کمک آموزشی حرف اخر – محصولات کنکوری و آموزشی حرف اخر

کنکور 1400 با حرف اخر

کمک آموزشی حرف اخر مجموعه بی نظیر از پکیج های کنکوری و تشریحی دروس عمومی و تخصصی رشته تجربی و ریاضی برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید است. مزیت آموزشی و تدریس کمک آموزشی حرف اخر باعث شده است که این مجموعه بی نظی بیش از پیش  مورد استقبال دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید و نظام قدیم قرار بگیرد.  به همین منظور قصد داریم جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه آن را خدمت شما توضیح و تشریح کنیم. چون منابع درسی و کمک آموزشی یکی از مهمترین آیتم های موفقیت در کنکور است که همراه با برنامه ریزی و پشتکار، مثلث رتبه برتر شدن و موفقیت در آزمون سراسری را تشکیل میدهد.

 

کمک آموزشی حرف اخر

 

اهمیت کنکور و قبولی در رشته های برتر مانند پزشکی باعث افزایش حساسیت خانواده ها نسبت به درس و آموزش فرزندانشان شده است. از طرف دیگر این حساسیت موجب ایجاد موسسات و انتشارات متعددی در کشور شده که سردرگمی و هدر رفتن زمان خیلی از دانش آموزان را در پی داشته است. چون مدام در حال تعویض منابع هستند و به دلیل نبود کیفیت لازم آموزشی سبب شاخه به شاخه کردن دانش آموزان میشود. نیت ما آشنایی شما با کمک آموزشی حرف اخر و کسب اطلاعات لازم برای انتخاب یک منبع آموزشی و کنکوری مناسب است.

 

اهمیت کمک آموزشی مناسب

 

بررسی سوالات کنکوری سالهای اخیر نشان میدهد که سوالات به نسبت هر سال مفهومی تر شده است. رقابت برای کسب رتبه برتر و قبولی نیز سال به سال بیشتر و سخت تر میشود. به طوری که برای کنکور 97 نزدیک به 700 هزار نفر در گروه تجربی شرکت کرده بودند و همه داوطلبان خواهان قبولی در رشته های گروه پزشکی بودند. این انتظار باعث افزایش میانگین درصد دروس عمومی و تخصصی در رتبه های زیر 1000 شده است که بیانگر رقابت شدید و نشان از وجود داوطلبان آماده و قوی در آزمون سراسری است. کمک آموزشی مناسب کمک میکند داوطلب کنکوری در یک بازه زمانی کم با روش های منحصر بفرد و فوق العاده تدریس می تواند خود را برای رقابت در کنکور به نحو احسن آماده کند و رتبه برتر شدن را رقم بزند.

 

ویژگی های کمک آموزشی حرف اخر

 

موسسه حرف اخر بعنوان موسسه پیشتاز در روش های نوین و جدید آموزشی در کشور گام های اساسی در زمینه کمک آموزشی ها برداشته است. امروزه در سراسر جهان استفاده از روش های سنتی آموزش منسوخ شده است که متاسفانه هنوز این روش ها در نظام آموزشی کشور ما وجود دارد. برای اولین بار موسسه حرف اخر روش پویا نمایی و استفاده از تصاویر سه بعدی در آموزش درسی و کنکوری در کشور را مرسوم کرد. با این روش دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب نیست. بلکه همه موارد آموزشی به صورت مفهومی و شهودی تدریس میشود که مورد تایید  همه اساتید، روانشناسان آموزشی، مدرسان و دبیران است.

 

روش پویانمایی در کمک آموزشی حرف اخر

این روش در دروس مهم مانند زیست شناسی، زمینه درک مفهومی و شهودی را ایجاد کرده است. حرف اخر با این روش یک آزمایشگاه مجازی زیست شناسی ایجاد کرده که دانش آموزان و داوطلبان کنکور بتوانند از نزدیک پدیده های زیست شناسی را لمس کنند و دیگر نیازی به حفظ کردن آن نباشد. مزیت دیگری که این روش دارد باعث تقویت حافظه بلند مدت و تصویری مغز میشود. که برخلاف حافظه کوتاه مدت، ماندگاری مطالب در این حافظه بسیار زیاد است.

 

راهکارهای ساده و کوتاه در کمک اموزشی حرف اخر

مدرسان حرف اخر با هم فکری دانشجویان دانشگاه تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی برای برای دروس تخصصی محاسباتی راهکارهای ساده و کوتاه تحت عنوان الگو ارائه داده اند  که کمک میکند دانش اموزان درگیر حفظ کردن فرمول و تکنیک های زیاد نشوند. چون با توجه به رقابت شدیدی که در کنکور سراسری وجود دارد حفظ کردن همه فرمولهای دروس و استفاده از آنها در زمان محدود کنکور غیر ممکن و اضطراب آور است. اما این الگو های زمینه آموزش و یادگیری را آسان و زمان زدن تست ها را به کمتر از یک دقیقه کاهش میدهد. به طور مثال دکتر شیروانی مدرس شیمی موسسه حرف اخر تمام مسایل شیمی را با سه الگوی کاربردی و علمی تدریس کرده است که دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولها نیست.

 

زمان تدریس مناسب و کم

یکی دیگر از ویژگی های کمک آموزشی حرف اخر زمان تدریس کم و متناسب با برنامه و انرژی دانش آموزان است. بسیاری از منابع آموزشی در بازار کنکور حجیم و زمان بر هستند که این امر باعث اتلاف زمان مطالعه، افزایش زمان یادگیری و از سوی دیگر باعث کاهش زمان مرور و جمعبندی میشود. چون به هر اندازه که یادگیری افزایش پیدا کند زمان مرور کاهش مییابد. برای کسب رتبه برتر شدن لازم است حداقل 4 ماه قبل از آزمون سراسری دوران مرور و جمعبندی را شروع کنید.

 

سایر ویژگی های کمک آموزشی حرف اخر

  • تدریس جامع کلیه دروس
  • تشریح کامل درسنامه
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • استفاده از نقشه راه برای درک بهتر مطالب

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمک آموزشی حرف اخر میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • جزوات رتبه برتر های حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد دپارتمان رتبه برتر حرف آخر
  • پشتیبانی

کمک آموزشی حرف اخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *