فیزیک کنکور 1400 – فیزیک استاد کامیار

فیزیک کنکور 1400

فیزیک کنکور 1400 حرف آخر منطبق بر آخرین تغییر و تحولات کتب درسی برای آزمون سراسری 1400 آپدیت شد. مهندس کامیار مدرس فیزیک حرف آخر، آخرین تغییرات کتاب فیزیک را در پکیج های آموزشی اعمال کرده اند. داوطلبان گروه آزمایشی تجربی و ریاضی میتوانند از پکیج های فوق استفاده کنند.

 

فیزیک کنکور 1400

درس فیزیک از دروس رتبه آور و مهم کنکور محسوب میشود. در گروه تجربی، درصد زیادی از داوطلبان قادر به کسب درصد بالا در این درس نمی باشند. به همین دلیل برای جبران عدم موفقیت در فیزیک، بیشتر وقت و زمان خود را صرف درس زیست شناسی و شیمی میکنند. غافل از اینکه هر درس تاثیر ویژه و مخصوص خود را کسب رتبه و تراز قبولی دارد، و کسب درصد پایین در فیزیک باعث کاهش میانگین درصد لازم برای قبولی در رشته برتر میشود.

 

مشکل اساسی آموزشی در فیزیک

درس فیزیک نیز مانند درس ریاضی دارای فرمولهای متعدد و زیادی میباشد. در همه مدارس کشور، هنوز روش های سنتی تدریس متداول است. دانش آموزان و داوطلبان برای یادگیری متکی به حفظ کردن فرمولهای متعدد میباشند. این امر باعث عدم یادگیری و عدم مهارت تست زنی در داوطلبان گروه تجربی شده است.  موسسه حرف آخر برای رفع این مشکل برای اولین بار در کشور دروس محاسباتی را به صورت مفهومی و شهودی تدریس کرده است. یعنی دانش آموزان نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد ندارند.

 

فیزیک کنکور 1400

راهکارهای سریع کنکوری

تلاش استاد کامیار در تدریس فیزیک، ابداع راهکارهای سریع آموزشی و تست زنی در درس فیزیک بوده است. بر همین اساس برای هر مبحث از درس فیزیک، الگوهای مفهومی ارائه کرده است. برای مثال سخت ترین بخش فیزیک، یعنی حرکت شناسی یا سینماتیک با الگوی مفهومی v-t تدریس شده است. داوطلبان با این الگوی مفهومی نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد حرکت شناسی ندارند. در همه مباحث فیزیک درسنامه با روش های سریع تدریس میشود و برای یادگیری عمیق تر، تست های کنکوری و تالیفی حل و تحلیل میشود.

 

پک بندی فیزیک کنکور 1400

فیزیک دهم حرف آخر در دو پکیج طراحی و تدریس شده است – فصل سوم و پکیج فصل یک، دو و چهار- اما فیزیک یازدهم حرف آخر به صورت جامع میباشد و کلیه فصل های فیزیک یازدهم را پوشش میدهد. فیزیک دوازدهم حرف آخر نیز در 4 پکیج طراحی شده است – سینماتیک حرف آخردینامیک حرف آخر– پکیج نوسان حرف آخر و پکیج موج، اتمی و هسته ای-  داوطلبان کنکور 1400 میتوانند با توجه به پک بندی های موجود مباحث مد نظر را انتخاب کنند.

 

فیزیک کنکور 1400

سفارش و ارتباط با ما

برای سفارش فیزیک حرف آخر و کسب مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *