تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور-بهترین روش تدریس

تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور

در این پست قصد داریم در مورد تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور برای شما داوطلبان کنکوری عزیز صحبت کنیم. متد وشیوه های تدریس منابع درسی یکی از آایتم های خیلی مهم و تاثیرگذار در موفقیت کنکور است که شاید خیلی از داوطلبان آگاهی کافی نسبت به آن نداشته باشند. عدم آگاهی از این موضوع باعث اتلاف وقت و هزینه های سنگین مادی و مهمتر از همه زمان طلایی کنکور میشود. این موارد باعث از دست دادن روحیه و انگیزه و شکست داوطلب را به دنبال خواهد داشت، پس لازم و ضروری است داوطلب نسبت به انواع متدهای تدریس آگاهی کافی داشته باشد.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور

معایب تدریس سنتی

در تب و تاب کنکور خیلی از موسسات و کلاس های خصوصی به وجود آمدند که شور و شوق زیادی را اوایل در داوطلب جهت شرکت در این کلاس به وجود میاورند که از همان متد تدریس سنتی بهره میبرند و روش جدیدی جهت یاد گیری بهتر برای ارائه ندارند. حفظ کردن مطالب درسی متد اصلی کلاسهای سنتی است که این شیوه آموزش به دلیل تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت در نیمکره چپ مغز و فراموش زود هنگام به کلی منسوخ شده است. فراموش کردن سریع مطالب آموزش سبب ایجاد تکرار مکررات و مرورهای وقت گیر در برنامه ریزی داوطلب و ایجاد استرس و نگرانی میشود. همچنین باعث به تعویق افتاد فاز جمعبندی و تست زدن نیز میشود. بنابراین روش سنتی و حفظیاتی برای کنکور به کلی منسوخ شده و جوابگوی سوالات مفهومی کنکور نیست.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور

متد های تدریس نوین

برخلاف آنچه که در معایب تدریس به شیوه سنتی گفته شد در روش تدریس به شیوه نوین اصلا پارامتری به اسم حفظ کردن نوجود ندارد. داوطلب کل مطلب درس را به صورت مفهومی با توجه به ماهیت درس یاد میگیرد. برای مثال برای دروس محاسباتی از الگوهای مفهومی برای یادگیری انواع فرمول ها استفاده میشود و داوطلب فقط الگو را مفهومی یاد میگیرد. ضمنا این الگو ها با استفاده از تصاویر و به صورت شهودی تدریس میشود چرا که حتی اگه خود فرمول فراموش بشه تصویر شهودی از آن فرمول فراموش نخواهد شد چون که تاثیر و ماندگاری تصویر بیشتر از مباحث تئوری است که ما مطالعه میکنیم. بهره گیری از روش های دیجیتال و پویانمایی سبک جدید از آموزش را خلق کرده که مکم شایانی به درک مفهومی مطالب میکند و به دلیل تاثیر گذاری روی نیمکره سمت راست مغز باعث یادگیری زود هنگام و عدم فراموشی مطالب میشود.

 

متد تدریس موسسه کنکوری حرف آخر

موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور روش های نوین آموزش در تدریس و کنکور را پایه ریزی کرد که قبلا وجود نداشت. استفاده از تکنیک های جدید دیجیتال برای آموزش باعث ایجاد زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب شده است. برای اولین بار در کشور در موسسه حرف آخر دروس محاسباتی با مانند شیمی، فیزیک و ریاضی با چند راهکار ساده تحت عنوان” الگو” تدریس شده است و درس زیست شناسی با تصاویر سه بعدی در یک آزمایشگاه مجازی کلیه اطلاعات درسی و کنکوری را در اختیار داوطلب قرار میدهد. این امر توسط اساتید ممتاز کشور طی چندین سال زحمت و تلاش شبانه روزی ارائه شده، که موفق شده اند پروسه یادگیری را برای داوطلب به حداقل ممکن برسانند و حرف آخر را در صدر بهترین های کنکور کشور قرار دهند.

 

تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور

ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر – تاثیر متد تدریس در موفقیت کنکور

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه محصولات حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش پکیج های کنکوری
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *