بهترین منبع زیست کنکور 99

امروز میخواهیم بهترین منبع زیست کنکور 99 را خدمت شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز معرفی کنیم. برای بهترین و برترین بودنش دلایل زیادی داریم که در این مقاله به آن می پردازیم تا بیشتر با منبع عالی زیست شناسی آشنا شوید و دغدغه و ترس از زیست را برای همیشه کنار بگذارید و درصد بالای در کنکور از درس زیست شناسی کسب کنید. برای معرفی بهترین منبع زیست کنکور 99 همراه ما باشید.

بهترین منبع زیست کنکور 99

در گروه آزمایشی تجربی درس زیست شناسی به دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد مهمترین درس محسوب میشود. داوطلبانی که آزروی کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی، دارو و دندان را دارند باید حتما درصد بالای در زیست کسب کنند. این درس در آزمون سراسری نسبت به سایر دروس دیگر اختصاصی و عمومی تعداد سوالات بالای را به خود اختصاص میدهد. 50 تست برای زیست سرنوشت بسیاری از داوطلبانی که آرزوی پزشکی را در سر میپرورانند تعیین میکند. مشکلی اصلی که داوطلبان گروه تجربی در درس زیست شناسی دارند این است که تعداد زیادی از سوالات به صورت ترکیبی طرح میشود. پاسخ به سوالات ترکیبی تسلط کامل روی همه مباحث زیست شناسی را می طلبد. داوطلبانی که کامل روی زیست شناسی تسلط ندارند نمی توانند سوالات ترکیبی را پاسخ دهند. از سوی دیگر خط به خط کتاب زیست شناسی سوال و تست های ریز و فرار است.

راهکار موفق برای کسب درصد بالا در زیست شناسی چیست؟

گفتم که زیست شناسی دارای سوالات ریز و فرار زیادی است. بسیاری از داوطلبان هنوز با روش سنتی زیست را مطالعه میکنند یعنی مطالب را حفظ میکنند. حفظ کردن مطالب باعث میشود که بعد از گذشت 2 هفته به دلیل اینکه مطالب وارد حافظه کوتاه مدت در نیمکره سمت چپ مغز شده فراموش شود و داوطلب وقتی به آخر کتاب رسید احساس میکند هیچی از زیست شناسی را به یاد ندارد. این امر باعث احساس استرس، اضطراب، عدم اعتماد به نفس داوطلب به توانایی و هوش خود میشود و از سوی دیگر باعث اتلاف وقت و زمان طلایی داوطلب به دلیل مرورهای زیاد میشود.

ما راهکار مناسب را پیدا کردیم

حرف اخر برای آموزش زیست شناسی و یادگیری سریع و مفهومی در کمترین زمان از روش پویانمایی یا تصویری استفاده کرده است. یعنی اینکه کلیه مباحث زیست شناسی را به صورت ترکیبی با تصویر سه بعدی و انیمیشن به صورت مفهومی و شهودی تدریس کردیم تا نیاز به حفظ کردن مطالب نباشد و از سوی دیگر اصلا فراموش نشود. چون آزمایشگاه زیست شناسی که با تصاویر برای آموزش شما طراحی کردیم باعث تقویت حافظه بلند مدت و تصویری شما میشود. زیست جامع دهم حرف آخر در 55 ساعت تدریس آموزش و یادگیری را به نحو احسن ادا میکند و کافیست که یکبار برای همیشه زیست دهم را مطالعه کنید. زیست جامع یازدهم حرف آخر نیز در 45 ساعت تدریس کلیه مباحث را به صورت تصویری و با روش پویانمایی ارائه میدهد. برای اینکه مطالب را ترکیبی یاد بگیرید زیست گیاهی نظام جدید حرف آخر جامع و پیوسته تدریس شده است.

 

ویژگی های کلی زیست حرف آخر

  • آموزش شهودی  و مفهومی
  • تدریس کلیه درسنامه به صورت تصویری
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • ارائه نکات طلایی تست زنی و کنکوری
  • دارای جزوه و کتاب کار برای تمرین

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانندبرای مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر و تهیه پکیج های بی نظیر زیست شناسی با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند. مشاورین رتبه برتر ما برای کمک و راهنمایی به شما کنکوری های عزیز منتظر تماس شما هستند.

  • مشاوره کنکور و انگیزشی
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ثبت نام در طرح نخبگان
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

بهترین منبع زیست کنکور 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *