مقالات

تعویض ویندوز حرف آخر

تعویض-ویندوز-حرف-آخر

تعویض ویندوز حرف آخر ، اشاره به رفع مشکلات نصب فیلم های آموزشی حرف آخر دارد. از مرداد 1401 تغییرات اساسی در تولید و ارائه فیلم های آموزشی حرف آخر ایجاد و اعمال شد. برای همیشه ارسال فیزیکی بسته های آموزشی با DVD کنار گذاشته شد و بستر VOD برای دسترسی بهتر و ساده تر فیلم های آموزشی حرف آخر ایجاد شد. 

تکنولوژی به کار گرفته شده کمک می کند تا در کمتر از 24 ساعت دانش آموزان به محتوای کنکوری و درسی خود دسترسی پیدا کنند. اتفاق بسیار خوشایند برای حرف آخری ها اینکه نسخه اندروید محصولات نیز در دسترس قرار گرفته و خیلی از دانش آموزان که به لبتاپ و کامپیوتر دسترسی نداشتند میتوانند با نسخه اندروید یادگیری را دنبال کنند. 

گاها برخی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بر اثر خرابی  لبتاپ یا کامپیوتر یا تعویض ویندوز با مشکلاتی در اجرا مواجه میشوند که رفع این موضوع بر خلاف گذشته بسیار ساده و سریع است. دانش آموزان حرف آخری با کد ملی و شماره تماس خود به محصولات حرف آخر در بستر سیستم VOD دسترسی دارند.  چنانچه با مشکل تعویض سیستم یا ویندوز مواجه شدید میتوانید در روزهای شنبه الی  پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید و را ارائه کد ملی خود مشکل را برطرف کنید. 

تعویض ویندوز حرف آخر

همانگونه که اشاره شد حرف آخر برای حفظ حقوق مادی و معنوی محصولات خود، کلیه پکیج های آموزشی و کنکوری را با کد ملی و شماره تماس اختصاصی در اختیار داوطلبان و دانش آموزان قرار میدهد. دانش آموزان میتوانند فقط روی یک نسخه ویندوز با کد ملی و شماره تماس خود به محصولات دسترسی داشته باشند.  نکته بسیار مهم در فعالسازی محتوای آموزشی، وارد کردن شماره تماس و کد ملی صحیح در ثبت نام سایت حرف آخر دات تی وی است.

دانش آموزان توجه داشته باشند که فقط با شماره ملی و تماسی که در اختیار مشاور خود قرار داده اند میتوانند به محتوا دسترسی داشته باشند. بنابراین حین ارسال اطلاعات و وارد کردن آن باید دقت داشته باشید که شماره های مذکور تطبیق داشته باشد. در صورت لزوم گاها در شرایط خاص میتوانید از طریق مشاور فروش خود شماره تماس و کد ملی را اصلاح یا ویرایش کرد. 

دانلود اپلیکیشن حرف آخر

در نسخه ویندوز محصولات درسی و آموزشی حرف آخر، با دانلود اپلیکیشن و ذخیره آن بر دسکتاپ سیستم خود میتوانید فقط یکبار با صرف نت، مجموعه را دانلود و استفاده کنید. در استفاده های مجدد نیاز به نت صرفا برای را اندازی محتوا میباشد و مصرفی ندارد. اپلیکیشن حرف آخر در سایت حرف آخر دات تی وی(harfeakhar.tv) قابل دانلود و نصب میباشد. 

کد دوم چیست؟

در سالهای اخیر و قبل از مرداد 1401 که محصولات حرف آخر به صورت DVD ارسال میشود برای استفاده دو نفر از یک مجموعه کد دوم صادر میشود تا همزمان بتوانند روی دو سیستم متفاوت استفاده کنند. اما در سیستم VOD کد دوم تولید و ارائه نمیشود.

نحوه استفاده و فعالسازی فیلم های آموزشی حرف آخر

  • بعد از تایید سفارش شما توسط امور مالی حرف آخر که اکثرا 24 ساعت طول می کشد میتوانید وارد سایت harfeakhar.tv  شوید. 
  • روی دکمه ورود در سمت چپ، گوشه بالا کلیک و شماره تماس خود را وارد کنید.
  • بعد از دریافت کد تایید روی شماره خود، آن را وارد و دکمه تایید را بزنید.
  • پنجره جدید باز میشود و مشخصات خود از جمله کد ملی را صحیح وارد کنید.
  • بسته شما فعال و روی سفارش مربوطه کلیک و اپلیکیشن را دانلود و روی دستکاپ ذخیره کنید.
  • از سایت harfeakhar.tv خارج شوید. 
  • از طریق اپلیکیشن که ذخیره و نصب کرده اید مجددا از طریق دکمه ورود وارد و روی سفارش خود کلیک کنید

مشاوره رایگان حرف آخر

برای کسب مشاوره رایگان، سفارش پکیج های حرف آخر و ارتباط با مشاورین ارشد میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *