کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر

کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر ،مجموعه ای از کتب کنکوری زیست شناسی است که توسط دپارتمان زیست شناسی مجموعه حرف آخر به منظور ارائه نکات کنکوری و مدیریت زمان داوطلبان کنکور ارائه شده است. یکی از مباحث مهم در مقوله کنکورف خلاصه نویسی و برداشت نکات مهم کنکوری بخصوص در درس زیست شناسی میباشد. چون این درس دارای نکات مهم کنکوری، فرار و ترکیبی است و داوطلبان به راحتی نمیتوانند کلیه مباحث را حفظ کنند. بسیاری از دانش آموزان دوره نظام قدیم و جدید که پکیج های زیست شناسی حرف آخر را دارند همیشه در نکته برداری و خلاصه نویس نکات مهم دارای مشکل بودند که خوشبختانه این مهم با تلاش و کمک اساتید زیست شناسی حرف آخر حل شد و دیگری نیازی به خلاصه نویسی و نکته برداری زیست شناسی نیست.

 

کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر

خوشبختانه برای زیست دوره نظام جدید کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر تدوین و منتشر شده است. اما برای دوره نظام قدیم فقط برای زیست دوم و زیست سوم دارای کتاب الگو تا رتبه است. دانش آموزان و داوطلبان نظام جدید کتاب های زیست دوره نظام جدید اعم از زیست دهم، زیست یازدهم، زیست دوازدهم، زیست گیاهی و زیست ژنتیک را میتوانند تهیه کنند. دانش آموزان و داوطلبانی که پیکج های زیست نظام جدید حرف آخر را در اختیار دارند با تهیه کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر نیازی به نوشتن و خلاصه نویسی ندارند و با این کتاب های میتوانند نهایت استفاده و آموزش را از پکیج های زیست شناسی حرف آخر داشته باشند.

 

اساتید زیست شناسی حرف آخر

مجموعه زیست حرف آخر توسط سه نفر از اساتید بی نظیر زیست شناسی کشور تدریس شده است. زیست جانوری و زیست انسانی توسط استاد شعبانی و شاکری به صورت دو استاده و به حالت پرسش و پاسخ با تشریح کامل تدریس شده است. زیست گیاهی نیز توسط استاد بی نظیر زیست شناسی، استاد هومن روان تدریس شده است که جزء بهترین های آموزش زیست در کشور است.

مشاوره و تهیه  کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان میتوانند برای مشاوره و تهیه کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

 کتاب های الگو تا رتبه زیست حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *