ابهام کنکور سراسری 99

ابهام کنکور سراسری 99

هنوز برای بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور، ابهام کنکور سراسری 99 رفع نشده است و برای بسیاری از دانش آموزان به صورت دغدغه و مشکل در آمده است. به همین دلیل امروز میخواهیم در این مورد صحبت کنیم، تا به دغدغه و ابهامات دانش آموزان و داوطلبان عزیزکنکور پاسخ داده شود.

چندین سال است که خبرهای زیادی در فضاهای رسمی و مجازی از برداشتن و حدف کنکور شنیده میشود و این باعث شده که بسیاری دانش آموزان و داوطلبان کنکور با تردید پا در راه کنکور سراسری بگذارند. در چند سال گذشته نیز شاهد تغییر نظام آموزشی کشور از نظام قدیم به نظام جدید بودیم که مقطع پیش دانشگاهی در نظام آموزشی کشور حذف شد. بنابر این تغییرات احساس می شد که عزم سازمان سنجش وآمورش و پرورش برای حذف کنکور جدی و قطعی باشد.

ابهام کنکور سراسری 99

ابهام کنکور سراسری 99

ناکامی سازمان سنجش در حذف کنکور

با وجود تغییرات اندکی آموزشی، تلاش سازمان سنجش برای حذف کنکور به دغدغه و نگرانی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری تبدیل شد و هم اکنون ابهام کنکور سراسری 99 برای آنها به روشنی رفع نشده است. متاسفانه عدم درک نگرانی و امید خانواده ها به آینده فرزندانشان از سوی سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش به دامنه استرس و بلاتکلیفی آنها افزوده است و هنوز مساله حذف کنکور در پیچ و خم سازمانها، ادارات مربوطه و مجلس شورای اسلامی است.

آنچه حائز اهمیت است عدم وجود زیر ساخت های لازم برای حذف کنکور سراسری است. با وجود اینکه قدم موثری و اساسی در این زمینه برداشته نشده است خبرهای فراوانی در کانالهای رسمی خبری و فضاهای مجازی بر نگرانی دانش آموزان و خانواده ها افزوده است.

عدالت آموزشی و  حذف کنکور سراسری

حذف کنکور سراسری دارای ملزومات اساسی در زمینه آموزشی است. بررسی بسیار کم و اندک نشان میدهد که متاسفانه همه دانش آموزان در سراسر کشور به آموزش عالی و قوی دسترسی ندارند و حتی در بسیاری از مناطق کشور کیفیت آموزش به نازلترین سطح ممکن رسیده است و خیلی از دانش آموزان توان رقابت با هم نوعان خودشان را ندارند. در مراکز شهرهای بزرگ و استانها دسترسی دانش آموزان به آموزش بهتر و عالی بسیار مشهود تر از سایر نقاط است. و این امر بیانگر عدم وجود عدالت آموزشی در کشور میباشد. بنابراین اولین و اساسی ترین زیر ساخت آموزشی برای حدف کنکور سراسری، عدالت آموزشی است.

چه گروهی از دانش آموزان کنکور 99 می توانند شرکت کنند؟

طبق اعلام سازمان سنجش در کنکور سراسری 99 فقط دانش آموزان دوره نظام جدید میتوانند شرکت کنند و دانش آموزان نظام جدید فقط میتوانند کنکور 98 شرکت کنند. البته دیپلمه های نظام قدیم میتوانند کنکور 99 شرکت کنند اما فقط با منبع دوره نظام جدید این امر مقدرو است. بنابراین کنکور سراسری 99 به قوت خود باقی است.

مشاوره و برنامه ریزی درسی

دانش آموزان دوره نظام جدید می توانند جهت مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

مزایایی ارتباط با درپارتمان رتبه برتر حرف آخر

  1. مشاوره تحصیلی و کنکوری
  2. مشاوره انگیزشی
  3. مشاوره تخصصی
  4. برنامه ریزی درسی
  5. پشتیبانی
  6. ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر حرف آخر

پکیج های کنکوری برای دانش آموزان نظام جدید

موسسه حرف آخر در راستای عدالت آموزشی و دسترسی دانش آموزان به منابع عالی کنکور در سراسر کشور، اقدام به تهیه و تدریس تمام دروس تخصصی و عمومی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم کرده است که شامل پکیج های زیر می باشد.

  1. ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر
  2. فیزیک دهم حرف آخر
  3. فیزیک یازدهم حرف آخر
  4. فیزیک دوازدهم حرف آخر
  5. زیست دهم حرف آخر
  6. زیست یازدهم حرف آخر
  7. زیست دوازدهم حرف آخر
  8. مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر
  9. مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر
  10. مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر
  11. مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر
حرف اخر

حرف اخر

2 نظر در “ابهام کنکور سراسری 99

  1. سارا گفت:

    مشاوره حرف اخر رایگانه یا باید هزینه پرداخت کنیم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      مشاوره حرف آخر رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *