رتبه برترهای کنکور 98 – نفرات برتر کنکور سراسری 98

رتبه برترهای کنکور 98 از بین داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید موفق به کسب رتبه برتر میشوند. در واقع یک زور آزمایی علمی بین دو دوره نظام قدیم و نظام جدید است که مشخص میکند کدام دوره موفق به کسب بیشترین رتبه های برتر در کنکور 98 شده اند. طبق روال هر سال نیمه دوم مرداد 98 کارنامه اولیه داوطلبان کنکور سراسری اعلام میشود که چند روز قبل از اعلام نتایج اولیه، رتبه برترهای کنکور 98 در پنج گروه آزمایشی از سوی سازمان سنجش اعلام میشود.

رتبه برترهای کنکور 98

طبق روال هر سال، بی شک در بین رتبه برترهای کنکور 98 دانش آموزان پرتلاش حرف آخری نیز موفق به کسب رتبه و افتخار آفرینی میشوند. خوشبختانه در کنکور 97 سی نفر از دانش آموزان حرف آخر موفق به کسب رتبه زیر 500 کشوری شدند که همه این عزیزان در دانشگاه های برتر کشور در رشته های پزشکی و دندانپزشکی مشغول به تحصیل هستند.

 

 نکات مهم کنکوری در ماه های پایانی کنکور

هم اکنون در ماههای پایانی کنکور به سر میبریم و هر روز به روز موعود و برگزاری آزمون سراسری نزدیکتر میشویم، در قدم نخست باید داوطلبان کنکوری ساعت مطالعه را افزایش دهند تا بتوانند در کنار مرور و جمعبندی به تست زدن برسند. عدم مرور همه مباحث آموزشی باعث ایجاد استرس و نگرانی در داوطلب میشود به همین دلیل باید با افزایش ساعت مطالعه به مرور کلی همه دروس برسند.  نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد اختصاص وقت کافی به مشکلات آموزشی است، اگر در هر مبحثی از هر درسی مشکل دارید، مباحث را گلچین کنید و برای رفع و یادگیری آنها وقت کافی بگذارید. تست زدن به تعداد زیاد هم حتما فراموش نشود، بخصوص تست دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی که بسیار وقت گیر هستند.

سه ماه طلایی کنکور

داوطلبان اگر در این سه ماه باقی مانده به نحوه احسن تلاش و زحمت به خرج بدهند بی شک میتوانند 20 الی 35 درصد به درصدهای خود اضافه کنند بنابراین این سه ماه طلایی کنکور را از دست ندهید.

مقالات مرتبط

دانش آموزان و داوطلبان عزیز میتوانند از مقالات مهمترین عامل موفقیت در کنکور و چگونه در کنکور موفق شویم استفاده کنند.

ارتباط با موسسه حرف آخر

برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات موسسه حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات، واقع در تهران، می توانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

 رتبه برترهای کنکور 98

 رتبه برترهای کنکور 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *