ابر زیست حرف آخر – زیست استاد همدانی

ابر زیست حرف آخر

ابر زیست حرف آخر نمونه کوچک از تدریس بی نظیر اساتید بی نظیر زیست شناسی کشور در دپارتمان زیست حرف آخر میباشد. حرف آخر مبدع روش های نوین تدریس در کشور، برای اولین بار، تکنیک پوبا نمایی در آموزش را برای تدریس مفهومی و شهودی در درس زیست شناسی به کار گرفت. استفاده از این روش برای تدریس زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب فرار و مهم زیست شناسی را فراهم کرد و این امر باعث شد، تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری باعث زیست شناسی را حفظ نکنند و به بتوانند به عینه کلیه جزئیات زیست شناسی را از نزدیک ببینند.

ابر زیست حرف آخر

زیست شناسی درس مهم و تاثیر گذاری در کسب رتبه برای دانش آموزان و داوطلبان گروه آزمایشی تجربی محسوب میشود. علیرغم اینکه داوطلبان وقت زیادی را به مطالعه و یادگیری زیست شناسی اختصاص میدهند اما درصد بسیار کمی از آنها میتوانند درصد بالای 50 در زیست شناسی آزمون سراسری کسب کنند. چون مطالب بسیار مهم، فرار و بخش زیادی از سوالات به صورت مفهومی و ترکیبی طرح میشود. طبق روش های سنتی که هنوز خیلی از موسسات کنکوری  ارائه میدهند داطلب باید مطالب را حفظ کند. این امر به دلیل تاثیر گذاری روس حافظه کوتاه مدت و فراموشی زود هنگام، باعث اتلاف وقت، کاهش راندمان و از حیث روحی و روانی باعث ایجاد اضطراب و استرس در داوطلب میشود.

زیست شناسی حرف آخر

زیست شناسی حرف آخر مشکلات مطالعه و کسب درصد بالا در آزمون سراسری را به صورت بسیار حرفه ای حل کرده  است. کلیه مباحث به صورت تصویری آموزش داده شده، و یک آزمایشگاه مجازی زیست شناسی در اختیار داوطلبان گروه تجربی قرار گرفته است که میتوانند کل پدیده های زیست شناسی را از نزدیک ببیند و تجربه کنند. زیست دهم حرف آخر نمونه عالی از پکیج های زیست شناسی دپارتمان زیست حرف آخر است. سایر پکیج های زیست یازدهم حرف آخر و زیست دوازدهم حرف آخر نیز برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ضبط و تدریس شده است.

ارتباط با ما

برای دریافت ابر زیست حرف آخر و سفارش سایر پکیج های کنکوری حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید. برای دریافت ابر زیست حرف آخر به تلگرام شماره های فوق پیام بدید.

مشاوره کنکوری

سفارش پکیج های حرف آخر

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

پکیج پیشنهادی برای دوران طلایی کنکور

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر

 

2 نظر در “ابر زیست حرف آخر – زیست استاد همدانی

  1. امیر گفت:

    سلام استفاده از جزوه ابر زیست جانوری و انسانی به صورت رایگان یا همون غیر قانونی مشکل داره؟!

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      استفاده از محصولات کپی حرام است. اساتید اجازه استفاده از محصولات کپی را به کسی نمیدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *