دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان

برای دسترسی راحت داوطلبان دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان را قرار داده ایم. این مجموعه شامل کلیه دروس عمومی و تخصصی دو دوره نظام جدید و نظام قدیم است. موسسه حرف آخر برای اولین بار در سال 96 مجموعه ای از سوالات درس ریاضی رشته تجربی را طراحی و بعنوان سوالات احتمالی کنکور در اختیار داوطلبان کنکور 96 قرار داد، از 10 سوال طرح شده، 7 سوال به طور مستقیم در مجموعه سوالات ریاضی آزمون سراسری رشته تجربی طرح شده بود. این تجربه باعث شد که حرف آخر در کنکور 97 برای تمام دروس عمومی و تخصصی، سوالات احتمالی را طرح و تحت عنوان پکیج های احتمالی کنکور در اختیار داوطلبان 97 قرار دهد. در کنکور 97 در پکیج سوالات احتمالی، ریاضی 90 درصد و سایر دروس 70 درصد با سوالات آزمون سراسری تطبیق داشت.

 

دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان

برای داوطلبان کنکور 98 دو مجموعه سوالات احتمالی مختص دوره نظام قدیم و نظام جدید طرح شد که برای دوره نظام قدیم 10 آزمون و برای دوره نظام جدید 20 آزمون بود. سوالات کلیه دروس عمومی و تخصصی در دفترچه های کاغذی طراحی و پاسخنامه هر سوال به شکل تصویری و در قالب لوح های فشرده بود. حسن آزمونهای احتمالی حرف آخر، تحلیل و ارائه درسنامه هر سوال به صورت است. بسیاری از داوطلبان که در بعضی مباحث درسی مشکل آموزشی داشتند با آموزش و ارائه درسنامه مجدد سوالات توانسته اند که مشکل آموزشی را رفع کنند. دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان برای داوطلبان کنکور 99 و کنکور 1400بسیار مثمر ثمر است.

 

سوالات زیست شناسی در پکیج سوالات احتمالی

زیست مهمترین درس گروه تجربی محسوب میشود. به همین دلیل موسسه حرف آخر برای آموزش زیست شناسی از روش پویانمایی و تصاویر سه بعدی استفاده کرده است که این روش زمینه آموزش مفهومی و شهودی و درک بهتر مطالب را فراهم کرده است. در پکیج سوالات احتمالی کنکور همه سوالات زیست شناسی با روش پویانمایی تجزیه و تحلیل و درسنامه مربوط به هر سوال ارائه شده است. برای سایر دروس مانند ریاضی و فیزیک نیز از این روش همراه با آموزش راهکارهای سریع محاسباتی ارائه شده است. استاد منتظری با الگوهای محاسباتی به صورت مفهومی و زیبا درس ریاضی به صورت باورنکردنی تدریس کرده است.

 

لینک دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان

با مجوز دفتر مرکزی حرف آخر لینک دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان را قرار داده ایم. که شامل دو مجموعه سوالات نظام قدیم و نظام جدید میباشد.

دانلود سوالات احتمالی کنکور نظام قدیم

دانلود سوالات احتمالی کنکور نظام جدید

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه محصولات حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش پکیج های حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  1. مفاهیم شیمی دهم حرف آخر
  2. مسائل شیمی حرف آخر
  3. فیزیک دهم حرف آخر
  4. فیزیک یازدهم حرف آخر

2 نظر در “دانلود سوالات احتمالی کنکور حرف آخر رایگان

  1. نادیا گفت:

    سلام این بخش از سوالاتی روکه قرار دادین چرا نمیشه دانلودکرد

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      مرورگرتون رو عوض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *