زمین شناسی حرف آخر – زمین شناسی کنکور – پکیج زمین شناسی

زمین شناسی حرف آخر

زمین شناسی حرف آخر را کدام استاد تدریس کرده است؟ آیا حرف آخر دارای پکیج زمین شناسی میباشد؟ زمین شناسی جزء دروس گروه آزمایشی تجربی است که با کم لطفی و بی مهری داوطلبان کنکوری مواجه است. هرچندکه درس کاملا حفظیاتی محسوب میشود و به نسبت سایر دروس حجم بسیار کمی دارد اما هر ساله در کنکور گروه تجربی در حدود 1 درصد از داوطلبان به سوالات زمین شناسی پاسخ میدهند. دلیل اصلی این کم توجهی به درس زمین شناسی، عدم تاثیر یا نداشتن ضریب برای گروه اول تجربی است. داوطلبان بیشتر برای کسب رتبه زیر گروه اول یعنی پزشکی و دندان پزشکی تلاش میکنند همین دلیل داشتن ضریب صفر برای زیر گروه اول، آنها را از مطالعه زمین شناسی منع میکند.

 

زمین شناسی حرف آخر

درس زمین شناسی برای زیر گروه دوم مقطع دکتری، یعنی دارو سازی دارای ضریب 1 است و میتواند به کسب رتبه در این رشته کمک شایانی داشته باشد. به همین دلیل فقط داوطلبان علاقه مند به دارو سازی برای درس زمین شناسی وقت کافی اختصاص میدهند. اما ضریب پایین و اصطلاحات سخت و دشوار در این درس عامل دیگری است که باعث شده داوطلبان وقت زیادی برای مطالعه آن اختصاص ندهند. البته اختصاص زمان زیاد برای درس زمین شناسی بسیار معقول نیست چون نسبت به سایر دروس کنکور در گروه 2 نیز دارای پایین ترین ضریب است و این امر باعث میشود توصیه کنیم که در صورتی که اگر علاقه مند به دارو سازی هستید زمان زیادی را صرف زمین شناسی نکنید و اختصاص 1 ساعت در هفته برای آن کافیست.

 

 

 کدام فصل های زمین شناسی را مطالعه کنیم؟

کدام فصل های زمین شناسی را بخونیم سوال برخی از داوطلبان است. بررسی سوالات کنکوری چند سال اخیر به خوبی نشان میدهد که کدام یک از فصل های زمین شناسی تعداد سوالات زیادی را به خودش اختصاص میدهد. مباحث کانی ها، ماگماتیسم،زمین ساخت و … تعداد سوالات بیشتری را به خودش اختصاص میدهد. اما به این نکته نیز اشاره کنیم که کنکور قابل پیش بینی نیست و در مواردی نباید ریسک کرد و باید تمام مطالب و کتاب مطالعه شود.

 

زمین شناسی حرف آخر

خیلی از دانش آموزان سوال میپرسند که آیا حرف آخر پکیج زمین شناسی دارد یا نه؟ موسسه کنکوری حرف آخر برای درس زمین شناسی پکیجی را تدریس و تدارک ندیده است.

 

مشاوره حرف آخر

برای مشاوره کنکوری و تخصصی حرف آخر،سفارش محصولات و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش محصولات کنکوری

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

ثبت نام طرح نخبگان

 

بهترین موسسه کنکور تجربی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *