محمد واعظی – بهترین مدرس عربی کشور – استاد واعظی حرف آخر

محمد واعظی

محمد واعظی مدرس عربی موسسه کنکوری و آموزشی حرف آخر، از مدرسان مطرح عربی کشور محسوب میشوند. به کارگیری روش های نوین آموزش در حجم و زمان بسیار کم از ویژگی های تدریس استاد واعظی میباشد. استفاده از نقشه راه و آموزش مفهومی در تدریس عربی کمک کرده است تا داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی بتوانند درصد بالای در عربی آزمون سراسری کسب کنند.

 

محمد واعظی

محمد واعظی فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات عرب از دانشگاه علامه طباطبایی میباشد. در سالهای گذشته مدرس عربی دبیرستان های بهار، علم آوران، فرزانگان و… همکاری نزدیکی با آموزشگاه های ماهان، پرستو.. و در چند سال اخیر همکاری نزدیکی با موسسه کنکوری و آموزشی حرف آخر داشته است و برای دانش آموزان و داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید تدریس عالی داشته است. هم اکنون پکیج نظام قدیم و جدید حرف آخر برای داوطلبان دو نظام آموزشی موجود است.

 

عربی استاد واعظی

استاد واعظی عربی را به صورت جامع با تکنیک های جذاب و ساده در 25 ساعت تدریس کرده است. همانگونه که اشاره شد در صورتی که در پایین ترین سطح آموزش و یادگیری عربی برای آزمون سراسری هستید با اختصاص 25 ساعت از زمان خود میتوانید درصد بالای 80 کسب کنید. صرف 25 ساعت ، باعث مدیریت زمان داوطلب نیز خواهد شد چون میداند که در زمان معین میتواند یکی از دروس عمومی رتبه آور کنکور را با کسب درصد بالا به اتمام برساند و مابقیه وقت خود را صرف دروس دیگر کند.

 

عربی درس رتبه آور کنکور

از آنجا که اکثریت داوطلبان کنکوری در عربی مشکل دارند؛ تقویت و کسب درصد بالا کمک میکند درس عربی بعنوان درس رتبه آور عمل کند. داوطلبانی که در درس عربی مشکل دارند وقت خود را صرف سایر دروس میکنند. شما میتوانید با پکیج عربی حرف آخر درصد بالای 80 کسب کنید و نسبت به سایر رقیبان موفق به کسب رتبه برتر شوید. عربی حرف آخر استاد واعظی در 4 حلقه دی وی دی و 17 جلسه میتواند مشکل یادگیری و آموزشی شما در این درس رتبه آور را رفع کند.

 

سفارش عربی استاد واعظی

برای سفارش عربی استاد واعظی میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

مشاوره تخصصی کنکوری

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *