بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99

برای دانش آموزان و داوطلبانی که باهزاران و تردید با فیزیک مواجه میشوند میخواهیم بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99 را معرفی کنیم. خیلی از داوطلبان کنکور به دلایلی متعددی نمی توانند درصد خوب و بالای در درس فیزیک کسب کنند و این امر به یک کابوس تبدیل میشود چون سایر درسهای دیگر را به حد معقول و مناسبی رسانده اند و فیزیک را سنگ بزرگی جلو راه موفقیت و کسب رتبه برتر خود میدانند. تعدد منابع نیز از سوی باعث سر درگمی و ترس داوطلبان شده ایت چون زمان محدود مطالعه برای کنکور فرصت آزمون و خطا را به داوطلب نمیدهد. برهمین اساس برای اینکه با خیال راحت منبع مناسب را انتخاب کنید ویژگی بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99 را برای شما تشریح کنیم.

بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99

بررسی منابع متعدد برای درس فیزیک نشان میدهد که علیرغم وجود روش های نوین آموزشی برای درس فیزیک هنوز روش های سنتی، متد غالب منابع کمک آموزشی هستند. داوطلبان مانند سابق برای هر کدام از مباحث فیزیک باید فرمولهای متعددی را حفظ کند. با ایجاد روش های نوین آموزشی در کشور آیا استفاده و اصرار موسسات و انتشارات بر روش های سنتی جایز و درست است؟؟ بررسی سوالات کنکوری چند سال اخیر بخصوص از سال 94 به این سمت نشان میدهد که سوالات کنکوری هر ساله مفهومی و سخت تر طرح میشود و روشهای سنتی دیگر جوابگوی نیاز آموزشی داوطلبان نیست. تعدد زیاد شرکت کننده در آزمون سراسری بخصوص در گروه آزمایشی تجربی و رقابت برای قبولی در رشته پزشکی نیز دسترسی به منبع ساده، قابل فهم و آسان را توجیه میکند.

 

 بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99

 

ویژگی های بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99

بهترین منبع برای فیزیک کنکور 99 باید چه ویژگی های داشته باشد به ان خواهیم پرداخت تا داوطلبان کنکوری بتوانند با اولین انتخاب بهترین منبع را برگزینند و سوا از هزینه ها مادی متعدد، از تعدد منابع و سردرگمی رهایی پیدا کنندو درصد بالای در فیزیک کنکور سراسری کسب کنند.

حجم مناسب آموزشی

یکی از ایراداتی که بر منابع کمک آموزشی وارد است حجم زیاد مطالب آموزشیست. تعدد دروس کنکوری این اجازه را نمیدهد که داوطلب بتواند وقت و زمان خود را فقط صرف یک درس کنکوری کند. بنابراین در قدم اول کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک باید در حجم کم بیشترین مطالب را ادا کرده باشد. چون جو روانی کنکور این اجازه را به داوطلب نمیدهد که با خیال آسوده یک منبع حجیم را مطالعه کند. دپارتمان فیزیک حرف اخر به این مهم توجه کرده و سعی شده که منابع با حجم کم و مناسب تدریس و در اختیار داوطلب قرار گیرد. فیزیک کنکوری دهم حرف آخر نمونه ای از این دست است که در 23 ساعت تدریس شده است.

 

استفاده از راهکارهای کنکوری و ساده

زمان محدود هر تست در جلسه کنکور سراسری اجازه حفظ فرمول های کل فیزیک، شیمی، ریاضی و به کار بردن هر کدام از آنها را به داوطلب نمیدهد. خیلی از داوطلبان علیرغم اینکه با آمادگی کامل سر جلسه آمزون سراسری آماده میشوند اما به دلیل کمبود وقت زحمات و آینده خود را تباه میکنند. ما سعی کرده ایم از راهکارهای ساده کنکوری تحت عنوان ” الگو” استفاده کنیم. تا دانش آموز بتواند به صورت مفهومی مباحث محاسباتی را یاد بگیرد و برای هر بحث فقط یک الگو ارائه داده ایم. یعنی با یک الگو طلایی میتوانید یک بحث را ببندید. در فیزیک دوازدهم حرف آخر مباحثی وجود دارد که جز سخترین های فیزیک محسوب میشود اما دپارتمان فیزیک حرف آخر برای هر کدام از آنها فقط یک الگو ارائه داده، مانند مبحث سینماتیک دوازدهم حرف آخر یا دینامیک دوازدهم حرف آخر که هر کدام با یک الگو تدریس شده اند.

تدریس کامل درسنامه و حل تست

ک منبع مناسب کنکوری باید کلیه درسنامه را به صورت کامل تدریس کند و در کنار آن نیز تست های کنکوری و تالیفی را جهت آشنای داوطلبان با حل تست، حل و تحلیل کند. استاد کامیار مدرس فیزیک حرف آخر این اصول را در تدریس فیزیک به کار گرفته است. در فیزیک کنکوری یازدهم حرف آخر در 22 ساعت کل درسنامه فیزیک تدریس و تست های سالهای قبل با متدهای منحصر بفرد حرف آخر حل و تحلیل شده اند.

 

ویژگی های کلی فیزیک حرف آخر

  • تدریس کامل درسنامه
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • ارائه راهکارهای ساده و کوتاه محاسباتی
  • آموزش روش های سریع تست زنی
  • زمان و حجم مناسب آموزشی

 

ارتباط با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین های کنکور میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 با مشاورین ارشد ما در تماس باشید و بهترین منابع برای کنکور خود را انتخاب کنید.

  • مشاوره کنکوری و انگیزشی
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ثبت نام در طرح نخبگان حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد و رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *