دریافت تخفیف حرف آخر

بن تخفیف حرف آخر

دریافت تخفیف حرف آخر را به طور مستقیم از طریق مشاورین ارشد موسسه مقدرو ساخته ایم. هم اکنون بسته آموزشی و کنکوری از اول دبستان تا کنکور برای مقاطع مختلف تحصیلی تدریس و موجود است. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری جهت دریافت تخفیف مستقیم میتوانند از طریق شماره های درج شده در سایت نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

 تخفیف حرف آخر

موسسه حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، در بازه های زمانی مختلف، اقدام به ارائه تخفیفات ویژه میکند. برای دریافت مستقیم و بهره مندی از حداکثر تخفیفات میتوانید از طریق مشاورین ارشد اقدام به دریافت و سفارش پکیج های مد نظر کنید. هم اکنون برای پکیج های ابتدایی تا کنکور تخفیفات ویژه و استثنایی موجود است. دریافت بن تخفیف از مشاورین ارشد باعث ثبت تخفیفات برای دریافت سایر پکیج های مد نظرتون در ماه های آینده خواهد شد.

 تخفیف حرف آخر کنکوری

هم اکنکوری برای دانش آموزان دهم، یازدهم، دوازدهم و پشت کنکوری ها در دو پروژه جامع و 6040 تخفیف محدود موجود است. تک درس و جامع کل پکیج ها شامل تخفیف میشوند.

تخفیف حرف آخر متوسطه اول

دروس مقطع راهنمایی یا متوسطه اول نیز از حیث مدت زمان و تعداد به صورت محدود دارای تخفیف ویژه و استثنایی میباشد. تخفیفات موجود برای تک درس و جامع متفاوت میباشد.

 تخفیف حرف آخر ابتدایی

دروس ابتدایی نیز از حیث زمانی و تعداد به صورت محدود دارای تخفیفات فوق العاده و استثنایی میباشد.

آیا امکان رزرو تخفیفات تا چندین ماه وجود دارد؟

بله دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند با پرداخت بیعانه، به مدت 2 ماه بن تخفیف خود را رزرو کنند. ممکن است تخفیفات به اتمام برسد اما پرداخت بیعانه برای شما تا 2 ماه فرصت استفاده از تخفیفات را ثابت نگه میدارد.

از طریق میتوان بن تخفیفات را دریافت کرد؟

برای دریافت بن تخفیف  و رزرو آن میتوانید از طریق مشاورین ارشد موسسه اقدام  یا با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید.

زمان تخفیفات و دریافت بن تخفیف مشخص است؟

زمان ارائه تخفیفات موسسه حرف آخر مشخص نیست و در بازه زمانی متفاوت در طول سال این تخفیفات اعمال میشود. برای اینکه بتوانید در فرصت های محدود از تخفیف حرف آخر بهره مند شوید، با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید.

بخشی از مشاورین ارشد موسسه حرف آخر

آقای شهسواری با کد پرسنلی MOC1017

اقای دکتر یاری با کد پرسنلی MOC 1574

آقای الله یاری با کد پرسنلی MOC 1398

خانم سلیمانی با کد پرسنلی MOC 2187

خانم حسینی با کد پرسنلی MOC 2013

خانم اسکندری  با کد پرسنلی  MOC 2196

خانم حیدری با کد پرسنلی   MOC 2049

خانم شهبازی  با کد پرسنلی  MOC 1866

خانم شهابی با کد پرسنلی  MOC2158

خانم عباسپور با کد پرسنلی MOC2181

آقای خدایاری با کد پرسنلی MOC 2085

خانم نوربخش با کد پرسنلی MOC 2205

چگونه در طرح نخبگان ثبت نام کنبم؟

طرح نخبگان حرف آخر، ویژه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری و متوسطه دوم با همکاری دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و ایران استارت خورده است. برای ثبت نام از طریق مشاورین ارشد ذکر شده یا از طریق شماره های 02166041535 و 09120085450  اقدام یا تماس حاصل فرماید.

ظرفیت طرح نخبگان چند نفر است؟

ظرفیت طرح نخبگان 400 نفر میباشد. با توجه به کثرت دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سراسر کشور حتما در اسرع وقت اقدام به ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *