کنکور آسان است

برخلاف تصور همه داوطلبان کنکور آسان است. و این آسانی و راحتی مرهوم علت و عواملی است که خدمت شما دوستان کنکوری توضیح خواهیم داد که اگر اجرا و به آن عمل شود واقعا کنکور آسان است و دلیلی برای ترس و اضطراب وجود ندارد. خیلی از داوطلبان عزیز  به دلیل عدم آشنایی کافی با ابزارهای پایه ای و اساسی کنکور از آزمون سراسری می ترسند و در طول دوران قبل از کنکور با ترس و اضطراب خودشان را برای آن آماده میکنند که متاسفانه نمیتوانند نتیجه مطلوب را بگیرند. اما کنکور آسان است و دلیلی برای شکست و ناکامی وجود ندارد برای موفقیت در کنکور همراه ما باشید.

کنکور آسان است

کنکور مانند هر فعالیت دیگر بشری نیازمند پیش زمینه های است که باید مهیا باشد تا بتوانید با موفقیت از آن عبور کنید و به خواسته و هدف خود برسید. که امروز قصد داریم در مورد این پیش نیازهای اساسی صحبت کنیم.

هدفتان روشن باشد

دسته ای از داوطلبان برحسب شرایط زمانی که پیش رویشان قرار گرفته است وارد جریان  و وادی کنکور میشوند بدون اینکه هدفی داشته باشند. میدانند که کنکور پل موفقیت آنهاست اما عبور از این پل برایشان مهم نیست. یا اصلا نمیدانند که چه هدفی دارند و باید برای هدفشان باید چکار کنند. قدم اول موفقیت در کنکور مشخص کردن هدف است. وقتی هدف شما مشخص و روشن باشد مسیر و راه شما روشن و واضح است و برای هدفتان حاضر به تلاش و مبارزه هستید و تا به هدفتان نرسید از تلاش دست نمیکشید و هیچ عاملی نمی تواند مانع راه شما شود.

کنکور آسان است

از همین امروز دست به کار شوید

به دلیل رقابت زیاد در کنکور و تلاش همه داوطلبان برای کسب رتبه برتر، باید از زمان نهایت استفاده را کرد. چون کنکور دارای تاریخ انتقضاست و روزی به پایان میرسد. موفقیت شما به استفاده از زمان بستگی دارد. روی سخنم بیشتر با دوستان سال دهم و یازدهم است که هنوز فرصت کافی برای برتر شدن دارند. برای موفقیت در کنکور هدف و چشم انداز تعریف کنید و از همین امروز دست به کار شوید چون برتر شدن در کنکور نیازمند استفاده از زمان است. مطالعه و آمادگی برای کنکورتان را به سال آخر موکول نکنید.

از ضعف و شکست هایتان نترسید

یکی از آفت های بزرگ کنکور ترس از شکست و ضعف هاست. خیلی از داوطلبان جرات مواجه شدن با ترس هایشان را ندارند و اگر در درسی ضعف دارند آن را مدام به زمانی های دیگر موکول میکنند. این امر باعث میشود گذشت زمان و عدم داشتن زمان کافی برای رفع ترس و ضعفتان به کابوس و نهایتا منجر به شکست واقعی شما منجر شود. ترس و ضعف هایتان را روی یک کاغذ بنویسید و به جنگ آنها بروید. به خودتان فرصت بدهید و تا ضعفتان را به نقطه قوت تبدیل نکردید کوتاه نیاید. مطمئن باشید که موفق میشوید.

پشتکار پشتکار پشتکار

یک دسته از داوطلبان انتظار دارند با یک بار مطالعه و خواندن دروس به درصد 100برسند. این امر غیر ممکن است. کنکور و رسیدن به موفقیت و برتر شدن مرهون پشتکار مستمر و مداوم است. به یاد داشته باشید که شما با هر بار مطالعه 5 الی 10 درصد پیشرفت میکنید باید تکرار و تمرین زیاد با پشتکار وجود داشته باشد تا بتوانید به درصد 100 درهر درس برسید. پس در قدم اول با یک بار مطالعه از خودتان انتظار برتر شدن نداشته باشید. پشتکار مستمر و مداوم  کمک میکند موفقیت را تجربه کنید.

 

کنکور آسان است

شاخه به شاخه کردن ممنوع

وجود انتشارات و موسسات کنکوری زیاد باعث شده خیلی از دانش آموزان در بسیاری موارد سر درگم شوند و نتوانند از زمانشان به دلیل وجود منابع زیاد خوب استفاده کنند و مدام شاخه به شاخه میپرند. از این موسسه به آن موسسه و از این مرکز به آن مرکز. سعی کنید با تحقیق و جستجو بهترین را انتخاب کنید و فقط با یک منبع مناسب کنکوری به سوی هدفتان بروید.

مشاوره کنکور با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری برای مشاوره کنکوری و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر

کنکور آسان است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *