایید شما هست

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      خانم پزشک جزء مشاوران موسسه است

    2. ابوالفضل گفت:

      سلام خسته نباشید
      من به برنامه شما در تلویزیون پیامک دادم مشاوری به اسم آقای خاطری با من تماس گرفت می خواستم بدونم ایشون از مشاوران موسسه حرف آخر هستند ؟

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        سلام
        بلی آقای خاطری از مشاوران ارشد موسسه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *