تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری

کنکور عرصه رقابت بسیار سخت و چالش برانگیزی است که تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری توسط دوستانی که این رقابت را تجربه کرده اند میتواند رهگشایی بسیاری از مشکلات درسی و کنکوری خیلی از دانش آموزان و داوطلبانی باشد که میخواهند برای بار اول این رقابت را تجربه کنند. به همین منظور میخواهیم در موردهای که به آن اشاره خواهیم کرد به تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری بپردازیم. بر این اساس از دوستان کنکوری سالهای اخیر و دوستانی که برای چندمین بار کنکور را تجربه میکنند میخواهیم تجربیات خود را به صورت کامنت برای ما ارسال کنند تا منتشر و بقیه کنکوریهای عزیز از آن استفاده کنند.

تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری

موسسه کنکوری حرف آخر در نظر دارد که در مورد منابع حرف آخر، سوالات احتمالی کنکور حرف آخر و تجربه شخصی و اکتسابی دوستان کنکوری برای داوطلباون کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 اقدام به گرد آوری نظرات و پیشنهادات بپردازد.  تبادل نظر و تجربه در مورد کنکوری سراسری و همچنین چند مورد اشاره شده میتواند کمک بزرگی از حیث انتخاب منابع کنکوری و  راهکارهای که میتواند به کسب رتبه برتر داوطلبان جدید منجر شود، داشته باشد.

تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری

منابع حرف آخر

فعالیت اصلی حرف آخر تولید و انتشار منابع کنکوری برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید و نظام قدیم رشته تجربی و ریاضی است. شیوه تدریس حرف آخر در تمام دروس عمومی و تخصصی منحصر بفرد است و برای اولین بار حرف آخر روش پویانمایی و دیجیتال را وارد آموزش کرد تا بتواند زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب برای دانش آموزان را فراهم کند. خوشبختانه این شیوه تدریس بسیار مورد استقبال دوستان کنکوری قرار گرفته است. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سال های اخیر که از منابع حرف آخر استفاده کرده اند میتوانند نظرات خود برای ما و سایر داوطلبانی که میخواهند استفاده کنند ارسال کنند.

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر

بخش دیگر از فعالیت حرف آخر تولید سوالات کنکوری در سال 97 بود که سه هدف تست زدن، مرور و جمعبندی را دنبال میکرد.  سطح سوالات نسبت به کنکور های آزمایشی بسیار استاندارد و دارای پاسخنامه تصویری بود. هر کدام از اساتید مجموعه حرف آخر جدا از حل تست، درسنامه و نکات کنکوری و مهم مربوط به آن سوال را نیز تشریح میکردند که در فصل جمعبندی و مرور بسیار کاربردی و عالی بود. داوطلبان کنکور 97 که از این پکیج استفاده کردند میتوانند نظرات  خود را برای ارتقاء این پکیج برای کنکور 98 برای ما ارسال کنند.

نظرات کلی و تجربه شخصی دوستان کنکوری

یک بخشی از تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری را بخ تجربه شخصی شما داوطلبان عزیز اختصاص داده ایم. اینکه شمای که کنکور را تجربه کرده اید چه کمکی میتوانید به داوطلبان کنکور 98، کنکور 99 و کنکور 1400 داشته باشید. از نقاط قوت و ضعیف هایتان بگوید و اینکه اگر برمیگشتی و میخواستی مجددا کنکور را شروع کنید برای رفع مشکلات و ضعف هایتان چکار میکردید.

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حرف آخر و ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر می توانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر
  • پشتیبانی

تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری

2 نظر در “تبادل نظر و تجربه در مورد کنکور سراسری

  1. پگاه گفت:

    سلام به دوستان کنکوری من خودم با یه پکیج عالی برای دوران جمع بندیم آشنا شدم که خیلی داره بهم کمک می کنه.گفتم به شما دوستانم هم توصیه کنم امیدورام که بتونید ازش استفاده کنید. تخفیف خورده الان قیمتش 990 تومن شده . بسته شبیه‌ساز کنکور ۱۰ تا آزمون جامع هست که توی ۳۰۰ تا تست اومدن همه رو تحلیل کردن.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام منظورتون سوالات احتمالی حرف آخر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *