نمایشگاه های کتاب حرف آخر – نمایشگاه های استانی حرف آخر

نمایشگاه های کتاب حرف آخر

هر ساله به مناسبت هفته بین المللی کتاب و نمایشگاه های کتاب استانی داخل کشور، نمایشگاه های کتاب حرف آخر نیز برگزار میشود. نمایشگاه های داخلی کشور از مهر ماه تا اسفند در استانهای مختلف دایر میشود و انتشارات و موسسات مختلف کنکوری و درسی نیز در آن حضور پیدا میکنند. موسسه حرف آخر نیز هر ساله به یمن این ایام با شرکت فعال در نمایشگاه های کتاب داخلی کلیه پکیج ها و محصولات کنکوری خود را به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عرضه میکند.

 

نمایشگاه های کتاب حرف آخر

نمایشگاه های کتاب حرف آخر هر ساله از اول مهر به مناسبت نمایشگاه های کتاب داخلی کشور در استان های مختلف برگزار میشود. حسن برپایی این نمایشگاه آشنایی بیشتر داوطلبان با منابع کنکوری حرف آخر از نزدیک و ارتباط با مشاورین ارشد میباشد. همچنین موسسه برای آن دسته از دانش آموزان که از نمایشگاه کتاب اقدام به تهیه محصولات میکنند از تخفیف ویژه موسسه نیز برخودار خواهند شد. برای سال جاری محصولات حرف آخر اعم از پکیج های کنکوری، کتاب کار، پیکج های تشریحی و آزمون های مبحثی و جامع برای هر دو نظام آموزشی جدید و قدیم ارائه خواهد شد.

 

اولین نمایشگاه کتاب حرف آخر برای کنکور

هر ساله اولین نمایشگاه کتاب حرف آخر در مهر ماه از شهر سنندج  شروع میشود برای کنکور 99 نیز از 10 لغایت 15 مهر 1398 در محل نمایشگاه های دائمی شهر سنندج، نمایشگاه کتاب حرف آخر نیز دایر خواهد بود و پذیرای دانش آموزان و داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم خواهد بود.

 

 ارتباط با ما

دانش آموزان و کنکوری ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه های حرف آخر میتواند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  1. مشاوره کنکوری و تحصیلی
  2. سفارش محصولات حرف آخر
  3. بهره مندی از تخفیفات
  4. برنامه ریزی

مفاهیم شیمی دهم حرف آخر

مسائل شیمی حرف آخر

4 نظر در “نمایشگاه های کتاب حرف آخر – نمایشگاه های استانی حرف آخر

  1. یاشار گفت:

    سلام نمایشگاه اردبیل کیه؟؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      به زودی تاریخ نمایشگاه استانی در سایت درج میشود

  2. سولماز گفت:

    نمایشگاه سنندج چندمه؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      10 تا 15 مهر 1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *