مقالات

برنامه ریزی حرف آخر – تیم برنامه ریزی حرف اخر

آزمون های آزمایشی حرف آخر

تیم برنامه ریزی کنکور حرف آخر متشکل از اساتید و مشاورین ارشد تحصیلی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور در دو بخش جامع و 6040 تدارک دیده شده است. برنامه ریزی حرف آخر در نظر دارد از گام اول شروع کنکور تا روز پایانی، این فرآیند درکنار کنکوری های عزیز باشد. با انتقال تجربه رتبه های برتر و مشاورین مجموعه شما را پیش از پیش به موفقیت و کسب رتبه عالی نزدیک کند.

تیم برنامه ریزی حرف آخر

تیم برنامه ریزی حرف آخر، برای هر درس با توجه به ماهیت و زمان تدریس، برنامه منحصر به آن ارائه شده است. بخش بزرگی از این برنامه ریزی توسط مدرسان و اساتید موسسه طراحی شده است. بی شک هر درس روش مطالعه متفاوت دارد. همچنین حجم و زمان اختصاصی متفاوتی برای مطالعه دارد. بر اساس حجم و اهمیت دروس، کلیه محصولات حرف آخر برنامه ریزی شده است. در برنامه ای که در اختیار داوطلبان و دانش آموزان قرار داه میشود، نحوه مطالعه مناسب برای هر درس، ارائه شده است. مشاورین ارشد موسسه با توجه به نیاز و مشکلات آموزشی دانش آموزان و داطلبان کنکوری، پکیج ها مورد نیاز را میتوانند معرفی و در اختیارشان قرار دهند. موسسه حرف آخر دو برنامه 4 ماهه و 100 روزه  را طراحی کرده است که به تشریح آن خواهیم پرداخت.

تیپ برنامه های تیم برنامه ریزی کنکور حرف آخر

براساس زمان شروع آماده شدن برای کنکور تیم برنامه ریزی کنکوری موسسه حرف آخر، در سه تیپ برنامه 4 ماهه، برنامه 3 ماهه و برنامه جمع بندی اقدام به برنامه ریزی کرده است. برنامه 4 ماهه تیم برنامه ریزی کنکوری موسسه حرف آخر: دوستانی کنکوری که می خواهند به طور جدی از تیرماه برای کنکور شروع کنند، برنامه 4 ماهه در اختیارشان قرار می گیرد. در این برنامه مباحث به تفکیک و زمان مطالعه آن مشخص شده است و براساس ترتیب پیش نیاز و زمانبندی برای هر بحث از هر درس شما می توانید جلو برید و در 4 ماه به طور منظم با روزانه 10 ساعت زمان برای مطالعه کلیه مطالب را تمام کنید.

تجربه رتبه برترها از برنامه 4 ماهه

موفقیت در کنکور مرهون، برنامه ریزی و استراتژی دقیق است. هر بخش از برنامه باید در موعود مقرر به اتمام برسد. تجربه رتبه برترهای از برنامه 4 ماه نشان میدهد که چنانچه فاز آموزش و یادگیری بیش از 4 الی 5 ماه طول بکشد کسب رتبه دشوار خواهد بود. برنامه 4 ماهه حرف آخر کمک میکند تا در 4 ماه بتوانید دوره آموزش را سریع و به موقع به اتمام رسانید. این امر باعث شروع فاز مرور، جمعبندی و تست خواهد شد.

برنامه سه ماهه حرف آخر

بیشتر داوطلبان این برنامه را با 6040 میشناسند. برنامه 6040 ویژه داوطلبان پشت کنکوری و دانش آموزان سال دوازدهم است. این دو گروه چنانچه تا بهمن ماه نتوانسته اند به هر دلیل خود را برای کنکور آماده کنند از 6040 میتوانند استفاده کنند. این برنامه از دو بخش آموزش و یادگیری(60) و بخش مرور و تست(40) استفاده کنند. در بخش 60 نکات مهم به روش های نوین آموزش داده شده است. برای حل تست بیشتر 20 آزمون بخش 40، با داشتن درسنامه هر تست بهترین منبع برای مرور و جمعبندی است. اساتید با طراحی سوالات احتمالی کنکور،مهمترین تست های هر درس را استخراج کرده اند.

نحوه دریافت و مشاوره از تیم برنامه ریزی کنکور حرف آخر

بی شک موفقیت در انجام کارهای بزرگ و کوچک، اتفاقی صورت نمی گیرد و انسانهای بزرگ موفقیت های خودشان را به طور اتفاقی کسب نکرده اند. موفقیت و طی کردن پله های ترقی قاعدتا دارای اصول و مفاهیم پایه ای است که آنها را باید بشناسیم و به کار بگیریم. از زندگی روزمره تا کسب و کار حرفه ای، بدون برنامه ریزی قبلی و اندیشیدن در مورد انجام آن راه به جای نمی برد. شما نمی توانید بدون نقشه قبلی به راه ترقی و پیشرفت ورود پیدا کنید. در صورت وارد شدن به این راه، کسب موفقیت غیر ممکن می گردد.

اهمیت برنامه ریزی در کنکور

برنامه ریزی، در کنار کسب منابع خوب کنکوری و تلاش داوطلب سه فاکتور اصلی موفقیت در آزمون سراسری را تشکیل میدهد. برنامه ریزی مدون، به جهت دهی انرژی و انگیزه داوطلب کمک میکند. رکن مهم در برنامه ریزی، شناخت ضعف های آموزشی و تلاش برای رفع آنهاست. خیلی از داوطلبان به دلیل ترس از مواجه شدن با مشکلات درسی خود، با دروسی که نقطه قوت دارند شروع میکنند. این امر باعث برهم خوردن تعادل برنامه در طول دوره آموزش میشود. یک برنامه ریزی قوی باید ابتدا از نقاط ضعف شروع شود.

ارتباط با ما

وجود کنکور سراسری و رقابت پرتنش و استرس زای کنکور درحساس ترین برهه زندگی دانش آموزان، و دلایلی از قبیل رقابت شدید، فرآیند طولانی مدت آماده شدن برای این رقابت، وجود منابع متعدد درسی، وجود تنش های کاری، درسی و شخصی و خیلی موارد دیگر، نیاز به برنامه ریزی منسجم در این عرصه را ایجاب می کند. بر اساس رسالت موسسه حرف آخر، امر مهم برنامه ریزی دوستان کنکوری را بر عهده گرفته است. به این امید که بتوانیم در موفقیت و ترقی شما دوستان کنکوری گامی برداشته باشیم. برای کسب مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *