مقالات

شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر

شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر شاید برای خیلی از دانش آموزان آرزو باشد. شاید خیلی از کنکوری ها به هر دلیلی بخواهند راحت از پکیج های قفل شکسته حرف آخر استفاده کنند. اما دانش آموز عزیز قبل اینکه به آرزوت فکر کنی. و دوست داشته باشید که بهش برسید قصد دارم کمی از حرف آخر برایتان بگویم. از زحمت های که برای تهیه این پکیج ها کشیده میشود. از وقت و زمانی که اساتید جهت تدریس میگذارند و خیلی مسائل دیگر. امیدوارم بعد از مطالعه این پست تصمیم درست را بگیرید و منصفانه در مورد زحمات حرف آخر قضاوت کنید.

شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر

سرقت زحمت دیگران در زمینه های مختلف هنر نیست. افراد زیادی در جامعه ما هستند که برای تولید ایده و فکری که داشته اند، ماه ها و سالها زحمت کشیده اند. هزینه کرده اند و از آسایش و آرامش خود زده اند تا بتوانند بعنوان عضوی از این جامعه خدمات ارزنده ای را در اختیار دیگران قرار بدهند. همچین تلاشهای همواره دو سر برد داشته است. برد برای تولید کننده و مبدع، و برد برای استفاده کنند و جامعه. اما متاسفانه عده ای هستند که همواره جهان را با عینک خود مشاهده میکنند. همواره مانند یک زلو در کمین هستند تا سر فرصت بتوانند زحمات، سختی ها، هزینه و دسترنج دیگران را بمکند. از همه بدتر کسانی اند که پیرو و مقلد این افراد هستند و به دلایلی دوست ندارند انتخاب راه اشتباه خوشان را بپذیرند و چند دقیقه به زحمات دیگران فکر کنند.

حرف آخر برای دانش آموزان چکار کرد؟

استاد عبدالرضا منتظری، مدیر موسسه حرف آخر، برای اولین بار در کشور، بعد از سالها تلاش، مطالعه، تجربه و خطا، وقت گذاشتن و انرژی، روشی را وارد حوزه آموزش دروس کشور کرد که تا به امروز سابقه نداشته است. در واقع سنتی شکنی کرد و به همه سنت های منسوخ شده آموزش در کشور پشت پا زد و سبکی جدیدی را طراحی و بنیاد نهاد که در نوع خودش بی سابقه بود. از بهترین مدرسان کشور دعودت به همکاری کرد و با تشکیل تیم ها و اتاق فکرهای متعدد، بعد از سالها تلاش پکیج های آموزشی مقاطع ابتدایی، راهنمایی و کنکور را تدریس و روانه جامعه آموزشی کشور کردند. با این پکیج ها دانش آموزان نیازی به حفظ کردن مطالب ندارند، مفهومی و شهودی کل کتاب را یاد میگیرند، بخواهند خیلی راحت میتواند با پیکج های حرف آخر مسیر زندگی خودشان با کسب رتبه تغییر بدهند.

سنگ بنای آموزش مفهومی در کشور

همانگونه که اشاره شد، حرف آخر با روش های جدید آموزشی پا به عرصه تولید محتوای آموزشی کشور گذاشت. برخلاف سایر موسسات و انتشارات دیگر، روش پویانمایی و آموزش شهودی را جایگزین حفظ کردن مطالب و استفاده از تخته سیاه و وایت برد کرد. همین امر باعث شد از دانشگاه روش شناسی فرانسه گواهینامه آیکام را دریافت کند. برای تولید محتوای این پکیج ها کلی زحمت شبانه روزی، تولید انیمیشن های آموزشی، نحوه آموزش، شیوه تدریس و … کلی تلاش دیگر صرف شده است. روزهای که حرف آخر شروع به تولید پکیج های آموزشی کرد حداقل امکانات را در اختیار داشت. رقیبان فهمیدند که اگر حرف آخر گسترش پیدا کند میتواند تولید محتوای منسوخ شده آنها را زیر سوال ببرد به همین دلیل از همان روز های اول با روش های متخلف خواستند مانع رشد حرف آخر شوند اما خوشبختانه نتوانستند. چون عشق و تلاش اساتید پای کار بود.

سرقت بی دریغ از حرف آخر

سرقتی که افراد سود جو از حرف آخر کردند، چون هدفمند بود و از سوی افراد خاصی سازماندهی شود بود بسیار بی سابقه بود و برای سایر موسسات دیگر به این شکل اتفاق نیفتاده است. افراد خدانشناس خواستن تیشه به ریشه حرف آخر بزنند. اما بودن و هستند کسانی که هنوز دلشان با خداست و پای حرف آخر ایستادند. ایستادند تا حرف آخر رسالتش که همان ارائه آموزش مناسب برای بچه های کشور بود را توسعه بدهد. حرف آخر به راهش ادامه میدهد و حتی قوی تر از همیشه. اما سارقان روز به روز ذلیل تر و خوارتر خواهند شد. اینکه سارقان و کپی کارها چگونه نان دزدی بر سفره خانواده شان میگذراند غیر قابل تصور است. اینکه چگونه راحت میتوانند زحمت، تلاش و عرق ریختن بهترین مدرسان کشور را برای سود اندک خود فدا کنند قابل تصور نیست.

