روش تدریس حرف آخر

آشنایی بیشتر با روش تدریس حرف آخر میتواند در انتخاب منبع مناسب برای کنکور موثر واقع شود. با توجه به حساسیت های کنکور، بازار کمک کنکوری ها بسیار متلاطم و شلوغ است و موسسات و انتشارات متعددی به وجود آمده است این امر باعث مشکلات زیادی در انتخاب منابع مناسب کنکوری برای داوطلبان  شده است. ایجاد وسواس در انتخاب منابع، بی اعتمادی، صرف هزینه های هنگفت و از همه مهمتر اتلاف زمان طلایی کنکور نتیجه وجود موسسات و انتشارات متعدد کنکوری است. جهت اینکه دانش آموزان و داوطلبان کنکور بیشتر با روش تدریس حرف آخر آشنا شوند این پست را به تشریح این امر قرار داده ایم تا در انتخاب داوطلبان کمک کرده باشیم.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

روش تدریس حرف آخر

موسسه حرف آخر مبدع روش های نوین در آموزش دروس و مباحث کنکوری امروز پیشتاز کمک کنکوری های قوی کشور محسوب میشود و هر روز نیز بر جامعه آماری دانش آموزان حرف آخر افزوده میشود. روش های بکار گرفته شده در حرف آخر کاملا با روش های سنتی تدریس مغایرت دارد و همین امر باعث ایجاد انقلاب و دگرگونی در شیوه آموزش و تدریس شده است.حرف آخر برای اولین بار در کشور از روش پویا نمایی و انیمیشن های سه بعدی در تدریس استفاده کرده و برای دروس مفهومی و شهودی مانند زیست، آزمایشگاه مجازی از کلیات زیست ایجاد کرد تا داوطلبان و دانش آموزان تجربی مجبور به حفظ کردن مطالب درسی نشوند. این سبک از آموزش باعث یادگیری سریع و عدم فراموشی مطالب میشود که در هیچ کدام از موسسات و انتشارات دیگر این آموزش به کار گرفته نشده است.

 

راهکارهای کوتاه برای دروس محاسباتی

هنوز در مدارس و آموزشگاه های کنکوری برای تدریس و آموزش دروس محاسباتی از فرمولهای متعدد استفاده میشود. دانش آموزان مجبور به حفظ کردن فرمولهای متعدد برای مباحث مختلف هستند و زمان محدود هر تست اجازه آزمون و خطا و تست کردن فرمولهای متعدد را نمیدهد. گاها خیلی از داوطلبان به رغم آمادگی کامل سرجلسه کنکور موفق به کسب رتبه برتر نمیشوند و دلیل اصلی این امر استفاده از روش های سنتی و عدم توجه به اصول مطالعه در کنکور است. حرف آخر برای اولین بار در کشور دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی را با راهکارهای کوتاه و سریع به صورت مفهومی و شهودی تدریس کرده است. برای هر مبحث یک راهکار مفهومی ارائه شده که نیاز به حفظ کردن فرمول را رفع میکند. این راهکارها باعث حل تست در کمترین زمان نیز خواهد شد.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

آموزش در زمان کوتاه

یکی دیگر از محاسن روش تدریس حرف آخر، آموزش در زمان کوتاه است. برخلاف سایر کمک کنکوری های دیگر محصولات حرف آخر در حجم و زمان کم تدریس شده است و متناسب با انرژی و زمان داوطلب است. برای مثال عربی حرف آخر 23 ساعت، دین و زندگی حرف آخر 40 ساعت، شیمی حرف آخر 60 ساعت و … تدریس شده است.

 

ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حرف آخر، دریافت یک جلسه مشاوره رایگان و سفارش محصولات حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • دریافت محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *