تطبیق حرف آخر با کنکور 98

امسال نیز مانند کنکور سالهای قبل تطبیق حرف آخر با کنکور 98 باور نکردنی بود. تسلط و تبحر اساتید حرف آخر در تدریس و طراحی سوالات احتمالی، باعث شد درصد بالای از سوالات احتمالی حرف آخر در کنکور سراسری برای داوطلبان حرف آخری تکرار شود. در پکیج های آموزشی مانند زیست، فیزیک، شیمی و سایر دروس نیز اساتید سوالاتی را بعد از ارائه و تدریس درسنامه طراحی کنند که این بخش از آموزش و یادگیری نیز تطبیق بالای با سوالات کنکور 98 داشت.

 

تطبیق حرف آخر با کنکور 98

شیوه و روش جدید حرف آخر در آموزش راهی جدیدی برای یادگیری و آموزش دروس کنکوری باز کرده است. بر خلاف گذشته و روش های سنتی، داوطلبان و دانش آموزان حرف آخری با وچود پکیج های کنکوری حرف آخر، نیازی به حفظ کردن مطالب درسی و فرمولها ندارند بلکه به صورت مفهومی و شهودی کلیه مباحث را یاد خواهند گرفت. روش پویانمایی به کار گرفته شده در زیست حرف آخر باعث شده که داوطلبان گروه تجربی به صورت مفهومی بدون نیاز به حفظ کردن مطالب کلیه مباحث را یکبار برای همیشه یاد بگیرند و به دلیل تاثیر روش پویانمایی بر حافظه تصویری و بلند مدت نیازی به مرورهای مجدد نباشد. یا در دروس محاسباتی مانند ریاضی و فیزیک راهکارهای سریع محاسباتی باعث تطبیق زیاد این دروس در کنکور سراسری 98 شد.

 

در کدام دروس تطبیق زیاد بود؟

تطبیق حرف آخر با کنکور 98 نسبت به سالهای گذشته بسیار بالا بود اما در دروس ریاضی، فیزیک، زیست و دین و زندگی تطبیق 85 درصد بوده و سایر دروس نیز 70 درصد تطبیق داشته است. در سوالات احتمالی کنکور 98 نیز 85 درصد تطبیق وجود داشته که برای کنکور 98 سوالات احتمالی با استقبال شدید داوطلبان نظام قدیم و نظام مواجه شد. خوشبختانه حرف آخر با در اختیار داشتن اساتید مجرب توانسته است در زمینه تولید محتوای کمک کنکور گام اساسی بردارد. بنابراین داوطلبان کنکور 99 و کنکور 1400 میتوانند با انتخاب موسسه حرف آخر راه ورود به دانشگاه های علوم پزشکی کشور را باز کنند و به آرزو و خواسته دیرینه خود برسند.

 

 

تطبیق حرف آخر با کنکور 98

تطبیق حرف آخر با کنکور 98

 

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند جهت مشاوره رایگان و سفارش محصولات حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش تهیه محصولات کنکوری 
  • ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *