مدیریت زمان در کنکور

در این پست قصد داریم درمورد نکته کلیدی و بسیار مهم یعنی مدیریت زمان در کنکور برای شما داوطلبان کنکوری عزیز صحبت کنیم. زمان به عنوان یکی از بزرگترین دارایی و ثروت ما انسان ها بیشترین تاثیر را بر زندگیمان میگذارد ، بستگی به این دارد که ما این ثروت را صرف چه کارهای کنیم؛ آیا این ثروت را صرف پیشرفت و موفقیت کنیم یا اینکه اصلا اهمیتی برای آن قائل نباشیم و فقط شاهد گذر آن باشیم. زمان برای کسانی که ارزش آن را میدانند خیلی زود میگذرد چرا که این افراد همیشه در تلاش و تکاپو در واحد زمان هستند. ما در زمان پیش میرویم و زمان است که تعیین میکند که چه موقع چه کاری را انجام دهیم.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

مدیریت زمان در کنکور

کنکور هم به عنوان یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین برهه زندگی داوطلبان از حیث آینده کاری و موقعیت اجتماعی دارای اهمیت زیادی است. ثانیه به ثانیه زمانی که ما در کنکور در اختیار داریم طلایی و تعیین کننده است. موفقیت درکنکور فقط تسلط کامل برموضوعات آموزشی و درسی نیست بلکه شامل مجموعه ای از گزینه ها یا شاید بهتر است بگویم شبیه به قطعه های از یک پازل است که باید درست در کنار هم چیده شوند که ما را به موفقیت برسانند. خیلی از داوطلبان علیرغم تلاش زیاد و مطالعه کافی به دلیل عدم توجه به جزئیات مهم موفقیت مانند مدریت زمان در کنکور و سرعت تست زنی موفق به کسب رتبه و رشته مناسب نمیشوند.

 

زمان در آزمون

ما در آزمون باید تابع زمانی باشیم که برای دروس در نظر گرفته میشود چرا که کسب درصد متوسط در کل دروس نتیجه بهتری را به دنبال دارد تا اینکه ما فقط به چند درس اکتفا کنیم و بخواهیم درصد بالایی را فقط در چند درس کسب کنیم. همانطور که گفته شد تسلط بر مباحث کنکوری بخشی از موفقیت ما را تضمین میکند و توجه به داشتن مدیریت زمان، تمرکز، استفاده از ترفند های خاص برای حل سوالات و کنترل استرس و اضطراب قسمت های دیگر پازل موفقیت ما هستند که باید درست و در زمان مشخص کنار هم چیده شوند تا موفقیت ما رو رقم بزنند.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

شیوه مدیریت زمان در کنکور

برای کنترل مدیریت زمان در کنکور مقدمتا باید به سروقت سوالاتی رفت که از پاسخگوی آنها اطمینان داریم و سوالات سخت و دشوار را به وقت اضافه موکول کرد. داوطلبانی که خواهان کسب رتبه برتر و درصد بالا در دروس هستند سه ماه منتهی به کنکور باید در سطح کلان و تعداد زیاد تست زمان دار کار کنند تا سرعت تست زنی را تقویت و افزایش دهند.برای تسلط کامل  روی تست ها، باید انواع تست های تالیفی و سراسری از منابع مختلف را کار کرد و فقط به یک سبک تست اکتفا نکرد همچنین باید از تکنیک های سریع محاسباتی و تست زنی نیز غافل نباشند.

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 در تماس باشند.

  • مشاوره تحصیلی و کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *