کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم

آیا کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم هم به صورت مجزا برگزار میشود؟ آیا داوطلبان نظام قدیم میتوانند براساس منابع قدیم خود در کنکور 99 شرکت کنند یا اینکه باید منابع نظام جدید را مطالعه کنند؟؟ این روزها این سوالات به کرات از سوی داوطلبان نظام قدیم مطرح میشود و خیلی از این داوطلبان سردرگم هستند. طبق اعلام قبلی سازمان سنجش و وزارت علوم کنکور 98 آخرین کنکور داوطلبان نظام قدیم است و بعد از آن شرکت در کنکور سراسری براساس منابع دوره نظام جدید میباشد. اما هفته گذشته وزیر علوم اظهارات جدید را بیان کردند و امید تازه ای را در دل داوطلبان نظام قدیم روشن کرد.

 

کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم

طبق اعلام سازمان سنجش و وزارت علوم کنکور سراسری 99 تنها یک آزمون برگزار خواهد شد و این آزمون براساس منابع دوره نظام جدید میباشد و داوطلبان دوره نظام قدیم ملزوم به خواندن و مطالعه منابع نظام جدید هستند. منصور غلامی وزیر علوم در اظهارات جدید اعلام کرد که در شرایط فعلی کنکور 98 آخرین کنکور داوطلبان نظام قدیم است اما اگر تعداد داوطلبان نظام قدیم در کنکور 99 به حد نصاب برسد در صورت موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم مجددا آزمون مجزا برگزار خواهد شد. همچنین غلامی اعلام کرد که تا این لحظه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تا این لحظه مبتنی بر طراحی صرفا یک نوع سوال آن هم از منابع نظام جدید است.

 

نکته مهم در ارتباط با کنکور 99 دوره نظام قدیم

قطع یقین بعد از کنکور 98 خیلی از داوطلبان نظام قدیم برای کنکور 99 سر درگم هستند و هم اکنون تعدادی از این داوطلبان قصد دارند برای کنکور 99 خود را آماده کنند اما نمی دانند که منابع نظام جدید را مطالعه کنند یا نظام قدیم. به نوعی در سر درگمی و ابهام به سرمیبرند. از سوی دیگر وزیر علوم اعلام نکرده است که حد نصاب از نظر ایشان چه تعدادی از داوطلبان است؟ و برای رفع بلاتکلیفی داوطلبان نظام قدیم چه تاریخ و وقتی نتیجه نهایی وضعیت داوطلبان نظام قدیم برای کنکور99 تعیین و مشخص میشود؟

 

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داطلبان کنکوری برای مشاوره و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • تهیه محصولات حرف آخر

کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *