بهترین منبع شیمی کنکور 98

در ادامه معرفی بهترین منبع برای کنکور 98 میخواهیم بهترین منبع شیمی کنکور 98 را خدمت شما دانش آموزان معرفی کنیم. در دو مقاله قبلی بهترین منبع ریاضی کنکور 98 و بهترین منبع زیست کنکور 98 را معرفی و توضیح دادیم.

اهمیت درس شیمی برای گروه تجربی بی شک بیشتر از گروه ریاضی است. در واقع بعد از درس زیست شناسی در گروه تجربی، شیمی در پله دوم اهمیت و تاثیر گذاری قرار دارد.

به همین دلیل میخواهیم بهترین منبع شیمی کنکور 98 را به تفصیل خدمت شما دانش آموزان و دواطلبان کنکور 98 توضیح بدهیم.

بهترین منبع شیمی کنکور 98

بهترین منبع شیمی کنکور 98

منبعی که میخواهیم برای درس شیمی شما در کنکور 98 معرفی کنیم، شیمی دکتر شیروانی است. دکتر شیروانی مدرس شیمی حرف آخر مبدع الگوهای کاربردی و علمی در مسایل شیمی است. شیمی حرف آخر دارای ویژگی های بسیار عالی و بارز است که به شرح آن خواهیم پرداخت.

شیمی حرف آخر برای دانش آموزان نظام قدیم

شیمی موسسه حرف آخر توسط دکتر شیروانی تدریس شده است که در دو بخش مجزا، شامل مفاهیم شیمی و مسایل شیمی است. برای دانش آموزان نظام قدیم شامل مفاهیم شیمی دوم حرف آخر، مفاهیم شیمی سوم و چهارم حرف آخر و مسایل شیمی حرف آخر است.

بخش مفاهیم به صورت کاملا مفهومی و شهودی با تصویر و روش پویانمایی تدریس شده است که در ادامه مقاله به مزایایی روش پویانمایی خواهیم پرداخت. بخش مسایل شیمی که مهمترین بخش شیمی است به صورت جامع با سه الگوی علمی و کاربردی تدریس شده است که این سه الگو عبارتند از

  1. الگو مول بر ضریب
  2. الگوی A-X 
  3. الگوی Z

بهترین منبع شیمی کنکور 98

با این سه الگو دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولهای زیاد بخش مسایل شیمی نیست. میتوانید در 16 جلسه و کلا در 25 ساعت تمام مسایل شیمی که حدود 50 درصد سوالات شیمی است را به راحتی یاد بگیرید و کنار بگذارید.

شیمی حرف آخر برای دانش آموزان نظام جدید

شیمی حرف آخر برای دانش آموزان نظام جدید نیز با تدریس دکتر شیروانی آماده و تهیه شده که شامل مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم حرف آخر است.

نقاط قوت شیمی حرف آخر

استفاده از روش پویانمایی برای شیمی باعث آموزش مفهومی و شهودی این درس شده است. روش پویانمایی بستر درک مفهومی برای شیمی را فراهم کرده تا دانش آموزان برخلاف روش های قدیمی و سنتی، مجبور به حفظ کردن مطالب نباشند. بلکه کاملا مفهومی مطالب را یاد بگیرند.

زمان مناسب تدریس

ویژگی دوم شیمی حرف آخر، زمان تدریس مناسب است. چون زمان رکن اساسی برای تسلط کامل برمنابع است. متاسفانه بسیاری از منابع کنکوری دارای حجم بسیار زیادی هستند که سبب اتلاف انرژی، زمان و انگیزه دانش آموزان میشود. اما شیمی حرف آخر دارای زمان بسیار کم و مناسب با برنامه دانش آموزان است. به طور مثال مسایل شیمی دوره نظام قدیم 25 ساعت تدریس شده است.

  1. مفاهیم شیمی دوم 23 ساعت
  2. مفاهیم شیمی سوم و چهارم 27 ساعت
  3. مسایل شیمی 25 ساعت
  4. مفاهیم شیمی دهم و یازدهم 22 ساعت
  5. مسایل شیمی دهم و یازدهم  12 ساعت
  6. مفاهیم شیمی دوازدهم 25 ساعت
  7. مسایل شیمی دوازدهم 19 ساعت

حل تست و سوالات کنکوری

دکتر شیروانی، جهت آشنایی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با سوالات کنکوری، در همه پکیج های آموزشی شیمی، بعد از پایان تدریس و درسنامه سوالات کنکوری سالهای قبل را تشریح و تحلیل کرده اند.

ارائه راهکارهای کوتاه بجای فرمولها

نقطه قوت و روش منحصر بفرد در شیمی حرف آخر، ارائه راهکارهای ساده بجای فرمولهای کتاب است. این راهکارها هم از زمان آموزش کاسته و هم اینکه تست زنی با این الگوها بسیار ساده و راحت است. لازم به ذکر است که دکتر شیروانی سه الگو یا راهکار برای مسایل شیمی به کار گرفته است که به اسم ایشان ثبت اختراع شده است.

خیلی به صورت خلاصه بهترین منبع شیمی کنکور 98 را خدمت شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری معرفی کردیم و توضیح دادیم. موسسه کنکوری حرف آخر هم اکنون محصولات کنکوری برای دانش آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس و تهیه کرده است. که به ذکر اسم پکیج های آن اکتفا میکنیم.

ارائه نقشه راه

شیمی حرف آخر دارای نقشه راه است که این نقشه راه به معنای برنامه تصویری برای انسجام فکری و ذهنی دانش آموزان است.

بهترین منبع شیمی کنکور 98

ریاضی حرف آخر

ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر و ریاضی دوازدهم حرف آخر که توسط استاد منتظری به روش الگو محور تدریس شده است

زیست حرف آخر

زیست حرف آخر به صورت فول انیمیشن و با تصاویر سه بعدی برای دانش آموزان نظام جدید تدریس شده است که شامل

  1. زیست دهم حرف آخر
  2. زیست یازدهم حرف آخر
  3. زیست دوازدهم حرف آخر
  4. زیست گیاهی حرف آخر

فیزیک حرف آخر

فیزیک دوره نظام جدید توسط استاد کامیار تدریس شده است روش تدریس فیزیک حرف آخر نیز الگو محور و به صورت کاملا مفهومی است که شامل

  1. فیزیک دهم حرف آخر
  2. فیزیک یازدهم حرف آخر
  3. فیزیک دوازدهم حرف آخر

دروس عمومی حرف آخر

  1. ادبیات دهم و یازدهم حرف آخر
  2. عربی جامع حرف آخر
  3. دین و زندگی دهم حرف آخر
  4. دین و زندگی یازدهم حرف آخر
  5. دین و زندگی دوازدهم حرف آخر
  6. زبان دهم و یازدهم حرف آخر
  7. زبان دوازدهم حرف آخر

مشاوره رایگان و برنامه ریزی

دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید جهت مشاوره رایگان و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر می توانید با شماره 09106620394 در تماس باشید.

  1. مشاوره کنکوری
  2. مشاوره درسی
  3. مشاوره انگیزشی
  4. برنامه ریزی کنکوری و درسی
  5. پشتیبانی رایگان
  6. ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر 

حرف اخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *