پکیج های عمومی نظام جدید حرف آخر

 پکیج های عمومی نظام جدید حرف آخر توسط بهترین اساتید کشور تدریس شده است. با توجه به روش های تدریس در این پکیج ها به جرات میتوان گفت که دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور 98 به راحتی در کمترین زمان می توانند درصد بالای 70 در کنکور سراسری برای دروس عمومی کسب کنند. پکیج های عمومی نظام جدید حرف اخر دارای ویژگی های منحصر بفردی است که در هیچ کدام از سایر منابع و انتشارات کنکوری دیگر وجود ندارد. با توجه به این بسیاری از دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی از عهده دروس تخصصی به خوبی بر می آیند. اما در دروس عمومی به دلایل متعددیا ناتوان هستند و برای کسب رتبه برتر در آزمون سراسری ناچار به مطالعه و خواندن از سر جبر هستند. که متاسفانه نمی توانند درصد بالا در دروس عمومی کسب کنند.

پکیج های عمومی نظام جدید حرف آخر

پکیج های عمومی نظام جدید حرف آخر کمک میکنند تا بتوانید در زمان بسیار کم آموزش و یادگیری دروس عمومی را به اتمام برسانید. که به تشریح و توضیح پکیج های خواهیم پرداخت.

عربی جامع حرف آخر

عربی جامع نظام جدید حرف آخر توسط استاد بی نظیر عربی کشور، استاد محمد واعظی تدریس شده است که دانش آموزان دوره نظام قدیم با پکیج عربی نظام قدیم  استاد واعظی حداقل 70 درصد در کنکور سراسری را ثبت کرده بودند تدریس جامع، استفاده از راهکارهای ساده و کوتاه، تشریح کامل درسنامه، استفاده از نقشه راه، آموزش مفهومی و راهکارهای تست زدن از ویژگی های عربی جامع نظام جدید حرف آخر است. در کمتر از 30 ساعت میتوانید کل عربی دوره نظام جدید را یکبار برای همیشه مطالعه کنید و درصد بالای 70 در کنکور سراسری کسب کنید.

ادبیات جامع حرف آخر

استاد محسن منتظری مدرس ادبیات حرف آخر، درس شیرین و تاثیر گذار ادبیات در کنکور را به صورت مبحثی تدریس کرده است که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری هر مبحثی که ضعیف هستند را  میتوانند تهیه کنند. پیکج های مبحث ادبیات شامل قرابت معنایی، زبان فارسی، آرایه ادبی، لغات و واژگان و تاریخ ادبیات است. که تمام مباحث در زمان کم و به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده است.

دین و زندگی حرف آخر

درس دین و زندگی توسط استاد یوسفیان پور، استاد سرشناس و مطرح دین و زندگی کشور تدریس شده است. استاد یوسفیان پور با ابداع الگوهای مفهومی کل دین و زندگی را با چند الگوی مفهومی به صورت جامع تدریس کرده است. این الگوها کمک خواهند کرد که معنی آیات و احادیث حفظ نشود،بلکه دانش آموزان به صورت شهودی آن را یاد بگیرند و به راحتی بتوانند تست های آن را بزنند. درس دین و زندگی برخلاف ظاهر ساده ای که دارد در کنکور سراسری بسیار مفهومی طرح میشود به طوری که دانش آموزان را غافل گیر میکند. همچنین درس دین و زندگی تاثیر زیادی در کسب رتبه دارد و غفلت از آن و کسب درصد پایین از آن در کنکور به شدت روی رتبه تاثیر گذار است. با این اوصاف میتوانید در کمتر از 40 ساعت کل دین و زندگی دوره نظام جدید را با دینی حرف آخر مطالعه کنید.

پکیج های دین و زندگی حرف آخر برای دوره نظام جدید

  • دین و زندگی دهم حرف آخر
  • دین و زندگی یازدهم حرف آخر
  • دین و زندگی دوازدهم حرف آخر

زبان انگلیسی حرف آخر

زبان حرف آخر در سه پکیج زبان دهم و یازدهم حرف آخر(لغات و گرامر)، زبان دوازدهم حرف آخر(لغات و گرامر) و پکیج درک مطلب زبان حرف آخر توسط استاد محمودی مدرس زبان موسسه تدریس شده است. زبان حرف آخر به صورت فول انیمیشن و کاملا مفهومی و شهودی تدریس شده است. دانش آموزان و داوطلبانی که پایه زبان ضعیفی دارند میتوانند با این پکیج به راحتی درصد بسیار بالا در کنکور سراسری کسب کنند.

تهیه پکیج های عمومی  دوره نظام جدید حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید میتوانند برای تهیه محصولات عمومی نظام جدید حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

پکیج های عمومی نظام جدید حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *