نظام جدید حرف اخر – پکیج های کنکوری نظام جدید – بسته های کنکوری حرف اخر

محصولات نظام جدید حرف آخر

محصولات نظام جدید حرف اخر با جدید ترین روش های آموزشی و یادگیری برای دانش آموزان و داوطلبان دوره نظام جدید تدریس و ارائه شده است. تفاوت اساسی و بنیادین که در آموزش و شیوه تدریس پکیج های حرف آخر وجود دارد باعث ایجاد تفاوت اساسی با سایر منابع موجود در حوزه یادگیری و کنکور شده است. متاسفانه هنوز در فضای رسمی آموزش کشور متد سنتی آموزش حاکم است و دانش آموزان برای یادگیری هنوز متکی بر روش حفظ کردن مطالب هستند. امروزه در همه نظام های آموزشی کشورهای دنیا این روش منسوخ و کنار گذاشته شده است. در ایران موسسه حرف آخر بعنوان موسسه پیشگام در ارائه روش های نوین آموزشی، تدریس مفهومی و شهودی را جایگزین روش های سنتی کرده است.

محصولات نظام جدید حرف اخر

محصولات نظام جدید حرف آخر محصولات نظام جدید حرف آخر توسط بهترین مدرسان کشور تدریس شده است. انتخاب مدرسان آموزشی از مهمترین و اصلی ترین گام های حرف آخر جهت ارائه آموزش مطلب بوده است. چون شیوه و بیان آموزش ، نوآوری در تدریس و تسلط روی مباحث از آیتم های مهم تدریس توسط مدرس محسوب میشود. خوشبختانه بهترین مدرسان کشور در مجموعه حرف آخر در کنار هم با بهره گیری از روش های جدید پویانمایی و تکنیک های جدید دیجیتالی در زمینه آموزش، زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب را به خوبی فراهم ساخته اند.

روش تدریس در محصولات نظام جدید حرف اخر

آموزش مفهومی و شهودی پایه تدریس حرف آخر است. این امکان فراهم شده تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بدون حفظ کردن مطالب به راحتی آموزش و یادگیری آسانی را کسب کنند. در کلیه پکیج های آموزشی حرف آخر درسنامه با تکنیک پویا نمایی جهت درک بهتر مطلب ارائه میشود. در دروس محاسباتی راهکارهای ساده تست های محاسباتی کمک میکند بتوانید در کمتر از 40 ثانیه هر تستی را پاسخ دهید. ارائه نقشه راه و الگو به انسجام مطالب کمک کرده و زمان تدریس را کاهش داده است. با حداقل زمان میتوانید بهترین آموزش را کسب کنید. در گام بعدی اساتید نکات مهم و کنکوری را در قالب جمعبندی ارائه کرده اند. در نهایت تست های تالیفی و کنکوری پایان کار است. حل تست ها با راهکارهای کوتاه محاسباتی تمرین و مروری است برای افزایش تسلط و کسب درصد بالا در آزمون سراسری است.

 

روش تصویر سه بعدی و انیمیشن در حرف اخر

روش تصویر سه بعدی و انیمیشن در محصولات حرف اخر روش جدیدی است. که امروز در سراسر جهان برای یادگیری مفهومی دروس آموزشی و کنکوری از آن استفاده می کنند. با این روش دیگر دانش آموزان نیازی به حفظ مطالب ندارند. بلکه به عینه تمام جزئیات را از نزدیک به صورت سه بعدی و با کمک انیمیشن یاد خواهند گرفت. که ما برای دروسی مانند زیست شناسی، مفاهیم شیمی و دروس عمومی از این شیوه تدریس استفاده کرده ایم. که یک آزمایشگاه برای فهم بهتر و آسان مباحث درسی دانش آموزان فراهم کرده ایم.

مزایایی استفاده از روش تدریس پویانمایی در حرف اخر

تدریس با استفاده روش پویا نمایی(الگو و تصاویر سه بعدی) در محصولات نظام جدید حرف اخر باعث تقویت نیمکره سمت راست مغز می شود. این نیمکره برخلاف نیمکره سمت چپ مغز مسئول حافظه بلند مدت است. ماندگار مطالب در نیمکره سمت راست مغز بسیار زیاد است. برهمین اساس است که کارشناسان آموزشی بر استفاده از تصاویر و انیمیشن در بحث تدریس و آموزش تاکید می کنند. نکته دوم اینکه استفاده از تصاویر در محصولات نظام جدید حرف اخر باعث تقویت حافظه تصویری و درک بهتر مطالب به صورت شهودی و مفهومی می شود. و دیگر نیاز به حفظ مطالب نیست.

محصولات دروس تخصصی حرف اخر

محصولات تخصصی حرف اخر شامل دروس زیست شناسی، ریاضی، شیمی و فیزیک است. در تمام دروس اساتید بی نظیر حرف آخر درسنامه را به صورت کامل تدریس می کنند. و بعد از پایان درسنامه تست های کنکوری سال های اخیر حل و تحلیل می گردد. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکور می توانند با محصولات نظام جدید حرف اخر به دو هدف آموزشی و کنکوری دست پیدا کنند و از هزینه های گزاف و اتلاف وقت خودشان جلوگیری کنند.

محصولات دروس عمومی حرف اخر

محصولات دروس عمومی نظام جدید حرف آخر شامل دروس ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، عربی و دین و زندگی است  که دروس عمومی نیز مانند دروس تخصصی به طور کامل تدریس شده است و در پایان هر مبحث و درسنامه آن، تست های کنکوری سالهای اخیر حل و تحلیل می گردد.

اساتید محصولات حرف اخر

ریاضی: استاد منتظری و استاد قاسمی
شیمی: دکتر شیروانی
زیست شناسی: استاد شعبانی، استاد شاکری و استاد روان
فیزیک: استاد کامیار
ادبیات فارسی: استاد منتظری
عربی: استاد واعظی
دین و زندگی: استاد یوسفیانپور
زبان انگلیسی: استاد محمودی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *