دانلود برنامه 1000 ساعته حرف آخر – برنامه هزار ساعته حرف آخر

دانلود برنامه 1000 ساعته نظام جدید

برای داوطلبان نظام جدید دانلود برنامه 1000 ساعته نظام جدید حرف آخر را قرار داده ایم. سال گذشته به دلیل اینکه فاز اول نظام جدید در اختیار دانش آموزان و داوطلبان قرار گرفت بعدا برنامه 1000 ساعت توسط اساتید حرف آخر تکمیل و امروز در اختیار داوطلبان قرار خواهیم داد. در این مقاله توضیحات کامل و کافی برای استفاده از این برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

دانلود برنامه 1000 ساعته نظام جدید

برنامه 1000 ساعته بر حسب پکیج های آموزشی کنکوری حرف آخر تدوین شده است. در این برنامه علاوه بر زمان تدریس هر موضوع از دروس اختصاصی و عمومی، زمان مطالعه به صورت پیشنهادی توسط اساتید ارائه شده که چارچوب کلی برنامه ریزی را در اختیار داوطلب قرار میدهد. در بخش پایانی برنامه 1000 ساعته باکس های مطالعاتی هر درس به صورت قطاری قرار گرفته که بر حسب زمان تدریس هر درس و تعداد جلسات چیده شده است.  این برنامه برای 4 الی 5 ماه آموزشی و یادگیری داوطلبان طراحی شده است. چون اگر به هر دلیلی زمان یادگیری افزایش یابد، دوران مرور و جمعبندی کوتاه خواهد بود و این امر باعث کاهش راندمان و بازدهی داوطلب در ماه های منتهی به کنکور میشود.

 

ویژگی های خوب برنامه 1000 ساعته

از ویژگی های خوب برنامه 1000 ساعته میتوان به مطالعه موازی همه دروس اشاره کرد. این برنامه کمک میکند که داوطلب کنکوری همه دروس را به صورت موازی در کنار هم دیگر مطالعه کند. نکته بسیار مهم دیگر در ارتباط با برنامه 1000 ساعته اختصاص آزمونهای مبحثی در طول برنامه است. این آزمون جهت مررو و جمعبندی و همچنین آشنای داوطلبان با نمونه سوالات و تست طراحی شده که دارای پاسخنامه تصویری به همراه درسنامه کامل سوالات است.

 

 دانلود برنامه 1000 ساعته نظام جدید

این برنامه جهت آشنای داوطلبان کنکوری با برنامه ریزی حرف آخر طراحی و قرار داده شده است جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

به زودی لینک دانلود قرار خواهد گرفت

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش محصولات حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش پکیج های حرف آخر
  • برنامه ریزی
  • پشتیبانی
  1. مسائل شیمی دهم حرف آخر
  2. مفاهیم شیمی دهم حرف آخر
  3. فیزیک دهم حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *