پکیج ویژه مشاوره حرف آخر – تیم مشاوره ای حرف آخر

پکیج ویژه مشاوره حرف آخر

پکیج ویژه مشاوره حرف آخر کاری از پوریا مظفریان مشاوره انگیزشی و برتر کشور آماده شد. پوریا مظفریان مشاور انگیزشی برتر کشور چندین سال است که در کنار اساتید مجموعه حرف آخر مشغول به تدریس و امر مشاوره است. سبک ایشان در این امر بر خلاف سایر مشاورین، کاملا جدید، به روز و علمی است. بی شک خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در فضاهای مجازی مختصری از کارهای مظفریان را ملاحظه کرده اند. اما برای کنکوری های 99 و 1400 پکیج ویژه مشاوره حرف آخر تولید شد.

 

پکیج ویژه مشاوره حرف آخر

یکی از آیتم های مهم و کمک ساز برای داوطلبان کنکوری، امر مشاوره است. مشاوره به دو بخش تخصصی و انگیزشی تقسیم میشود که به دلیل طولانی بودن فرآیند و زمان کنکور و همچنین استرس زا بودن آزمون سراسری وجود مباحث و امر مشاوره در کنار داوطلب کنکوری امر ضروری است. مشاور قوی و مناسب تاثیر بزرگی در پیشرفت درسی و آموزشی داوطلبان دارد. چون همانگونه که اشاره شد آزمون سراسری، چالش برانگیزترین آزمون زندگی داوطلبان محسوب میشود و خیلی از شرکت کنندگان به دلایل متعددی در امر برنامه ریزی سردرگم و یا خیلی زود نا امید و از تلاش و کوشش دست میکشند. وجود مشاوره مناسب و قوی میتواند انرژی، انگیزه و مسیر داوطلب کنکوری را هدایت و به مقصد برساند.

 

مشاوره علمی و جدید

سبک پوریا مظفریان در امر مشاوره کاملا جدید و علمی است. استفاده از روش های نوین و علمی و کمک گرفتن از قواعد ریاضی و ارتباط آن با چالش های داوطلبان باعث شده که این سبک از مشاوره به سرعت مورد استقبال کنکوری ها قرار گیرد و در مسیر حرکت به کسب رتبه برتر از آن استفاده کنند. پکیج ویژه مشاوره حرف آخر برای کنکوی های 99 و 1400 از چند ماه پیش با سفارش و در خواست استاد منتظری برای کنکوری های کلید خورد که خوشبختانه با تلاش پوریا مظفریان و همچنین استفاده از تجارب اساتید مجموعه حرف آخر به اتمام رسید و هم اکنون در دسترس کنکوی های قرار دارد. این پکیج شامل مباحث مشاوره انگیزشی و تخصصی است که رفع تمام نیازهای مشاوره داوطلبان در آن در نظر گرفته شده است که  جوابگوی مشکلات درسی و انگیزشی آنها می باشد.

 

ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای سفارش پکیج ویژه مشاوره حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • سفارش محصولات حرف آخر از دفتر مرکزی
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر
  • پشتیبانی
  • دریافت کد فعال سازی پکیج ها

 

  1. مفاهیم شیمی دهم حرف آخر
  2. مسائل شیمی حرف اخر
  3. فیزیک دهم حرف اخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *