الگو روش جدید به جای حفظ کردن مطالب – روش های جدید مطالعه

الگو روش جدید به جای حفظ کردن مطالب

الگو روش جدید به جای حفظ کردن مطالب روش و متدی است که موسسه کنکوری حرف آخر در تقابل با روش های سنتی و منسوخ شده آموزش، انتخاب کرده است. در کشورهای پیشرفته در آموزش مانند کشور فنلاند جهت درک بهتر مفهومی و شهودی مطالب از تکنیک های مفهومی و شهودی استفاده میکنند. این امر باعث درک بهتر و قوی تر دانش آموزان شده است. علیرغم توسعه و تکنولوژی های لازم برای گسترش آموزش، متاسفانه در کشور هنوز روش های منسوخ و قدیمی در صدر یادگیری و آموزش قرار دارند. حرف آخر برای اولین بار در کشور از همان بدو تاسیس با عرضه روش های نوین سعی در تغییر و تحول زمینه های آموزش و یادگیری کرد.

 

الگو روش جدید به جای حفظ کردن مطالب

الگو روش جدید به جای حفظ کردن مطالب

الگوهای بکار گرفته شده در پکیج های آموزشی حرف آخر، زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب را فراهم کرده است. با این روش های جدید نیازی به حفظ کردن مطالب و حتی فرمولهای دروس محاسباتی نیست. حرف آخر برای اولین بار در کشور دروس محاسباتی را با روش مفهومی تدریس کرد. الگوهای به کار گرفته شده بعنوان راهکارهای ساده، کوتاه و کنکوری کمک میکند تا زمان یادگیری به سرعت کاهش یابد و از سوی دیگر سرعت تست زدن افزایش پیدا کند.

 

مفهوم الگو

حرف آخر در دروس مفهومی مانند زیست شناسی از تکنیک های پویا نمایی و انیمیشن های سه بعدی بهره گرفته است. این روش درک بهتر و روشنی از زیست شناسی را پدید آورده است. زیرا مفاهیم زیستی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری گنگ و قابل فهم نیست و به ناچار از وش حفظ کردن استفاده میکنند. اما تکنیک پویانمایی آزمایشگاه مجازی زیست شناسی را برای آنها فراهم کرده است تا بتوانند از نزدیک پدید های زیستی را درک کنند.این روش به تقویت حافظه تصویری و بلند مدت بسیار کمک میکند. اما در روش های سنتی به دلیل تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت مطالب بسیار زود فراموش و باعث اتلاف زمان و ایجاد استرس در داوطلب میشود. الگوها راهکارهای کوتاه مفهومی برای درک مطالب هستند که حتی توی دروس عمومی نیز خیلی به فرآیند یادگیری را سرعت میبخشد.

 

ارتباط با ما

جهت کسب مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر از پکیج های کنکوری حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 با مشاورین رتبه برتر دپارتمان رتبه برتر در تماس باشید.

  • مشاوره کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 

 

منبع: نسترن وکیلی مشاور ارشد حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *