کسب رتبه برتر در کنکور 1400

کسب رتبه برتر در کنکور 1400

روی سخن ما با دانش آموزانی است که سه سال آینده یعنی سال 1400 کنکور دارند و خواهان کسب رتبه برتر در کنکور 1400 هستند. نیت ما از این مقاله بر حسب تجربه رتبه برترهای هر سال کنکور سراسری است. تجربه دوستان رتبه برتر در کنکور تجربی، ریاضی و انسانی نشان میدهد که کسب موفقیت و رتبه برتر یکساله بدست نمی آید و پشت هر موفقیت بزرگ سالها تلاش و کوشش هست.

کسب رتبه برتر در کنکور 1400

تعداد دانش آموزان زیادی وجود دارند که مهر 97 سال دهم تحصیلی را شروع کرده اند و قرار است سال 1400 کنکور برای کسب رتبه برتر و موفقیت بسیار چشم گیر باهم دیگر رقابت کنند. دوستان سال دهم باید از الان به فکر کسب رتبه برتر باشند و رقابت در کنکور را به سال آخر موکول نکنند چون سال آخر تحصیلی به دلیل وجود کلاسهای درسی و امتحانات نهایی مجال مطالعه و خواندن کنکور را نمیدهد و نمیتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند.یکی از پارامترهای موفقیت در کنکور داشتن برنامه و چشم انداز است. باید برای کسب رتبه برتر در کنکور کنکور 1400 از هم اکنون مثل موفقیت را چید تا بتوانید به خوبی موانع کنکور را طی کنید.

 

مثلث کسب رتبه برتر در کنکور 1400

هر موفقیتی مرهون آیتم های مختص به خودش است. کنکور هم از قاعده مستثنا نیست و دارای آیتم های مختص به خودش است. اما سه آیتم از بقیه عوامل در کنکور مهم تر هستند که یک مثلث را تشکیل داده اند و ما اسم آن را مثلث موفقیت در کنکور گذاشته ایم. این سه آیتم شامل منابع کنکوری، برنامه ریزی و تلاش و پشتکار است که به توضیح کدام از این سه آیتم خواهیم پرداخت.

 

کسب رتبه برتر در کنکور 1400

منابع کنکوری

منبع مناسب و عالی کنکوری سکوی پرتاب شما بریی کسب رتبه برتر در کنکور 1400 است. یک منبع خوب کمک میکند در زمان بسیار دوره آموزش و یادگیری را تمام کنید و خیلی سریع فاز جمعبندی و مرور را شروع کنید. همچنین کمک میکند خیلی سریع بر مشکلات درسی فائق آید که این امر باعث ایجاد انگیزه و تقویت اعتماد به نفس شما میشود. با این انرژی مثبت میتوانید به سرعت موانع کنکوری را طی کنید.

کسب رتبه برتر در کنکور 1400

 

برنامه ریزی

یکی از الزامات سراسری برای کسب رتبه برتر در کنکور برنامه ریزی است. برنامه ریزی چراغ راه و هدایت کننده شما به سمت هدف و آرزوی شما است. برنامه ریزی مدون کمک میکند که وارد راه های فرعی نشوید و انرژی و انگیزه تان صرف حاشیه های کنکور نشود. بلکه تمام وقت و با جدیت فقط هدفتان را دنبال کنید. امروزه مشکل اساسی همه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برنامه ریزی است. اکثر داوطلبان علیرغم برنامه های که طرح میکنند نمی توانند اجرا کنند و مدام شاکی میشوند که چگونه دارای مطالعه پایداری داشته باشند. سعی کنید برنامه ریزی تان براساس رفع مباحثی باشد که ضعیف هستید و در گام دوم به اندازه توانتان از خودتان انتظار داشته باشید. بحث دیگری که در برنامه ریزی وجود دارد این است که همه دروس را نمی توانید در برنامه بگنجانید.

کسب رتبه برتر در کنکور 1400

تلاش و پشتکار

تلاش و پشتکار مستمر باعث موفقیت و رسیدن به هر هدفی است. یکی از آفت های کنکور وقفه در تلاش و پشتکار است. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که کنکور و موفقیت در کنکور 1400 مستلزم تلاش و پشتکار مداوم است. با جدیت هر چه تمام برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید.

کسب رتبه برتر در کنکور 1400

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان عزیز می توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09106620394  و 09120085450 با موسسه حرف آخر تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر
  • پشتیبانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *