راهنمای خرید از حرف آخر

راهنمایی خرید برای دسترسی سریع و مطمئن شما به پکیج های آموزشی حرف آخر ایجاد شده است. با دو روش زیر میتوانید اقدام به تهیه محصولات حرف آخر کنید. لازم به ذکراست که سایت دارای" نماد اعتماد الکترونیکی" میباشد به همین جهت با دو روش فوق میتوانید با اطمینان خرید خود را ثبت فرماید. کلیه محصولات حرف آخر به صورت VOD(لینک) در اختیار دانش آموزان و داوطلبان قرار می گیرد. به همین دلیل 1 ساعت بعد از ثبت سفارش دسترسی به محتوا برای شما فراهم خواهد شد.

 

خرید از طریق درگاه زرین پال

در این روش شما می توانید به صورت آنلاین بسته مورد نظر خود را انتخاب و سفارش داده، بعد ثبت سفارش مشاوران با شما تماس و راهنمایی دسترسی به فیلم آموزشی مد نظر را برای شما ارسال خواهند کرد.

 

سفارش تلفنی

 در این روش  شما می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و بعد از دریافت شماره کارت" به نام حرف آخر مهر، بانک مسکن"  بسته مورد نظر را سفارش داده و مبلغ آن را  واریز نمایید و بعد از ارائه اطلاعات واریزی و آدرس به مشاور، دسترسی به سفارش شما فراهم خواهد شد.

تذکر: گاها به دلیل مشکلات فنی سایت، ضیف بودن اینترنت و تاخیر در انتقال وجه شما از درگاه زرین پال به حساب موسسه، ساده ترین و سریع ترین روش پرداخت و دسترسی به سفارشتان از طریق واریز به شماره کارت یا حساب موسسه است. به همین منظور میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

 

تماس با بخش ثبت سفارشات

  • 021-66094258
  • 09120085450
  • 09106620394