از خودتان مایه بگذارید

گاها شنیده میشود که بعضی افراد سود جو و کپی کار اذعان میکنند که برای کمک و از سر خیر خواهی به افراد بی بضاعت کپی محصولات حرف آخر را با قیمت پایین تر در اختیار دانش آموزان قرار میدهند. باید به این افراد گفت که از وجود و هستی خود برای دیگران مایه بگذارید.مثلا میتوانید هزینه تحصیل چند نفر دانش آموزان بی بضاعت را متحمل شوید. یا اینکه از جیب خودتان مقداری از هزینه های آنها متقبل شوید. یا اگر خیلی آدم حسابی هستید میتوانید برای دانش اموزان بی بضاعت معلم خصوصی بگیرید. و یا اینکه خودت بعنوان مدرس خصوصی تدریس کن و برای دانش آموزان رفع اشکال کن و خیلی موارد دیگر. ببینید توان و شهامت این کارا را دارند؟ بعد متوجه خواهید شد که چقد ضعیف، خوار و ذلیل هستند و نیتی جز دزدی از زحمات دیگران نداشته اند.

شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر هنر نیست

خیلی از افراد سودجو به ظن خود شاید این کار را هنر و ذکاوت بدانند. اما در هر هیچ جای دنیا، و در هیچ دین، اعتقادی و قاموسی دزدی از دیگران و آثار بقیه هنر نیست. گاها بعضی از دانش آموزان هزینه پکیج های حرف آخر را دلیل استفاده از محصولات کپی میکنند. اگر آموزش بی نظیر حرف آخر را با هزینه های مدارس و موسسات خصوصی مقایسه کنند خواهند فهمید که هزینه اخذ شده فقط جهت چرخه تولید پکیج ها است. برای اینکه چرخه تولید حرف آخر پایدار بماند و همه دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند این هزینه لازم و ضروری است. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، دزدی افراد سود جو را از سر خیر خواهی نبینند بلکه هدف و قصدی دیگر است.

دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد نسخه برداری از محصولات داخلی

سوال: آیا نسخه برداری از نوارهای کامپوتری(Disk) جایز است؟ و بر فرض حرمت، حتی با علم به اینکه بعضی از دیسک های کامپیوتری با توجه به اهمیت محتوای آن، بسیار گران بها هستند؟
احواط این است که در نسخه برداری و تکثیر نوارهای کامپیوتری که در داخل تولید شده است، حقوق صاحبشان از طریق اجازه از آنان رعایت شود.

اساتید حرف آخر با توجه به اختصاص زمان و وقت جهت تدریس و ارائه پکیج های حرف آخر و صرف هزینه های زیاد برای تولید آن به هیچ شخصی  اجازه استفاده از محصولات کپی را نخواهند داد. 

سخن آخر

همه ماها آروزهای مادی زیادی داریم. اما دلیل نمیشود که برای رسیدن به آنها، از دیوار دیگران بالا رویم. نمیتوانیم برای رسیدن به خواسته هامون از دیگران دزدی کنیم. خدا از حق خودش میگذرد اما از حق الناس نمیگذرد. با خرید پکیج های کپی حرف آخر آینده خودتان را تباه نکنید.

ارتباط با ما

برای دریافت مشاوره رایگان تحصیلی، کنکوری و ارتباط با مشاورین ارشد موسسه میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

9 نظر در “شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر

  1. دیلا گفت:

    سلام. من پکیجهای حرف آخر را خریدم و استفاده کردم ولی متاسفانه الان لنز لب‌تابم خراب شده دیگه سی‌دی‌ها را نمی‌خونه. الان چیکار کنم؟
    ممنون

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید.

  2. شایان گفت:

    من به مشاورتون گفتم لپتاپم عوض میشه گفت راهکار میدم بهت
    الان میگن چهل درصد دوباره پرداخت کن تا کد بدیم
    خدایی من به این چی بگم ? چرا دوباره باید پول بدیمم
    چرا پول مردم و مبخورید من مگه شاگرد شما نیستم فاکتور خرید دارم سند دارم مدرک دارم برا چی باید دوباره پول بدم کدوم موسسه دوبار یه چیزی رو میفروشه .. کی این قانونو و گذاشته حلالتون نمیکنم اگ بازم ازم پول بگیرین من به مشاور گفتم که لپتاپم عوض میشه. اصلا شاید هی یکی ویندوزش خراب شد چرررررااااااااا چهل درصد باید پول بده

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      در صورتی که فاکتور معیوب بودن سیستم قبلی وجود دارد نیازی به پرداخت 40 درصد هزینه نیست. شما با شماره 02164035 داخلی بخش فنی از ساعت 9 الی 16 تماس بگیرید

    2. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      در صورتی که فاکتور معیوب بودن سیستم قبلی وجود دارد نیازی به پرداخت 40 درصد هزینه نیست. شما با شماره 02164035 داخلی بخش فنی از ساعت 9 الی 16 تماس بگیرید

  3. محمد مهدی گفت:

    سلام من خواستم چند تا پکیجی ک سال قبل نرسیدم فعال کنم و امسال خواستم بخونمشون گفتن سریال منقضی شده و گفتن دوباره ده درصد قیمت رو پرداخت کنید آخه من که یبار خریدم ازتون همون کد فعالسازی قبلی رو بگین دیگه من کارم راه بیوفته
    آدم از اینکه اورجینال خریده پشیمون میشه اه

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      چنانچه منقضی شده با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید

      1. محمدرضا گفت:

        سلام ببخشید من دوماه پیش حرف آخر ثبت نام کردم و مدت اعتبار یکسال نوشته که الان ۱۰ ماهش مونده اگه نتونم تموم کنم قفل میشن ؟سریال هاشم ۲۰ رقمی هسن

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          قابل تمدید است برای تمدید مجدد میتوانید با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *