جایزه حرف آخر برای رتبه برترهای کنکور 98

 مثل سالهای قبل جایزه حرف آخر برای رتبه برترهای کنکور 98 در راه است. هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان حرف آخر در رشته های تجربی و ریاضی موفق به کسب رتبه های برتر میشوند. برهمین اساس تعدادی زیادی از این دوستان به برنامه های تلویزیونی و جشن رتبه برترهای حرف آخر دعوت میشوند. امسال برای رتبه برترهای کنکور 98 جدا از شرکت در جشن و برنامه های حرف آخر، جوایز نفیسی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

جایزه حرف آخر برای رتبه برترهای کنکور 98

نزدیک به یک دهه از فعالیت آموزشی و کنکوری حرف آخر میگذرد. محصولات بی نظیر حرف آخر در وسایل و منابع کنکوری خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر کشور وجود دارد. روش تدریس نوین و عالی حرف آخر در کنار تلاش و پشتکار دانش آموزان باعث موفقیت های بزرگی در کنکور سراسری شده است. در کنکور 97 بسیاری از دانش آموزان حرف اخر موفق به کسب رتبه های برتر شدند که فقط از 37 نفر از دانش آموزانی که رتبه های زیر500 کشوری را کسب کرده بودند به جشن و برنامه های حرف آخر دعوت شدند. برای کنکور 98 نیز از دانش آموزان و داوطلبان حرف آخری که موفق به کسب رتبه زیر 500 کشوری میشوند دعوت و جوایز نفیسی اهدا میشود.

شرایط دعوت از رتبه برترهای حرف آخر

قبولی هر ساله داوطلبان حرف آخری در  کنکور سراسری، باعث شده خیلی از موسسات رقیب اقدام به پخش شایعه پراکنی از قبیل خرید و اجاره رتبه برترهای کنکور برای برنامه های تلویزیونی حرف آخر کنند. دوستان رتبه برتر باید کد سفارش و خرید را از طریق دپارتمان رتبه برتر حرف آخر، به موسسه اعلام کنند که بعد از بررسی سفارش و اطمینان از استفاده از محصولات حرف آخر برای شرکت در برنامه های تلویزیونی و جشن رتبه برترها دعوت به عمل می آید. دانش آموزان و داوطلبان رتبه برتر کنکور 98 برای اعلام رتبه خود میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس و کارت دعودت به حرف آخر را دریافت کنند.

اسامی رتبه برترهای کنکور 98 حرف آخر

اسامی و مشخصات رتبه برترهای کنکور 98 حرف آخر به زودی اعلام خواهد شد.

 

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تخصصی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *