اعلام نتایج کنکور سراسری 98

سازمان سنجش اعلام نتایج کنکور سراسری 98 را نیمه دوم مرداد 98 اعلام کرد. طبق اعلام قبلی سازمان سنجش روزهای 13 و 14 تیرماه دو نظام آموزشی جدید و قدیم در پنج گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، هنر، زبان و انسانی به رقابت می پردازند. نتایج کنکور سراسری در سه مرحله اولیه، نهایی و کارنامه نهایی از نیمه دوم مرداد تا نیمه دوم شهریور ماه اعلام میشود.

 

اعلام نتایج کنکور سراسری 98

 

نتایج کنکور سراسری 98 نیز طبق روال هر سال در نیمه دوم مرداد 98 اعلام خواهد شد. در مرحله اولیه داوطلبان کنکوری از رتبه و درصد هر درس خود از طریق کارنامه اولیه مطلع خواهند شد و براساس رتبه کسب شده اقدام به انتخاب رشته میکنند. در کارنامه نهایی نتایج پذیرش(رشته و دانشگاه) که از قبل داوطلبان آن را انتخاب کرده اند اعلام خواهد شد. و نهایتا در مهر ماه کارنامه نهایی که وضعیت انتخاب رشته داوطلب و سایر اولویت های قبولی را نشان میدهد اعلام خواهد شد. داوطلبانی که به دلایلی از رشته انتخابی خود رضایت ندارند میتوانند براساس اطلاعات کارنامه نهایی اقدام به انتخاب رشته کنند.

 

روش های اخذ اعلام نتایج کنکور سراسری 98

به سه روش زیر نتایج کنکور سراسری 98 قابل دسترسی است.

  • روش اول: شماره داوطلبی- شماره شناسنامه و سال تولد
  • روش دوم: شماره پرونده- کد رهگیری و شماره شناسنامه
  • روش سوم: شماره پرونده – شماره سریال و شماره شناسنامه

اعلام نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور 98

فرآیند انتخاب رشته از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مقطع حساس و مهمی در زندگی کنکوری یک داوطلب است. این اهمیت برای داوطلبانی که رتبه های بینابین یا متوسط را کسب کرده اند خیلی زیاد است. بی دقتی و عدم اطلاع کافی از فرآیند انتخاب رشته میتواند منجر به تباهی چند سال تلاش و زحمت آنها شود.  بنابراین دوستان کنکوری حتما جهت انتخاب رشته به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنند.

پکیج های کنکوری حرف آخری

داوطلبان کنکور 99 و کنکور 1400 برای شروع هیجانی و قوی کنکور و کسب رتبه برتر میتوانید یکی از پکیج های کنکوری حرف آخر را تست کنید. زیست دوازدهم حرف آخر که با روش پویانمایی تدریس شده است و کلیه مباحث زیست را به صورت مفهومی و شهودی آموزش میدهید. دین و زندگی سال دوازدهم حرف آخر با تدریس استاد یوسفیان پور با الگوهای طلایی تدریس شده که نیازی به حفظ کردن آیات و احادیث نیست. فیزیک دوازدهم حرف آخر با تدریس استاد کامیار با راهکارهای ساده و کوتاه محاسباتی تدریس شده و نیازی به حفظ کردن فرمول نیست. این پکیج ها نمونه ای از صدها پکیج آموزشی و کنکوری حرف آخر است که میتواند سکوی پرتاب شما برای رتبه برتر باشد.

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری جهت مشاوره رایگان و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات واقع در تهران میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات کنکوری حرف اخر
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

اعلام نتایج کنکور سراسری 98

2 نظر در “اعلام نتایج کنکور سراسری 98

  1. مهنا گفت:

    سلام خسته نباشید من امسال میخوام کنکور 98بدم تاحالاهم کنکور ندادم جز نظام قدیم ها هستم رشتم تجربی نبوده اما تغییر رشته دادم پیش دانشگاهی دارم میخونم خرداد تمومم ایا میتونم کنکور خوبی بدم میدونم سخته اما کار نشد نداره پروزه 6040شما رو داخل تلویزیون دیدم احساس کردم با کمک شما و تلاش خودم میتونم صد درصد جز یکی از رتبه برتر های کنکور98 بشم ایا امکانش هست هزینه پروزه6040 اقساطی پرداخت کنم اگر هست میشه بگید چجور باید پرداخت بشه ممنون بابت تمام زحمت هایی که واسه ما کنکوری ها میکشید خسته نباشید واقعا .

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      جهت هماهنگی با شماره 09106620394 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *