برگزاری دو آزمون کنکور 99

آزمون های آزمایشی حرف آخر

بعد از صحبت های یک ماه اخیر وزیر علوم، برگزاری دو آزمون کنکور 99 از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو سازمان سنجش اعلام شد. اما تا زمان درج این پست، هنوز به طور موثق این خبر تایید نشده است و سایت سازمان سنجش نیز اطلاعیه ای در این زمینه قرار نداده است. طبق اعلامیه های و اخبار قبلی از سوی وزات علوم، وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش کنکور 98 آخرین کنکور داوطلبان دوره نظام قدیم است که در این آزمون برای دو گروه نظام آموزشی قدیم و جدید، سوالات متناسب با منابع آنها طراحی خواهد شد و کنکور 98 فقط دو آزمون خواهد بود که بعد از آن یعنی کنکور 99 و بعد تک آزمون و فقط براساس منابع نظام جدید میباشد.

 

برگزاری دو آزمون کنکور 99

ماه گذشته و همزمان با شروع ثبت نام کنکور سراسری 98 وزیر علوم اعلام کرده بود که با توجه به درخواست مکرر داوطلبان نظام قدیم برای دو آزمون کردن کنکور 99، در صورتی که این دسته از داوطلبان به حد نصاب برسند کنکور 99 نیز دو آزمون برگزار میشود و براساس منابع نظام قدیم نیز طراحی میشود. حالا بعد گذشت یکماه از این اظهارت امروز خبری از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو سازمان سنجش اعلام شده که در حال حاضر روی سایت سازمان سنجش قرار نگرفته است و فقط در سایت های کنکوری و شبکه های مجازی دست به دست میشود. این اخبار در شرایطی منتشر میشود که بسیاری از داوطلبان دوره نظام قدیم برای کنکور 99 جهت انتخاب منابع کنکور(نظام قدیم یا نظام جدید) سردر گم هستند.

 

تکمیلی

بالاخره سازمان سنجش نظر نهایی خود را بعد از ماه ها در مورد کنکور 99 اعلام کرد. باتوجه به درخواست داوطلبان، براساس مصوبه هفدمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به مورخه 97/12/26 برای آخرین بار همانند آزمون سراسری سال 1398،  کنکور 99 نیز به صورت دو آزمون( دو مجموع سوال) برگزار خواهد شد.

 

 

دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  1. مشاوره کنکوری
  2. مشاوره انگیزشی
  3. مشاوره تخصصی زیر نظر رتبه برترهای حرف آخر
  4. تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

برگزاری دو آزمون کنکور 99

 

 

2 نظر در “برگزاری دو آزمون کنکور 99

  1. زهرا گفت:

    به نظر شما کی به طور قطع اعلام میکنن؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      فعلا از سوی سازمان سنجش خبری اعلام نشده است. به محض اینکه اعلام شود اطلاع رسانی میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *