منابع قوی میانبری برای موفقیت در کنکور

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

منابع قوی میانبری برای موفقیت در کنکور معجزه ای برای برتر شدن است که در این پست قصد داریم به توضیحات بیشتر در این رابطه بپردازیم و تاثیر منابع را در موفقیت کنکور توضیح بدهیم. همان طور که در پست های قبلی هم ذکر شد موفقیت نتیجه و تاثیر چند مورد میباشد که این موارد باید کامل کننده هم باشند تا موفقیت را برای ما به ارمغان بیاورند، یکی از آن ها منابع قوی و به روز است که نقش میانبری را برای ما دارد و مسیر موفقیت را برای ما هموارتر و نزدیکتر کند.(همیشه بهترین راه سخت ترین راه نیست) ما میتوانیم یک مسیر را با تاکسی برویم و یا با پای پیاده برویم اینجا است که مفهوم این جمله و به درستی درک میشود و بر موضوع ما دلالت دارد.

 

منابع قوی میانبری برای موفقیت در کنکور

شناخت

در هر کاری، شناخت اولین قدمی است که باید برداریم تا مسیر درست را تشخیص بدهیم و در آن مسیر قرا بگیریم، شناخت منابع قوی و به روز کنکوری نیز اولین قدمی است که باید در این مسیر برداریم تا منابع قویی را تشخیص دهیم و آن را در رسیدن به موفقیت به کار بگیریم. هرساله کنکور مفهومی تر میشود و قطعا باید سبک آموزش هم به روز و قویتر بشود. بازار کنکور به شدت داغ است و منابع مختلفی وجود دارد.  کنکور عرصه آزمون و خطای منابع مختلف و سنجش خوب و بد بودن آنها نیست. اگر در انتخاب و شناخت منابع تعلل یا اشتباه به خرج دهید ممکن است برای همیشه شانس تغییر مسیر زندگیتان را از دست بدهید.پرسو جو از دیگران، استفاده از نمونه ها و بررسی نقاط قوت و ضعف منابع میتواند به شناخت شما از یک منبع مناسب کنکوری کمک کند.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

ویژگی ها منابع قوی در کنکور

هرچه ما به کنکور نزدیکتر شویم این موضوع حساسیت بیشتری برای ما پیدا خواهد کرد و آگاهی در این مورد شانس موفقیت در کنکور را برای ما چندین برابر میکند. اولین ویژگی منابع قوی ،روش و متد تدریس است. تدریس مفهومی و شهودی از ویژگی اصلی منبع قوی برای کنکور محسوب میشود چون پیش تر اشاره شد که کنکور هر ساله مفهومی میشود. از سوی دیگر آموزش مفهومی باعث میشود داوطلب از روش سنتی حفظ کردن مطالب اجتناب کند.

 

حجم مناسب تدریس

امروزه در بازار و منایع کنکوری امری که میتوان از آن بعنوان آفت کنکور یاد کرد، حجم زیاد مطالب درسی است. حجیم بودن منابع باعث به تاخیر افتادن زمان آموزش و دیر شروع کردن فاز مرور و تست زنی میشود. علاوه بر این باعث خستگی و استرس داوطلب برای تاخیر در اتمام منابع و  فراموش کردن سریع مباحث میشود. بنابراین داوطلبان باید از انتخاب منابع حجیم اجتناب کنند.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 

راهکارهای سریع  و کوتاه برای دروس محاسباتی

هنوز بسیاری از مدرسان و مدارس روش های سنتی را برای آموزش و یادگیری دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی استفاده و سفارش میکنند. در صورت عملکرد و سرعت عمل پایین برای تست زنی به دلیل زمان محدود برای هر تست، داوطلب موفق به کسب نتیجه دلخواه نخواهد شد. منابع قوی برای کنکور باید برای دروس محاسباتی راهکارهای ساده و کوتاه در اختیار داوطلب قرار دهد تا علاوه بر آموزش سریع، زمان تست زنی را کاهش دهد.

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه پکیج های کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات در تهران میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل کنند.

مشاوره کنکوری و تحصیلی

سفارش پکیج های کنکوری

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *