مقالات

استاد همدانی دبیر زیست حرف آخر

استاد همدانی دبیر زیست حرف آخر

استاد محمد همدانی دبیر زیست حرف آخر با ترکیب دانش و فناوری جدید آموزشی برای داوطلبان و دانش آموزان گروه تجربی، سورپرایز ویژه دارد. کسی نمی تواند منکر تاثیر زیست در کنکور و یادگیری آن باشد. در نگاه اول زیست شناسی درس ساده ای به نظر می آید اما در سالهای اخیر به دلیل تغییر در ماهیت طراحی تست ها، دیگری هر داوطلبی نمی تواند درصد بالای کسب کند.


آمارها به خوبی گویایی کار است. به طور متوسط داوطلبان تجربی روزانه 3 ساعت به مطالعه زیست در 8 ماه پایانی کنکور اختصاص میدهند اما میانگین این درس در آزمون سراسری تقریبا 10 است. خوب سوال اینجاست چرا به رغم کسب 3 سال آموزش در مدرسه و کلی مطالعه برای کنکور، میانگین زیست شناسی در کنکور تا این اندازه کم است؟


جواب این سوال را باید در سطح علمی مدرس و روش تدریس جستجو کرد. هنوز دانش آموزان تجربی برای یادگیری زیست متکی بر حفظ کردن مطالب کتاب هستند و هیچگونه تصور خارجی از زیست انسانی، جانوری و گیاهی ندارند. به همین دلیل است پشت کنکوری ها با یکسال فاصله از فضای رسمی آموزش می گویند ” هر چی خوندیم یادمون رفته و اصلا از زیست چیز زیادی نموده”

در دپارتمان زیست حرف آخر، دو برگه برنده یادگیری یعنی دانش و روش تدریس با هم ترکیب شده و بهترین مجموعه آموزشی زیست شناسی کنکور ارائه شده است. استاد همدانی دبیر زیست حرف آخر، با تجربه خوب و درخشان در آموزش، اطلاعات و دانش کافی، مسلط بر موضوع تدریس و با فناوری جدید آموزشی به صورت مفهومی و بصری، بی بدیل ترین مجموعه زیست کشور را ارائه داده است.

استاد همدانی دبیر زیست حرف آخر کیست؟


استاد همدانی دارای مدرک کارشناسی زیست مولکولی و دکترای MBA دارای سابقه درخشان در تدریس و آموزش است که با خیلی از موسسات و انتشارات مختلف آموزشی و کنکوری به دلیل توانایی بالا در تدریس دارای سابقه همکاری است.
مولف کتاب زیست دهم، یازدهم و دوازدهم گاج
مولف 10 آزمون تخته سیاه
مولف تست طبقه بندی شده زیست دهم نانو
مولف تست جامع 40 استاد
مولف صحیح و غلط های زیست شناسی مهر و ماه
مولف مجموعه جزوات 13 گانه شخصی و دهها اثر دیگر
مدرس زیست بهترین آموزشگاه های کنکوری کشور و مدارش تیز هوشان تهران
استاد پروازی تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز و …
همانگونه که اشاره شده استاد همدانی دارای توانایی فوق العاده و جذاب در تدریس است. انتقال مطالب با روش های ساده و قابل فهم به دانش آموزان، ایشان را از سایرین مجزا کرده است و به همین دلیل خیلی از موسسات کنکوری و آموزشی از توانایی ایشان در تدریس استفاده و بهره می برند.
اما موسسه حرف آخر توانسته با ایجاد اتاق فکرهای به روز و روش های نوین آموزشی، زمینه تدریس زیست را برای استاد همدانی در پکیج های زیست حرف آخر به نحوه دیگری فراهم کرده است.
ترکیب دانش استاد همدانی و روش های نوین حرف آخر، باعث خلق و ایجاد قوی ترین و بی نظیرترین پکیج زیست کنکور کشور شده است.

طرح درس زیست همدانی در حرف آخر


استاد همدانی در طرح درس زیست حرف آخر با یک تیر چند هدف مهم و مد نظر دانش آموزان را زده است. قدم نخست تدریس جامع درسنامه منطبق بر سر فصل های کتاب درسی میباشد. بدون سطح بندی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، کلیه مباحث زیست شناسی از ابتدا و مقدمه به صورت مفهومی و بصری تدریس میشود. یعنی حتی داوطلبان گروه ریاضی و انسانی قصد شرکت در آزمون گروه تجربی را دارند میتوانند به سادگی از این فیلم های آموزشی زیست شناسی حرف آخر استفاده و درصد بالای کسب کنند.


بخش دوم تدریس استاد همدانی، به آموزش راهکارهای تست زنی اختصاص داده شده است. یعنی داوطلبان تجربی دیگر دغدغه حل تست را نداشته باشند. راهکارهای تست زنی در پکیج هفت الگوی طلایی زیست شناسی استاد همدانی و استاد منتظری ارائه شده که کمک میکند بتوانید در 20 ثانیه سخت ترین تست های زیست آزمون سراسری را بزنید.


برای تسلط بیشتر بر مطالب، در بخش پایانی هر جلسه تدریس، نکات مهم مجددا ارائه و کلی تست تالیفی و سراسری حل و تحلیل میشود. بنابراین میتوانید به یک تیر سه هدف آموزش، حل تست و مرور را بزنید و این موضوع فقط در زیست حرف آخر قا تدریس استاد همدانی مقدور است.

ویژگی های تدریس استاد همدانی


همانگونه که اشاره کردیم توانایی های خاصی در تدریس استاد همدانی دبیر زیست حرف آخر وجود دارد که توجه ها را به خود جلب کرده است.
ارائه مفاهیم مطالب با لحن ساده به نحوی که دانش آموزان نیازی به اختصاص زمان زیاد به یادگیری ندارند.
بدون پرداختن به حاشیه های تدریس، مستقیم به آموزش می پردازد و همین عامل باعث شده تایم تدریس مناسب با زمان دانش آموزان و داوطلبان باشد.
آموزش و تدریس از پایه ومقدمه، تا همه دانش آموزان بتوانند در هر سطحی از آن استفاده کنند.
تدریس دو استاده برای جلوگیری از خستگی داوطلب
به کارگیری پویانمایی در تدریس برای ارائه آموزش مفهومی و بصری مطالب
به کارگیری حافظه بلندمدت و تصویری
کمک به عدم حفظ کردن مطالب

پک بندی زیست استاد همدانی در حرف آخر

 

میدانیم که تست های زیست کنکور به صورت مفهومی و ترکیبی طراحی میشود. همچنین میدانیم که ماهیت تست های زیست، حفظیاتی، مفهومی و ترکیبی است. برای پاسخ به نیاز آموزش دانش آموزان با دو اصل شهودی سازی و تدریس مجزا این مشکل برای کنکوری ها مرتفع شده است.


در قدم نخست از پویانمایی و انمیشن سازی استفاده شده تا دانش آموزان بتوانند بدون نیاز به حفظ کردن مطالب، تست های حفظیاتی را بزنند.
در جهت ساده سازی تست های ترکیبی، مباحث گیاهی و ژنتیک به صورت مجزا تدریس شده است. یعنی کلیه مباحث زیست گیاهی و ژنتیک در به صورت جداگانه و مجزا از مباحث زیست جانوری و انسانی تدریس شده است. بنابراین زیست حرف آخر با تدریس جدید استاد همدانی شامل 5 پکیج زیست دهم، زیست یازدهم، زیست دوازدهم، زیست گیاهی و ژنتیک حرف آخر است.

سوالات متداول دانش آموزان


زیست همدانی چطوره؟

خیلی از دانش آموزان در پرسش و پاسخ های حرف آخر کامنت زیست همدانی چطوره را به اشتراک می گذارند. با توجه به معرفی مختصر ویژگی های آموزشی زیست استاد همدانی میتوان گفت که قوی ترین پکیج زیست برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور تجربی است.


طرح درس زیست همدانی در حرف آخر چگونه است؟
اشاره کردیم که استاد همدانی زیست حرف آخر را با در نظر گرفتن سه لایه آموزش، راهکار تست زنی و حل تست تدریس کرده است. داوطلبان به هیچ منبع دیگری نیاز ندارند.


دانلود جزوه زیست همدانی امکان پذیر است؟
جزوه زیست همدانی در حرف آخر به صورت PDF در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. به دلیل استفاده از انیمیشن سازی در تدریس، فیلم های آموزشی زیست استاد همدانی در حرف آخر بسیار گویا است و نیازی به داشتن جزوه و خلاصه نویسی نیست.


نکته و تست زیست همدانی برای کسب درصد بالا کافیست؟
کسب درصد بالا در زیست شناسی در قدم نخست مرهون دریافت آموزش مفهومی و ترکیبی است. داوطلبان زمانی میتوانند به تست ها به سادگی پاسخ دهند و درصد بالا کسب کنند که آموزش مناسبی را دریافت کرده باشند. نکته و تست زیست همدانی مکمل فیلم های آموزشی است.

زیست همدانی یا عمارلو کدام بهتر است؟

طبیعی است که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری همواره دنبال بهترین منبع هستند به همین دلیل سوالاتی از این قبیل مطرح میکنند زیست همدانی یا عمارلو کدام بهتر است؟ زیست همدانی یا ارامفر، زیست همدانی یا حنیف و سوالاتی از این قبیل.


نکته بسیار مهم در تدریس زیست حرف آخر استاد همدانی، ترکیب دانش ایشان با روش های نوین آموزشی میباشد. در خیلی از موسسات، فناوری تدریس زیست یه صورت تصویری و مفهومی دسترس نیست و دانش آموزان درک درستی از مباحث پیدا نمی کنند و مجبور هستند که مطالب را حفظ کنند. اما زیست استاد همدانی در حرف آخر پاسخگوی نیاز آموزشی داوطلبان است.

سفارش زیست استاد همدانی

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند جهت سفارش زیست استاد همدانی با شماره های 09106620394 و 02166094258 تماس حاصل فرماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *