تخفیف ویژه حرف آخر

به مناسبت کسب رتبه دانش آموزان حرف آخر در کنکور 99 تخفیف ویژه حرف آخر برای مدت و تعداد محدود استارت خورد. خوشبختانه هر ساله بر تعداد رتبه برترهای حرف آخر افزوده میشود. امسال در کنکور 99 تعداد زیادی از دانش آموزان حرف آخر توانستن موفق به کسب رتبه برتر شوند.  به همین منظور به دستور استاد منتظری مدیر موسسه حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور 1400 تخفیف ویژه و استثنایی در نظر گرفته شده است.

 

تخفیف ویژه حرف آخر

منبع خوب کنکوری پارامتری قوی در کسب رتبه محسوب میشود. به قول رتبه برترهای کنکور سراسری، منبع مناسب و قوی سکوی پرتاب برای برتر شدن است. به همین دلیل دانش آموزان و داوطلبان کنکوری باید در انتخاب منبع مناسب کنکوری دقت و وسواس کافی به خرج دهند و بهترینها را انتخاب کنند. موسسه حرف آخر مبدع روش های نوین آموزشی از پیشتازان منبع کنکوری قوی در کشور محسوب میشود. هر ساله خیلی از دانش آموزان حرف آخر با همین منابع موفق به کسب رتبه ها برتر و قبولی در رشته های عالی میشوند.  تخفیف ویژه حرف آخر این شرایط را فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند با منبع مناسب آشنا شوند و برتر بودن را رقم بزنند.

 

 

ویژگی محصولات حرف آخر

اشاره شد که موسسه حرف آخر مبدع روش های نوین آموزشی از قبیل پویانمایی و راهکارهای سریع و کوتاه محاسباتی است. که در این پست فه صورت مختصر کوتاه به مهمترین ویژگی های محصولات کنکوری حرف آخر اشاره خواهیم کرد.

  • تدریس کلیه درسنامه با روش مفهومی و شهودی
  • ارائه نکات مهم کنکوری و جمعبندی مطالب مهم
  • استفاده از روش پویانمایی برای آموزش تصویری مباحث
  • ارائه راهکارهای تست زنی در کوتاه مدت
  • زمان و حجم کم تدریس
  • دارای کتاب کار و جزوات

 

ارتباط با ما جهت ثبت تخفیف ویژه حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای ثبت سریع تخفیفات ویژه حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند. توجه داشته باشیدکه تخفیفات دارای زمان و تعداد محدود است. مشاورین دپارتمان رتبه برتر حرف آخر منتظر ثبت تخفیفات شما در دفتر مرکزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *